Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

300 000 km na szafie… bać się, czy nie?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Odwieczny dylemat kupującego samochód używany: czy bać się dużych przebiegów? Czy lepiej jest gdy auto stoi pod kocem, czy też gdy łagodnie toczy się po autostradzie? Jakie mity i zmyślone historie wiążą się z kupowaniem samochodów używanych? Który pojazd szybciej zardzewieje? Jak fachowo sprawdzić stan auta nie wychodząc z domu? O tym wszystkim w odcinku z cyklu Pogadanki. Miłego odbioru! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

46 thoughts on “300 000 km na szafie… bać się, czy nie?

  1. oczywiscie ze nalezy sie bac duzego przebiegu! I nie m tu znaczenia czy wymieniasz w tym aucie olej co 5000km czy 30000km. Auto po przekroczeniu 200000km staje sie jezdzaca skarbonka. Kazdy jeden producent stosuje tzw. planowane postarzanie produktu. Co to zanczy? A no to ze dana czesc powinna sie zepsuc po danym przebiegu a najlepiej po koncu gwarancji. Kiedys mialem Audi A3 8P 1.6 TDI od nowosci i serwisowalem go do przebiegu 360000km w Audi. Serwisant nie mogl wyjsc z niedowierzania ze ja mam jeszcze oryginalny silnik! Powiedzial ze takie rzeczy sie prawie nie zdarzaja. bo VW planuje silnik na max. 240000km. Obecnie przy eiisji EURO6 jest to juz pewnie 100000km. Pozdrowienia z niemiec.

  2. Podobnie jak wschód zaszczepił nam komuszą mentalność. Tak samo handlarze wiozący zachodnie auta, zaszczepili ludziom do łbów wiele motoryzacyjnych bzdur. Gdy na przeglądach zaczęto prowadzić rejestrację przebiegów od razu auta z przebiegiem poniżej 200 tysi, nagle sobie znikły. Szkoda, że handlarze (cebulaki) dalej na tym jednak zarabiają, nikt ich nie pociągnął do odpowiedzialności. Nikt też nie walczy z tą patologią gdzie np. jakiś Czereśniak parkuje swoje auta na sprzedaż na parkingach osiedlowych i szrot blokuje ludziom miejsce. Zaraz ktoś zapyta "a z czego ma żyć taki handlarz" – to czym się zajmował zanim zaczął kraść. Bo IMO to są oszuści i złodzieje bo skoro ktoś zakupił trupa i wydał za to pieniądze, no to został oszukany i okradziony.

  3. Miałem przez 13 lat Passata B5FL 1,9tdi AWX 130KM 2001 rok. Przebieg przy sprzedaży 325000km. Do dzisiaj żałuję… Mogłem nim jeździć jeszcze drugie tyle. A tak kupiłem "nijaką" nową Corolle 1.6 benzyna. Skrzynia biegów to tragedia! Między 4 a 5 biegiem 10km do zmiany. A trójka ciągnie od 30 do 130km/h. Bez sensu! Silnik wkręca się na obroty OK ale chcąc jechać dynamicznie, to z trójki po osiągnięciu 5000-6000obr./min wrzucam od razu bieg numer 6. Więc po co te dwa biegi 4 i 5? Za rok zmienię "to" na coś bardziej sensownego.

  4. Jeśli mówimy o polskiej motoryzacji to Ty Adasiu jesteś ikona tak ikoną polskiej motoryzacji. Krótko na temat i bez wciskania sciemy ze Toyoty są najlepsze.. Nie sprzedaj tanio skóry. Pozdrawiam

  5. Ile będzie kosztować wymiana z dobrej jakości olejem w silniku co 5 000 lub 10 000 przejechanych kilometrów po 300 000 kilometrach albo 5 000 przejechanych kilometrów co roku przez 10 lat?
    Ile będzie kosztować konserwacja podwozia co kilka lat przez 10 lat?

  6. To całe Autotesto to serio jest warte, czy materiał sponsorowany? Czy Autotesto jest w czymś lepsze od konkurencji której jest od groma na rynku? Która z takich firm jest najlepsza?

  7. Wszystko się zgadza z tymi przebiegami, bardzo mądrze przedstawione. Pytanie tylko czy dzisiejsze gówniane wysilone, uturbione np 1.2 gdzie przedstawiciel tym zrobił 300tys. Olej miał w d… , Rozgrzewanie i normalna jazdę…. To chyba tyczy się tylko starych dobrych jednostek 😀 właściwie wspomniałeś o autach za np 10 tys, to tak. Ale jeżeli chodzi o nowe to… Wielki znak zapytania.

  8. Tata ma mercedesa w211 2.7 diesel z przebiegiem 470kkm i nie widać tego po nim samochód posiada 11lat a jak sie zapytałem ludzi na ile wygląda to mówili około 200kkm. 🤣

  9. 3 dni temu kupiłem golfa mk6 2.0 z 310 tys. na budziku.Serwisowany na czas z nowym dwumasem,rozrządem.Smiga przepięknie! Jestem megaa zadowolony.Takze myślę że nie marka a kto jak dba,tak ma 😉 kobieta troszkę zła bo dbam na równi z nią 🤣🤣 pzdr dla wielbicieli motoryzacji ✌

  10. W Fiacie 1.3 multijet 350 tyś km to zero różnicy. Na przeglądzie pytali który to silnik… Pierwszy oryginalny. A bierze olej? Ani grama bo Millersa leję co 9-10 tyś wchodzi 2.5 litra. Hamulce tył fabryczne. Strzegło na 187 tyś i teraz na 345 tyś. Raz amortyzatory i raz wahacze oraz od 119 tyś dwa razy klocki. Usterki… Padł moduł blue&me.

  11. Wydałem kilka tys na mechaników a i tak polecili gruzy. Za 10 20 i 30 tyś kupisz gruza. No chyba że auto kosztowało nowe 50 tyś to może pojeździsz. A nie te Lexusy za kilkanaście tysięcy. Uwierzcie mi że stare toyoty są tak samo zawodne jak inne auta

  12. witaj.ja autem robię rocznie około 40tys.We wnętrzu ślady na kierownicy a na zewnątrz zderzak i maska poobijane od kamieni.Technicznie brak zastrzeżeń.po gwarancji naprawy bieżące typu oleje,klocki wykonuje sam.Wbrew pozorów w serwisie mercedesa filtry,termostat i jakaś uszczelka nie są drogie.

  13. OCZYWIŚCIE że odradzam auta jak mają 300tys i więcej ? z prostej przyczyny . Co z tego że większość z nich pewnie wytrzyma jeszcze drugie tyle . Ale w aucie które ma 300tys to trzeba się liczyć z tym że każda zużyta część może w każdej chwili się zepsuć . I jak będziemy mieli pecha to auto będzie się psuło co miesiąc i pójdziecie z torbami . Wiec lepiej szukać mniejszych udokumentowanych przebiegów .

  14. Jakie 300? Jeżdżę audi które ma 480 tysi, i tylko handlarz może wiedzieć ile może mieć naprawdę. Silnik susza, pali od strzału, blacha zdrowa, klimatronik działa. Ja powiem tak, że na co dzień nie chcę innego auta. OBY MÓJ 26 LATEK SŁUŻYŁ MI JAK NAJDŁUŻEJ. POZDRAWIAM.

  15. Mam Bmw e36 318i cabrio 270000 km
    z Holandii . Nadwozie bajka . Jedyna rdza to malutkie ognisko przy klapie bagażnika . Gościu na przeglądzie jak go zobaczył od spodu to mu kopara opadła . Dawno nie widział takiego ładnego podwozia w tym modelu . A wszystko dlatego jak Pan Adam mówił , w Holandii nie sypią solą .
    Pozdrawiam 🖐

  16. ja prawie 4 lata VW Polo mam kupiłem przy przebiegu 188tyś. aktualnie prawie 252tyś. i służy 🙂 co 10 tyś wymieniam olej i filtry a dużo w nim nie zrobiłem bo pancerna jednostka 1.9 TDI 😀

  17. JA MAM 350K Z 2017R OPEL VIVARO 1.6 BI TURBO DIESEL I NIE STAC MNIE NA WYMIANE BO LEASING NA NASTEPNY BIORE NA OSOBÓWKĘ A AUTO MAM Z WYKUPEM MIESZKAM W HOLANDI I TU KAZDY ROBI TYLE KM CO JA CZASAMI TROCHE MNIEJ

  18. Kupiłem auto A klasę 2005 w lipcu 2017 roku z przebiegiem 239 000 za 3 500€ Belgijczyk , następnie w niespełna 3 lata , do marca 2020 ( miesiąc i rok w którym ludzkość się zatraciła ) podbiłem przebieg do 390 500 a obecnie od marca 2020 do dziś ( 10/2021 ) dobiłem do 415 000 i wciąż jeździ
    P.S. wszystkie usterki tuningi oraz wymiany elementów kosztowały mnie ponad 9 000 € i ciągnie rośnie …

  19. Z nawykiem wymieniałem olej silnikowy co 3000 mil .Wymieniajacy w warsztacie powiedział ze mam odchylenia od normy ,bo wystarczy jak zmienie po 10 tysiacach .Niech zmienia co 10 ,ja zmieniam co 3tys mil co oznacza 4800 kilometrow .Bezawaryjnie jeżdziłem Fordem TB 20 lat i bez problemu,ale kretynom to przeszkadzało ,szczególnie tym ,ktorzy ten olej wymieniali.

  20. Wszystko zależy od auta. Miałem a8 d3 4.2 mpi. Miło 400 tyś. Robiło rocznie po 40 tyś. Ja założyłem gaz dokręciłem kolejne 50 tyś. Auto było jak nowe. Można było zdjąć do 150 i nie było by widać. Nic się nie psuło. Sprzedałem znajomemu i jeździ do dziś. Nic nadal się nie psuje. A ojciec miał od nowości octavie miala 120 tyś jak ja sprzedawał i 15 lat. W środku wyglądała na 500 tyś. Plastki białe fotele przetarte i już dużo do zrobienia. Więc to tylko zależy jak się auto używa i czy jeździ się po mieście czy w trasach. No i najważniejsze jaka jest klasa auta.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!