Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

2001 Audi S3 | Jak z katalogu… Pierwsza generacja S3.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



2001 Audi S3 8L 1.8 T Quattro Manual

Motopro – market samochodowy ze Szczecina:
http://www.motopro.store/
https://www.facebook.com/motopro.store

Sklep Petrolhead Number One SHOP:
https://www.facebook.com/Petrolhead-Number-One-Shop-106557027946098
PetrolheadNumberOneShop@interia.pl

Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:
petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)
FACEBOOK: https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne

0:00 Wstęp
1:10 Wygląd zewnętrzny
4:10 Bagażnik
4:48 Wnętrze, wyposażenie
9:33 Silnik, osiągi
11:38 Jazda

Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.

#Audi #S38L #ImolaGelb

1.8 Turbo | 225 KM | 280 Nm | 238 km/h | 6.6 s – 100 km/h

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “2001 Audi S3 | Jak z katalogu… Pierwsza generacja S3.

  1. Audi piękne. Miałem w swoim życiu dwie s3 8l i jakoś bardziej mi się podoba model 8l niż nowsze modele S. Widać że Audi miało na to auto jakiś pomysł, do "zwykłej" s3 zrobili napompowaną budę że od razu widać różnicę pomiędzy a3. I to jest w starej s3 piękne ta szeroka koroseria.

  2. Na początek chciałem pozdrowić Pana Marka, stresowałem się trochę przed napisaniem komentarza ale mówię, co tam, napiszę. Posiadałem kiedyś taki pojazd przez około 2 lata.
    Wiele śmiesznych historii się z tym wiązało. Zakupu dokonałem spontaniczne, celując raczej w segment skrajnie inny. Pan sprzedający (pozdrawiam Pana Arka z Warszawy) zakupił tenże egzemplarz bo rozdupcyło mu silnik w RS6 c6 poprzez nieprawidłowy zabieg serwisantów. Pojechał nad Bałtyk z Żoną, wrócił, sprzedaje.
    No dobra – kupuje.
    Kupiłem.
    Znam taki fikuśny warsztacik w Gdańsku, gdzie się znają na robocie, to porobiłem wszystko co trzeba, oleje w haldexie, sreksie, rozrząd (z 1200 zł robota z częściami). Tu pierwsza uwaga – auto wcale nie jest drogie w serwisowaniu. Grunt to kupić bezwypadkowe (nie mylić z bezkolizyjne).
    Auto jeździło na gaziutku, znam taki fikuśny zakładzik w Gdyni gdzie robią solidnie. Tu były różne przeboje, bo, mimo wszystko, ciężko to dostroić. Ale się da – więc jak ktoś chce tanio (no może względnie niedrogo, bo najpierw jest drogo w zakupie instalacji a potem tanio przy tankowaniach) – proszę bardzo.
    W życiu ważne są też eksperymenty więc z 5 razy zmieniałem olej, żeby trafić w końcu na taki, którego wypije najmniej. 5w40 Leicht Lauf.
    Byłem nawet na wycieczce na Litwie. Szaleni Mazurzy i Warmianie wielokrotnie sprawdzali na trasie czy to nie oby tylko znaczek i poszerzone w garwżu nadkola. Ciekawostka – najczęstszym sprawdzającym był Passat b5 FL w gnoju. Jak się domyślacie, nie trudno sprowadzało się tych szalonych marzycieli na Ziemię.
    Tutaj trzeba dodać, że, pomimo animuszu i atrybutów auta sportowego, fotele w tym samochodzie wręcz sprzyjają długim podróżą, biegami nie trzeba wachlować, auto jest ciche i ma przyzwoity bagażnik. Dodatkowo wszystko w nim pachniało Audi z tamtych lat, if you know what I mean.
    Generalnie auto wspominam z żalem, że je sprzedałem. Z równym żalem wspominałem również dwie opony, które przebiła w nim Żona w ciągu 1 tygodnia jak i lampę, którą cofając stłukła Pani, która okazała się Żoną Pana z Audi.
    Oprócz wymiany lampy dostaliśmy w ramach przeprosin piękny, skórzany brelok s3 oraz niezwykle wielki i obszerny parasol audi Sport od Pana Łukasza z Audi (pozdrawiam serdecznie).
    Zapomniałbym! Przez niedostępność oryginalnych części układu wydechowego zleciłem jego dorobienie w profesjonalnym zakładzie. Po tym zabiegu auto zdecydowanie odżyło, nie stając się przy tym głośniejsze niż było. To dobra inwestycja – odradzam jakieś gotowe zamienniki, bo też testowałem. Lepiej dołożyć parę groszy, a mieć skrojone pod wymiar, jak dobry garnitur!
    Jak ktoś dobrze poszuka to jest filmik na youtube z Autohandlu, w którym zostawiłem je do sprzedaży (trzeba wpisać Audi s3 8l dk automobiles).
    Finalnie, wraz z kołami zimowymi, brelokiem i prasolem, auto trafiło do Belgii (pozdrawiam Pana Pawła – na Święta Wielkanocne podesłał nawet fotki prosto z myjki).
    Reasumując – wdzięczne, szybkie auto z czasów, kiedy samochody miały duszę a nawet swój charakterystyczny zapach, jak dobra perfuma na eleganckim Panu.
    Pozdrawiam wszystkich fanów dawniejszej motoryzacji oraz Pana Marka.
    Dzik

  3. Strasznie znienawidzone auto. Na pewnym forum na fb wrzuca sie fotki ciekawych aut uchwyconych na ulicy…..po wrzyceniu S3 prawie mnie pozarli na strzepy. Najgorsze plastikowe auto ktore ma doklejona literke S…..gowno nie auto…..najgorsza Ska w audi……wolalbym jezdzic polonezem…….o co chodzi???

  4. Piękne auto ale te 50 tys nijak ma się do styranego wnętrza. Gdybym nie miał do czynienia z s3 8l może bym uwierzył ale w egzemplarzu z prze biegiem około 300 tys mam w lepszym stanie. Fotel, kiera, zero wytarc przycisków.

  5. chciał bym żeby ta audi ważyła 1300 kg auto waży bliżej 1,5 tony i na swoje rozmiary jest ciężkie i fabryczne 280Nm nie daje dużej frajdy ( posiadam od 2 lat) jednak potencjał do modyfikacji jest bardzo duży i przy czym jest ekonomiczne aktualnie posiadam 260hp/400Nm w trasie jest w stanie zejść do 8L/100 wspaniały samochód 😀

  6. Znalezienie ładnej sztuki w obecnym momencie to bardzo trudne zadanie. Ile aut już sprawdziłem i rozmów odbyłem to moje…
    Wciąż szukam, więc w końcu upoluję i z pewnością również zrobię jakiś materiał.

    Żółta w pięknym stanie, choć skóry i przyciski w konsoli środkowej wymęczone jakby przelatała tyle co każda, a nie 50k 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!