Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

2.0HDI 2.0TDCi 2.0D zawór EGR, demontaż i czyszczenie

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Zawór EGR w silniku 2.0HDi (Peugeot Citroen), 2.0TDCI (Ford) i 2.0D (Volvo) odpowiada za utrzymanie odpowiedniej emisji spalin, szybsze rozgrzewanie samochodu w zimie, równomierne gaszenie silnika i odprężanie turbiny. Brudny zawór może się nie domykać lub zawieszać, co spowoduje wywołanie błędu. Dlatego warto dbać o to, aby EGR był w odpowiednim stanie i wyczyścić go zamiast zaślepiać.

Występowanie tego silnika:
Citroen/Peugeot (DW10 BTED4): C4, C4 Picasso, C5, C8, Jumpy / Dispatch, 307, 308, 407, 508, 607, 807, Expert.
Ford (G6DB, QXBA, QXWB, QXWA): Focus MK2, C-Max, Galaxy, Kuga, S-Max, Mondeo MK4.
Volvo (D4204T): C30, C70 II, S40 II, S80 II, V50, V70 III.
Ora: Fiat Scudo, Fiat Ulisse, Lancia Phedra.

Więcej na http://mr-fix.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/mrfixpl/
Instagram: https://www.instagram.com/mrfixpl/
Pinterest: https://pinterest.com/mrfixpl/
Instructables: http://www.instructables.com/member/mr-fix/

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

30 thoughts on “2.0HDI 2.0TDCi 2.0D zawór EGR, demontaż i czyszczenie

  1. Szukam cudotworcy.
    Z pierwszego wtrysku od strony rozrzadu wyskakuje mi krociec przelewu i zalewa silnik. Wymieniony krociwc, wymieniony wtrysk. Przelewy jednakowe. Przy spokojnej jezdzie ok… Przy zwiekszonych obrotach… Wyrzuca krociec i ropa zalewa silnik. Dmuchalem sprezarką w przewod powrotny do zbiornika-drożny. Nowe przewody powrotne z kroćcami i zawleczki wymienione. Znowu Wyrzuca. Samochod pali na dotyk, nie gubi obrotów, nie falują, idealnie reaguje na gas. Mondeo 2litry tdci 140 koni. Ma ktos jakis pomysł. Pomocy🤔

  2. Po ruszeniu ramieniem zaworu EGR otwiera się, ale w połowie ruchu jest wyczuwalny niewielki opór i dalej idzie dobrze. Wydaje mi się, że nie jest to wina ośki zaworu (mogę się mylić) tylko prawdopodobnie coś w silniczku. Czy to kwalifikuje zawór do wymiany?
    Druga sprawa to ta cholerna osłona termiczna która nie chciała puścić. Dopiero po poluzowaniu wymacanej nakrętki udało się zsunąć w dół by dostać się do dwóch nakrętek.

  3. Mam u siebie nastepujący problem silnik 2,0 HDI Citroen C5 X7. Szarpnięcia silnika przy spokojnej jeździe w ok 1,5 tyś obrotów. Przy dodawaniu gazu auto zbiera sie i nie szarpie. Bardzo zaczyna szarpać przy podjeździe pod górę. Odłączenie wtyczki od EGR tej dużej którą odłączyłeś nie powoduje zapalania sie seriwsu i błędu EGR-co moze byc przyczyną?

  4. A moża wyczyścić egr bez wynajmowania go, w sensie zdemontować srebrną ruge układu dolowetgo i do środka egr psiknąć jakis środek który później wypali sie po uruchomieniu auta ?

  5. A czy między zaworem EGR a chłodniczką nie było żadnej uszczelki ? W Chevroletach chłodniczka z podstawą zaworu EGR skręcona jest 6 śrubami i jakąś cieniutką uszczelką. Producent (Korens) traktuje to jako jeden element i nie oferuje uszczelek. Jak rozbiorę to jak później to połączyć. Na starej uszczelce, bez niej czy dorobić jakąś ale z czego?

  6. S max 2.0 tdci czy dymienie po przekroczeniu 3 tys obrotów może być związane z zabrudzonym egr no i oczywiście tak zwane puszczenie czarnego dymka przy dynamicznie szymon ruszaniu z miejsca .?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!