Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

B4:BMW E92 335i. Operacja się udała ale pacjent nie przeżył. 40 000 zł w błoto. Żałuję, że kupiłem.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jeżeli chciałbyś mnie wesprzeć wejdź na:
https://zrzutka.pl/z9tf59
lub
https://patronite.pl/Auto-Bachus
——————————————————————
Siemanosaczyska!
Tak w skrócie. Auto + naprawa kosztowało mnie około 40 000zł. Nie udało się. Stanęło na tym, że silnik jest złomem. Warte jest więc teraz 20 000zł. Co zrobić dalej? Naprawa minimum 15 000zł. Sensowna naprawa 30 000zł. Czy to niemiecki 2JZ ?

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, klimatyzacja, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

BLUZY KOSZULKI GADŻETY NAKLEJKI SMYCZE WLEPY I INNE PIERDOŁY
biuro@auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

48 thoughts on “B4:BMW E92 335i. Operacja się udała ale pacjent nie przeżył. 40 000 zł w błoto. Żałuję, że kupiłem.

  1. WItaj ponownie Nosaczu Naczelny 🙂 .

    Przepraszam za brak znakow dialektycznych , ale pisze na "kolanie" w nerwach …

    Nagraj material – MERYTORYCZNY = nudny – ale wartosciowy , na temat nastepujacy :
    Co mozna spier… przy wymianie piast , wraz z lozyskami w bmw np e90 .
    Oraz wypowiedz sie na temat wibracji , dgran , halasu – z tylu takiego bolidu ktory ma :
    Nowy zawis przod i tyl . Kazdy jeden gumowy element nowy z wyjatkiem przegubow blizej dyfra , tulei wozka zawieszenia z tylu oraz dwoch poduszek silnika – tych co teraz ciezko kupic – bo na cala polske jest tylko jedna szt .
    Co najlepsze – przeguby zewnetrzne – jeden wysral smar na felge – zatarty – drugi guma cala ale tez zatarty . …

    Nowe sprzeglo – oryginal z BMW – dwumasa , docisk i tarcza . Wal po reneneracji i weryfikacji na innym serwisie – 110 % sprawny .
    Dyfer – po regeneracji – sprawny w 110 % – sprawdzone na innym aucie .
    Glupieje juz . Bo kupilem auto bylo git – slyszalem tylko szum toczacych sie opon i traktorzasty dzwiek silnika N jak NIE KUPUJ n53 .
    Na ironie – z silnikiem problemow nie mam zadnych .
    Uklad jezdny mnie dobija .
    Nagle jak zwykle sie zes ralo .
    Szpilki wyciely gwinty w piastach , zgralo sie to z wyciekiem z dyfra – stad reneneracja , i wymiana piast przod i tyl – wg sztuki wszystko co na to idzie – nowe z oryginalu .
    A autem nadal cos lekko telepie – cos lekko wibruje .
    Juz nie tak jak przed remontem zawiasu z tylu , ale jednak .
    Pomysly mi sie koncza , i jedyne co teraz robie – to wszystko co moge aby wyeliminowac podejrzanych – 70% poprawy . A jednak te 30 nadal slychac , czuc , i strach bujac to wiecej jak 140 …

  2. Nosacz- niektorzy nosza dupe ponad glowa i sraja dalej niz widza jedzac wylacznie magulo— smiej sie z tego i z nich- bo co mozna oczekiwac od takich co nie rozumieja o co chodzi w twoim kanale i po co to czy tamto jest robione, naprawiane, wymieniane, nagrywane czy mowione,,,,zero inteligencji, wyczucia czy rozumu czuc na kilometr – sam mowiles o przeczuciach nie raz to wiesz o co mi chodzi- ci ludzie cale swoje zycie liza lizaka przez szybe i zieja zloscia a innych to by ustawiali,,,szkoda czasu Nosacz- trzymaj tak dalej,,,,
    zaje….sty motyw z tym zegarem i muzyka w tle,,,,,a co to MAGULO ? a GOWNO z CEBULO !!!!

  3. da się usunąć lub całkowicie wyłączyć z nowych aut systemy bezpieczeństwa tak żeby nie tracić gwarancji? ISA, czarną skrzynkę, E-call, asystent pasa ruchu, asystent hamowania, kamerę monitorującą tylne siedzenia?

  4. Mialem podobne przezycia z BMW. Samochody ogolnie do kochania, ale fala sp*******nia która mnie zalała, była chyba nawet wieksza niż ta Twoja w 335i. I to był mój ostatni diesel… teraz sie robi 2JZ i jest zajebiscie 😉

  5. To sie po prostu ma spierd…lić żebyś kupił nowy samochód. A to na złom. A nie do następnych 10 właścicieli przez 30 lat. Tyle. Mam 2.2t z 94, wysilone mocno i zapierd..ala i nie chce umierać. Mam tez nowe 2.0TFSI. Silnik juz umarł, drugi siedzi NOWY i tylko sie modle żeby nie wybuchło 🙂 a 2.2t będzie dla syna 😉

  6. Cześć Kamilu,

    jestem Twoim sąsiadem i muszę powiedzieć, że cenię Cię za pracę, która wykonujesz i dokumentujesz. Jednak jestem zdania, że Twoja koncepcja naprawy tego silnika była bardzo ryzykowna. Ponadto nie jesteś obiektywny w ocenie "nowych konstrukcji" BMW.

    Te silniki wymagają bardzo dużej dbałości o każdy detal, przy składaniu. Dużym problem jest smarowanie i o to należy przede wszystkim dbać. Są to jednostki wysilone i na pewno nie zniosą tyle co silnik serii "M5X", jednak ich parametry są diametralnie lepsze od starych silników. Remontu takiego silnika nie wykonasz za 10 lub 20 tysięcy złotych poprawnie. Żeby mieć trochę pewności, że to będzie działać powinno się wymienić wał z panewkami na nowe z ASO i zrobić osiowanie bloku, w tym ewentualnie splanować płaszczyznę przylegającą do głowicy. Trochę przesadziłeś z ceną wału z panewkami – BMW OEM 11210415080 to 8549,34 złotych brutto.

    Do tego faktycznie powinno się zmienić po zatarciu pompę oleju, ponadto rozrząd, wszystkie uszczelki, chociaż sprawdzić wtryskiwacze, wymienić wszystkie przyłącza plastikowe, pompę wody, termostat, obrobić głowicę itd. Wtedy przynajmniej masz pewność, że jak coś jest nowe to będzie dobre. Pomijanie tych części to branie dużego ryzyka na siebie i kończy się to tak, jak w Twoim przypadku. Ograniczyłeś wydatki, podjąłeś ryzyko i się nie udało. Nie możesz winić za to marki BMW. Taniej byłoby, gdybyś kupił słupek, jednak nie miałbyś gwarancji co kupiłeś i to też jest ryzyko.

    Podczas dotarcia warto co jakiś czas wyjąć, rozciąć i sprawdzić co jest w filtrze oleju. Filtr i olej zmieniać co 1000 kilometrów, a może częściej? Na pewno to nie zaszkodzi. Nie piszę tego, by się mądrzyć, tylko wydaje mi się, że idąc takim tokiem rozumowania to właściwie nie warto mieć nowszego samochodu, bo jest drogi w utrzymaniu. Nie można zakładać, z 20 letnie silniki to konstrukcje idealne, bo to jest odwrót do archaicznych rozwiązań i właściwie zatrzymanie się w rozwoju. Po prostu teraz trzeba o auto dbać bardzo regularnie i tym samym jego koszty utrzymania rosną. Jednak BMW to marka Premium i zawsze była i będzie droga. I tu chyba świetnie oddaje sytuację powiedzenie: "Jak dbasz, tak masz".

    Podsumowując, jak chcesz mieć dobrze to musi być drogo i musi to kosztować ok. 30 tysięcy złotych. Ja miałem dokładnie symetryczną sytuację z silnikiem N57D30B i niestety musiałem ponieść te koszty. Jednak moje auto na szczęście jeździ i mam pewność, że nowy wał jest prosty i nie ma pęknięć. Może lepiej byłoby po prostu kupić nowy wał i podejść do tego z dużym marginesem bezpieczeństwa wymieniając wszystko, co decyduje o trwałości tego silnika.

    Życzę powodzenia i szkoda, że 335i nie pozostało 335i 🙁

  7. Ale ty chlopie narzekasz. Nie każdy się wpierdoli w takie gowno jak ty .kupiłeś szrota po taniości to czego oczekiwałeś?? . Kupiłem z małym przebiegiem i jak dbam tak mam i nie narzekam

  8. Remontuje nowe silniki VEA w Volvo i te lamane korby jak ktos juz ruszal i zle pozakladal odwrotnie to sa wlasnie takie efekty pojebane, ze jest minimalny luz wszystko sie zaciera i krzywi.. Mega wkurwiajacy temat 😅

  9. To zamiast remontow i szukania igly w calym moze lepiej zrobic swapa?
    Chociaz jak patrze na te ceny…ale coz jak tu jest jakas wada to chyba dla przyszlego posiadacza i tak nie pozostaje nic innego…

  10. BMW – bedziesz mial wydatki, jakos BMW to nie moja bajka, ja fan japonskiej motoryzacji i gwiazdeczek, czesto naprawiasz mazdy w benzynie?:P

    i tak ogladajac dalej dopisze ze czasem warto kupic drozej ale nowke i miec swiety spokoj, trafienie dobrego walu uzywanego czy po ingerencji to polowa szans trafienia szostki w lotka, ja mialem taki przypadek w swojej c klasie e padl mi head unit, koszt nowy w aso to prawie 4 tys zl, z nawigacja i robota tam pod 8 tys zl, szczerze w cholere kasy, nadzwonilem sie po serwisach zeby mi naprawili ten unit bo dadza rade, inni mowili ze nie da rady, czytalem na forach ze regenerowane sie tez psuja po czasie, zaplacilbym polowe ceny a cholera wie czy znow nie padnie za 3 mc, znow nerwy, czas, i tak w kolko, zacisnalem zeby, oddalem do ASO , zesralem ta nawigacje za prawie 3 tys ktora mi niepotrzebna, 5 klockow poszlo na nowy z gwarancja na 2 lata i mam, odpupac, spokoj!

    pozdro;p

  11. Haha Bartosz, widzisz daj siebie namiar to sam zadzwonię żebyś mi znalazł zdrowa sztukę 🤣🤣 w tym modelu nie ma zdrowych chyba że jest nowa, kumpel to miał w rok czasu utopił w niej z 25 tys i na koniec sprzedał za 39. Wrażenia z jazdy petarda ale nie za tyle wkuriwania się i wydatków

  12. No niezła katastrofa. Wg mnie i mojej wiedzy, może na coś się przyda:

    Śruby, śruby, śruby – lekkie, wytrzymałe, ale się rozciągają i są raczej jednorazowe. Trzeba mierzyć, a najlepiej przy wymianie panewek, wymienić. Ja wiem, że tak się nie robiło, ale w tym silniku to już mniejszy koszt. Nie wiem czy to zrobiliście, bo z wideo to nie wynika, ale no zostawiam tą informację, że lepiej je wymienić.

    Kolory panewek – dobór ściśle pod wymiar, wał trzeba za każdym razem zwymiarować i dobrać pod odpowiednim luz, schemat doboru jak w silniku wyczynowym. Nie ma i nie powinno się podchodzić do doboru w inny sposób. Tak sobie to wymyślili i niestety, ale jakiekolwiek rysy na wale, przez to pasowanie są niedopuszczalne. Wg mnie, jeżeli wał jest powierzchniowo utwardzany w jakimś kosmicznym procesie, to też nie każdy można szlifować. Trzeba pytać te mendy w ASO, mają wszystkie informacje, żeby dobrać części i udzielić odpowiedzi technicznych dla napraw pogwarancyjnych, bo w różnych rocznikach będzie różnie. Wał musi być faktycznie osiowany i wyważony wręcz idealnie. Wtedy to będzie działać dopiero. Korba staje w takim wynalazku, to wał w większości wypadków niestety już nie do uratowania.

    Olej – też jestem fanem Motula, dobry olej, za rozsądną kasę. Nie lał bym jednak tutaj 5W40 a 5W50 ten na estrach. Jest dostępny i ma trochę większy margines na rozcieńczenie paliwem (spadek lepkości), co jest bolączką wtrysku bezpośredniego! Bardzo dobrze kminisz z wymianą częstą oleju 5-7k to jest odpowiedni interwał, w przypadku dużej ilości zimnych rozruchów, a nie jazdy po autostradzie. Rozcieńczenie oleju paliwem powoduje, że gorzej smaruje, traci lepkość i będzie tworzyło nagaru (spalanie odparowanie). Normalnie gdyby nie ekologia, to BMW rekomendowałoby 5W50 do tego motoru. Ewentualnie jak wolisz olej 40, to bardziej zaawansowany jest 0W40 – szybciej złapie temp operacyjną silnik, lżejszy start. Możesz popróbować oba i zobaczyć, który Ci bardziej pasuje. 5W40 to taki stryj, który do każdego zagaduje, a nikt za bardzo z nim się napić nie chce.

    Temperatura silnika – tutaj bym nie grzebał i zostawił termostat fabryczny, bo to auto, jak ma działać sprawnie, to musi się jak najszybciej nagrzewać. Jak się będą termostaty otwierać za szybko, to ten proces wzbogacenia będzie dłużej trwał, albo się nie będzie mógł zakończyć i będzie auto niedogrzane. Co się dzieje wtedy patrz wyżej. Pompa cieczy elektryczna, ma to samo zadanie. Niestety najgorszym wrogiem bezpośredniego wtrysku jest zimny start. A zwłaszcza jak Ci wtryski leją.

    Nie dolewałbym do paliwa oleju 2T nawet super drogiego. Lepiej już wlać dodatek konserwująco czyszczący, który ma też za zadanie nasmarować elementy układu. Właściwie BMW do każdego co jest problem z pompą trzeba to lać. Pompa do sprawdzenia i bak do czyszczenia, tego nie widziałem, ale no nic nie da czyszczenie układu, jak w baku będzie syf. Od 2001 zmniejszana zostawała sukcesywnie dawka siarki w paliwie, która naturalnie smarowała podzespoły. Niby dodawane są dodatki zastępcze, ale guzik prawda, wiadomo oszczędności. Trzeba samemu się odpowiednią chemią posiłkować. To samo dotyczy diesli, gdzie jest taka sama pompa do układów CR i dokładnie ten sam problem łuszczenia i niszczenia wtryskiwaczy.

    Problem 6tego cylindra wskazuje na problem z pasowaniem i/lub niewystarczającym przepływem, jeżeli ciśnienie jest ok. Nie wiem czy to 5 barów to odpowiedni poziom, trochę dużo, sprawdziłbym to. Na moje oko, silnik złożony i nie przygotowany odpowiednio, brudny układ chłodzenia o tym świadczy. To samo mogło być , olejowym i może ciśnienie było, ale przepływu brakowało, a 6 ma najgorzej. Dlatego się poddał tak szybko. Chłodniczka oleju może być przyczyną, ale popatrz jak ona tam jest włączona w układ, olej z niej nie trafia bezpośrednio chyba do 6tki. Gdyby ona puszczała syf i była przyczyną to padłyby panewki najbliżej niej.

    Nie wiem czy się to na coś przyda, ale może pomoże Ci w dokończeniu projektu. 😉 Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    Ps. Checka trzeba zrobić bo rozcieńczenie, niestety, być może usuwanie katów to błąd..

  13. Nie wiem, zupełnie inaczej na to patrzę ale zadbane sztuki chodzą po 60-70k, to 40k które zostało włożone za tą sztukę to jest niemal pół darmo. Nie lepiej było od razu oddać auto na kompletny remont motoru do fachowców specjalizujących się w tych silnikach, którzy ogarnęli by auto na tip-top? . Oczywiście bez hejtu, przynajmniej ja bym tak zrobił jakbym już kupował 335i.

  14. Zgadzam się z tobą w 100 procentach można dostać jakieś depresji miałem mam BMW wjebalem około 30 tys w przeciągu 3 lat nawet więcej przestałem liczyć i dalej coś wychodzi tylko teraz już pierdoły na szczęście pozdrawiam i chop ma rację i wie co mówi a mądrości życiowe typu że kupil po taniości i tak dalej to wogole ta osoba nie ma pojęcia o niczym bo ja sprowadziłem osobiście z książką serwisową itp itd mega stan nie powiem ale nie stety te samochody są teraz tak produkowane do 150 tys do gwarancji i nic ani nikt nie ma na to wpływu a tym można przedłużyć żywotność ale to minimalnie robiąc serwis olejowy co 10 tys ale pytanie kto kupując nowe takie auto jeździć na serwis co 10tys jeździ jak serwis mu każe pałuje na zimnym itp itp pojeździ 4-6 lat i sprzedaje wtedy się trafia pasjonat i za wszystko palci i wtedy się zaczyna że BMW jest do dupy itp itd to tak w skrócie

  15. Kamil 😎 Witaj a czy n53b30a to jest pochodna tego co masz w e92 tylko ze z Turbem ? Bo mam w e60 lci ten silnik i już srać mi się chce aż zacznie się jebać… ptfu oby pojeździła jeszcze trochę :/

  16. Jednak wolę mula 318d klekot , wibracje w srodku , poki co półtora roku mam jebie kilosow w huj co prawda raz zajebalem olej i wymieniłem przy 18 ale póki co przez rok i 5 mies 43 tys km i spalanie 7 i bez problemów

  17. Zaczalem czytac pierwsze komentarze i jak zwykle sie trafiaja kolesie co zlozyli rower i hulajnoge w trasie, a strugaja fachowcow od wahadlowcow kosmicznych. Chlop publikuje to co robi, moim zdaniem robi to fajnie, to zawsze sie trafi taki co w dupie byl i gowno widzial ale zaczyna pouczac. A na propozycje by ten domorosly specjalista pomogl, nauczyl to od razu sie spina ze nie bedzie z siebie pajaca na yt robil. Zalamka. Najlepiej takiemu bajke o kibicu opowiedziec, kibic z dala sie nie wpierd…la. Szacun Nosacz i lej na gowniane komentsy.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!