Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

1998 Mercedes E200 CDI "TAXI" – Dzień dobry, kierunek Berlin.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Samochód:
1998 Mercedes Benz E200 CDI (W210) TAXI

Samochód udostępniony przez:
Facebook: Classic Taxi @ClassicTaxiPolska
Instagram: Filip Śpiewak @Filip.spiewak

Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:

petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)

FACEBOOK:
https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne

Dziś prawdziwa berlińska taksówka z przełomu wieków – Mercedes w210 E200 CDI. Jest to samochód, który oferuje jak najwięcej komfortu za jak najmniejsze pieniądze. Przyjrzyjmy się mu z bliska, oraz wybierzmy się nim na niemiecką autostradę A11. Zapraszam.

0:00 Wstęp
0:51 Prezentacja z muzyką
1:43 Classic Taxi, udostępnienie samochodu
2:00 Wygląd zewnętrzny
3:05 Wnętrze, wyposażenie, pozycja za kierownicą
4:08 Silnik, osiągi, dźwięk silnika
6:19 Pokazanie samochodu z bliska, spasowanie, materiały, wyposażenie, detale
15:03 Wrażenia z jazdy, jazda próbna
17:39 Próba autostradowa, V-max

Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.

#Mercedes #W210 #Autobahn

2.2 l Turbo Diesel | 102 hp | 235 Nm | 183 kmh | 13.9 sec – 100 kmh

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

42 thoughts on “1998 Mercedes E200 CDI "TAXI" – Dzień dobry, kierunek Berlin.

  1. Ten przycisk na konsoli koło biegów co nie wiesz służy przez naciśnięcie do włączenia mikrofonu i kontaktu z centralą radio-taxi. W cywilnej wersji w tym miejscu jest przycisk od el.rolety.Obok jest guzik od dogrzewania silnika ponieważ jego miejsce jest zajęte w popielniczce przez programator ogrzewania postojowego.Również to miejsce wykorzystywane jest na klawisz składania lusterek. Guzik Taxi do włączania koguta na dachu. Podłokietnik ma zamek szyfrowy. El. kierownica to pakiet pamięci fotela. Są też oryginalne dywaniki Taxi takie wyższe w kolorze moro.

  2. Mieszkam w Wiedniu i trochę przykro się robi jak pomyślę, że jeszcze kilka lat temu 90% taksówek to były Mercedesy klasy E, natomiast teraz wszedł podyktowany oczywiście ekologiczną głupotą trend który powoli eliminuje ten model auta na rzecz tragicznie wyglądającej Toyoty Prius+ oraz jeszcze gorzej wyglądającego Hyundaia ioniq.
    Oczywiście w dalszym ciągu trudno przejechać przez Wiedeń aby nie minąć E Klasy, czasem S Klasy lub nawet GLS’a z kogutem Taxi ale jednak te tragiczne wozidła wyrastają jak grzyby po deszczu…
    Jako ciekawostkę powiem, że duże korporacje w Wiedniu podczas zamawiania taksówki umożliwiają zamówienie rodowitego Austriaka jako kierowcy (to akurat dla mnie jest całkiem obojętne ale nie każdy chce być wieziony przez obywatela Turcji lub Indii) oraz właśnie to aby przyjechało auto marki Mercedes 😉
    Czasem można się zdziwić, ponieważ prosząc o Mercedesa jesteśmy wręcz przekonani, że przyjedzie właśnie E Klasa a tu nagle pojawia się B Klasa lub Vito 😅
    Kolejną ciekawostką jest to, że pomimo iż budyniowe Mercedesy często na Taxi występują to nie jest to obowiązek jak w Niemczech. Najczęściej jednak Mercedesy są czarne natomiast hybrydowe paździerze białe 🙃

  3. Jak zwykle wspaniały odcinek. W sumie to brakuje tylko kawałków z NFS Porsche ale z ery classic… Pasowałyby… Jako że mam serducho dla w210, to powiem tyle że fajnie że ktoś w końcu w Pl internecie nagrał dobry odcinek o w210. Ale nie o szalonym zjawiskowym niespotykanym amg, tylko o takim zwykłym, nudnym, znienawdzonym przez jednych, przez drugich ukochanym, w210. Wspaniały kawałek o super samochodzie 🙂 i ten kawałek pokaż mi do czego służy ten guzik a powiem Ci jakim mercem w210 latasz. Ehh…<3

  4. Przez karmelową kolorystykę wnętrza ma się wrażenie jakby się cofnęło do czasów W123.
    W sumie ciekawe dlaczego akurat taka, specjalna (bo chyba w „cywilnych” wersjach nie była dostępna), a nie jakaś standardowa np. beżowa.
    W ogóle W210 było moim ulubionym Mercedesem od kiedy go zobaczyłem. Chętnie bym takim jeździł tylko boję się rdzy 🙁

  5. Super robotę chłopie robisz! Brakuje takich materiałów na yt. Bardzo mi się podoba ze takie starsze maszyny testujesz. Mimo że jestem fanatykiem Audi to bardzo fajnie się oglądalo takiego marca na Twoim kanale ! Tak trzymaj. Pozdrawiam!

  6. witam serdecznie:)
    Brakujacy przycisk na konsoli obok przycisku do podgrzewania siedzenia to spryskiwacz ksenonów, których tutaj nie ma. Od rolety znajdujowac sie powinien na zestawie przyciskow przy gałce biegow pod nią tam gdzie jest m.in otwieranie bagażnika. Filmik super tak samo jak pozostałe. Lubię zagłebianie się w nawet małe szczegóły wnętrza. pozdrawiam serdecznie

  7. Mój wujek jeździł takim w Monachium na taxi… E290TD, szczerze mówiąc – PADAKA!!! Wcześniej mieli w firmie (2 kierowców jeżdżących na zmianę) kilka sztuk W124 i to były maszyny do roboty… W210 często lądował w serwisie. Po paru latach zmienili na … Toyotę Avensis. Fama wśród taksówkarzy była taka, że merce po baleronie to szmelc.

  8. Wraz z luzem koledze przychodzi niezły dowcip jak widzę 🙂 Tylko nie tłumacz żartów jak przy "o połowę" bo je trochę psujesz 🙂 Chociaż i tak nieźle się ubawiłem 🙂

  9. Wraz z luzem koledze przychodzi niezły dowcip jak widzę 🙂 Tylko nie tłumacz żartów jak przy "o połowę" bo je trochę psujesz 🙂 Chociaż i tak nieźle się ubawiłem 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!