Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Autobus VOLVO Hybrid i przypadkowo zalane Adblue do zbiornika paliwa. Śnieg deszcz walka do końca…

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

50 thoughts on “Autobus VOLVO Hybrid i przypadkowo zalane Adblue do zbiornika paliwa. Śnieg deszcz walka do końca…

  1. Ciekawy odcinek.Nietypowa nie tylko pogoda ale i tematyka.Nie ma jak zgrana ekipa wzajemnie sięrozumiejąca i mająca różne poglądy na ten sam temat .Finałem ma być oczywiście uruchomiony i sprawny pojazd nadający się bez zarzutu do jazdy.A propo jazdy oj nie ładni nie ładnie mowa o pasach bezpieczeństwa.Słowem trafiony i mam nadzieje iż to przypadek oraz chęć wracania do miejsca gdzie jest znacznie cieplej i bez tej aury która Wam toważyszyła.

  2. Jednak zainteresowanie wyjazdy z tatą w trase oraz wiedza którą wy przekazujecie dla widzów może się przydać w podobnej sytuacji . W czwartek jechałem do sklepu na zakupy i przede mną stanęła scania 420hpi z 2012 roku. Spytałem się czy mogę pomóc spróbować ściągnąć samochód z drogi bo blokował drogę. Oni powiedzieli że tak to próbowaliśmy odpalić samochód za pomocą tzw plaka ale tak jak w któreś minucie tego filmu dziadek powiedział że smok nie łapie paliwa i to i tutaj w tym przypadku tak było to wzięliśmy 10 litrów paliwa i zalaliśmy. później podczas odpowietrzenia słychać było powietrze jakby paliwo się przebiło przez powietrze w układzie paliwowym i zapalił

  3. fajnie się ogląda Twoje filmy, natomiast widać że znasz różne marki ale pobieżnie.
    1. dlaczego nie wozisz ze sobą wysysarki pneumatycznej? śmieszny koszt a odessał być wszystko z węży oraz podstawy filtra. Tym bardziej że sprężarkę powietrza masz.
    2. standardowo Volvo musi mieć podany syganał ECU Key aby silnik pootwierał ścieżkę paliwa dla procedury odpowietrzania
    3. Volvo to jedna z najgorszych mend do odpowietrzania. Musi być to zrobione perfekcyjnie. Nawet odrobina powietrza w ukladzie powoduje że nie zapali po parogodzinnym postoju. Ty podszedłeś na lajcie jak do silnika z pompą mechaniczną. Trochę wleje ropy, resztę sobie zassie…
    4. Nie usunęliście mieszanki paliwa z adblue z pompy, bufora oraz wtryskiwaczy. Nawet przy przepompowaniu świeżym paliwem został osad (powinno się go przepłukać ciepłą wodą). Generalnie układ paliwowy zapewne został zarżnięty i kwestią czasu jest ile jeszcze pochodzi. A wtryskiwacze to beka na bank (im nawet płukanie by nie pomogło).

  4. W Koszalinie w hybrydzie podczas jazdy wyleciało chłodziwo od akumulatorów 🙂
    Moment był problem.
    Pozdrawiam i zostaje – fajnie się te filmy ogląda.
    Tak jak to wygląda a nie reżyserka.

  5. Chłopaki, gdy AdBlue jest w paliwie to trzeba robić gruntowną płukankę całego układu paliwowego!
    Myć i płukać zbiornik wraz z wężami paliwa ciepłą wodą. Płyn DEF działa jak cukier w paliwie – mógł uszkodzić pompę wysokiego ciśnienia oraz wtryskiwacze! Obstawiam, że w niedalekiej przyszłości zacznie zapychać się wkład DPF z powodu "lania" wtrysków.

  6. Witam. Świetny kanał. Mam swoją historię z naprawą Autosanu h921 w trasie w kwestii dostawy paliwa. Pęknięta rurka do wtrysku. Naprawa szok. Trzeba było dostarczyć pasażerów do punktu docelowego. Więcej info na priv.

  7. Witam, Ja mam trochę inny patent na wodę w zbiorniku…. Wyciągam pompką przez przewód zasilający wodę ze zbiornika aż zacznie schodzić paliwo…. Wlewam do paliwa spirytus lub alkohol etylowy, który rozpuszcza wodę w paliwie…. Wymieniam filtry i odpalam….. pozdro….. odwalasz super robotę 👍

  8. Zgadzam sie w 100% Bo tez używam, mam smartgrip i standardowego oba 250 i często się łapie ze to główne narzędzie jakie używam. Do tego ostatnio nabyłem do cięcia kabli ich produkt i tez pięknie tną równo nie jak inne które wcześniej używałem wtedy ładnie da się założyć końcówki i wyglada to jak fabryczne. Niezłe filmy robisz. Właśnie cię znalalazem na youtube. Widze ze albo w Polsce macie jakaś promocje na Milwaukee albo firma niezłe działa bo co film z Polski o mechanice to milwaukee w ręce. No ale cóż nowe modele robią robotę choć ja jestem rozczarowany ich right angle impact wrench bo piszą co innego na opakowaniu, a rzeczywistość siły odkręcania dość spora. Polecam ich long reach ratchet przyspiesza robotę. Pozdrawiam

  9. Hejka.
    Autobusy Volvo mają zawór odcinający w pobliżu zbiornika paliwa pod spodem i musi byc włączony zapłon przy odpowietrzaniu.
    A na odpowietrzanie jest patent.
    To jedna z pierwszych Hybryd Volva.
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!