Sądzę, że najprostsza forma na sprawdzenie czy elektryka układu chłodzenia działa prawidłowo:)
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
3 thoughts on “Audi 2.0 Abk – prosty test na sprawdzenie elektryki układu chłodzenia”
termostaty tak sprawdzasz??? no to gratuluje pomyslowosci…. ile juz nowych termostatow uwaliles w taki sposob? kazdy termostat pracuje poniżej temperatury wrzenia zwykle 88-92 stopnia, w temperaturze wrzenia dochodzi do przegrzania i sie zamyka bezpowrotnie = jest zepsuty. Jesli mi nie wierzysz poczytaj madra literature.
termostaty tak sprawdzasz??? no to gratuluje pomyslowosci…. ile juz nowych termostatow uwaliles w taki sposob? kazdy termostat pracuje poniżej temperatury wrzenia zwykle 88-92 stopnia, w temperaturze wrzenia dochodzi do przegrzania i sie zamyka bezpowrotnie = jest zepsuty. Jesli mi nie wierzysz poczytaj madra literature.
to jest dobry sposób na sprawdzenie czujnika chłodnicy;D
lepiej zewrzeć 2 przewody