Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

133 DJK31 Naprawa wiązki świateł i kilka ciekawostek o IVECO Stralis

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki 133 Dzień Jak Każdy…31
Zachęcamy do subskrypcji, jak i do komentowania.
#mechanik #naprawa #samochód

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

46 thoughts on “133 DJK31 Naprawa wiązki świateł i kilka ciekawostek o IVECO Stralis

  1. Wszystko fajnie, a co z doborem odpowiedniego przekroju przewodu? W tej wiązce występują przewody o różnych przekrojach, dopasowanych pod obciążenie, a zostały wymienione na jeden o tej samej średnicy. Potem okaże się, że przewód będzie za cienki, i zamiast spalonego bezpiecznika, zapali się wiązka samochodowa. To są światła, obciążenie jest dość znaczące. Bałbym się takiej przeróbki.

  2. znam temat dokladnie pare razy robilem wiazki na naczepach peszel tnie przewody na pol /lub ciagniakach siodlowych (pozar rozrusznika)tam cena leci jak napiecie 24 razy wiecej niz normalnie bo byle kto tego nie zrobi pozdr

  3. I to mi się podoba. Bardzo często poprawiam a tak naprawdę tworzę wiązki elektryczne od lawet i przyczep ciężarowych oraz naczep specjalnych i wiem jaka to jest praca. Lepiej zrobić raz i klienta widzieć po kilku latach niż jak inni na skrętkę heja. Osobiście używam złączek termokurczliwych z klejem, zakuwanych, ze względu na łączenie starej wiazki, często czarnej z nową. Taśma parciana jak najbardziej spełnia swoje zadania. 3 mam kciuki za dalsze filmy i dalszą edukację oglądających 😀😀

  4. Ciekawy materiał. Doświadczyłem odtworzenia wiazki elektrycznej przez caly osiemnasto metrowy autobus marki Solaris i przy 30 stopniach na zewnątrz ( co daje wewnątrz ok 40) upocilem sie jak knur, ale warto było w imie upartosci i ambicji 😉

  5. Kto nigdy tego nie robił ten może nie zrozumieć w czym problem.Robienie całej wiązki jak przypadku pokazanym na filmie to ani nic fajnego ani nic łatwego i relaksującego jak by się mogło co niektórym zdawać. Raz postanowiłem być "dobrym wujkiem" dla zaprzyjaźnionego klienta i podjąłem się odtworzenia całej wiązki kabinowej w ładowarce (nowe wszystkie przewody i piny) bo nowa kosztowała ponad 3 koła netto. Robiłem prawie całą noc bo musiała chodzić na drugi dzień i wiem jedno….. nigdy więcej 😉
    pozdrawiam

  6. Taka naprawa wiązki to kupa roboty , aż dziwne że klient się na to zgodził przecież to nie małe koszty , też pracuje w zawodzie to ilekroć trafi się ktoś z usterkami elektrycznymi w iveco to każe to zrobić szybko i tanio .

  7. Super robota , podziwiam za cierpliwość i doświadczenie!!!! Przerabiałem coś podobnego ale w moim VW Passat B6. Właśnie w takiej róże przetarł się przewód którą był puszczony z wiązką innych kabli. Dwa tygodnie nie mogłem dojść dlaczego wyskakuje mi błąd AGR. Dopiero po zdjęciu tego peszla zdiagnozowałem usterkę – masakra. Przy filtrze paliwa wiązka z biegiem czasu lubi się przecierać. Oczywiście przedtem wymieniłem AGR na nowy.
    Kolejny fajny film pozdrawiam

  8. Nie można zamówić całej wiązki ja u siebie mogę zamawiać osobno wiązki do urządzeń w pracy. Po co się męczysz? Rozumiem jeden dwa kable dosztukować. Wiem że iweco i cała reszta sprzedaje kabinę z ramą a zabudowę robią wyspecjalizowane zakłady ale chyba warto poszukać kompletnej wiązki nie warto się męczyć. Ja rozumiem odbudowę starego zabytku to pochwalam taką pracę. Nie szkoda wam czasu na bawienie się nitkami ?

  9. Przepraszam,że odbiegam od tematu ale w jednym z filmików doradzał Pan by przy montażu miski olejowej na płaszczyźnie silnika oczyścić poprzeczne nacięcia (bodajże np od obudowy uszczelniacza) brzeszczotem.Mogę ten silikon śmiało trochę wybrać przy 1.6xep?Odnośnie instalacji to przy lampach przednich w astrze h mam podobnie,a kable w drzwiach tylnych łamią się jak cholera i w G i H.Z góry dziękuję za odpowiedź.

  10. Ostatnio miałem okazję wymieniać filtry olej w Ducato 2,3..po otwarciu maski zobaczyłem wodę na wtryskach i od razu sobie przypomniałem filmy o 2,3….auto miało na szafie 340 kkm, dwumas już stukał…a w zawieszeniu wszystko ori…z wyjątkiem łączników…ale robił to jakiś kowal…więc poszedł nowy stabilizator wraz z łącznikami. Wymiana bardzo przyjemna. Pozdrawiam Majstra P.S. Fajnie jest też to, że przy wymianie filtra układ sam się odpowietrza 🙂

  11. Przy wyjmowaniu filtra nie ma ryzyka, że syf z niego wyleci do oleju? Bo domyślam się, że olej jest podawany przez dolny otwór i przechodzi przez materiał i pływa sobie w zbiorniczku.

  12. Super i znów wiem coś Nowego i naprawdę wasz kanał majster jest naprawdę ciekawy. A ztą wiązką to kolory te same czy można jednolite? w końcu i tak zakończone są wtyczkami czy mylę się ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!