source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Jak każdy twój film zachęca do majsterkowania – dobra robota ;). U mnie rzeczywistość okazała się duuużo gorsza 😀 Generalnie nie polecam zabawy przy większych silnikach typu 3.0 🙂 masa rozbierania, ciężko wyjąć obudowy nawiewu jak i sam nawiew. U mnie skończyło się na nowej dmuchawie, gdyż w starym połamałem plastikowe wirniki podczas wkładania. Sam silnik dmuchawy ciężko otworzyć w celu wyczyszczenia. Powodzenia dla reszty jeżeli zamierzacie się za to zabrać 😉
Czy są dwa rodzaje tego silnika w e46 ? Mechanik mi tak powiedział według jego wyceny kosztuje 450 zł ja znalazłem tej samej marki nrf jakoś tak za 250. Wysłałem mu to napisał ze są dwa rodzaje i wybrał bardziej prawdopodobny przy wycenie . Będę wdzięczny za odpowiedz
Pracuję przy produkcji takich silniczków więc mogę trochę podpowiedzieć. Szkoda tylko że dopiero teraz oglądam twój filmik. Wałek wirnika pracuje w łożyskach baryłkowych samosmarnych. Dlatego samosmarnych bo oryginalnie są nasączone olejem po to by później podczas pracy ten olej oddawać na wałek wirnika. Rozgrzane łożysko oddaje olej na wałek a gdy stygnie wchłania ten olej do siebie by później znów go oddać. Ma się tak wahać na boki jak go ruszasz bo masz dwa łożyska i po zmontowaniu całego silnika muszą się one ułożyć w osi w stosunku do walka wirnika by nie stawiać zbyt dużego oporu tarcia czyli poboru prądu podczas pracy. To coś wokół co mniemałeś jako smar to myślę że to resztki pierścienia filcowego oryginalnie nasączonego olejem takim jak łożysko po to by przedłużyć żywotność owego łożyska w jego zadaniu smarowania. Wiadomo, część oleju podczas pracy odparowuje więc łożysko musi mieć skąd go pobierać. Jak mniemam olej już dawno odparował z obu części więc wałek zaczął popiskiwać. Nie wiem jak zachowa się smar który zastosowałeś po dłuższym czasie bo jest moim zdaniem zbyt gęsty jak na obroty tego silniczka. Osobiście z moją wiedzą na ten temat próbował bym te oba łożyska że stojana i pokrywki wstawić na kilka godzin do oleju Silnikowego żeby się napiły bo ich struktura jest porowata właśnie po to. Z ciekawości dodam że to nie jest stop metalu tylko jakiś sprasowany spiek różnych składników ale nie wiem jakich bo nie my to produkujemy. Co do szczotek to wystarczą na dłużej niż komutator jak widzę po jego zużyciu. Dla naśladowców podpowiem żeby za mocno nie kiwać tymi łożyskami bo tracą swoją siłę osadzenia i mogą zrobić się zbyt luźne. Chyba to tyle co mogę powiedzieć.
Tuleje samosmarujące smaruje się olejem, nie smarem. Osobiście gotowałem w oleju silnikowym i zostawiałem do wystygnięcia. Na rok na pewno wystarcza, później auto sprzedałem.
Czy w e36 jest podobnie? U mnie w zimie w ogóle nie działa nawiew, dopiero jak się auto zagrzeje i wjadę w dołek to coś się przestawia i zaczyna chodzić, ale nigdy nie działa idealnie? Czy jestem skazany na zakup nowego czy próbować ten ratować?
Czy taka dmuchawa lub jakas inna znajdujaca sie w konsoli e46 dziala pomimo wylaczenia calkowicie nawiewu i climatronika? Mam glosne skrzypienie zza konsoli, raz metaliczne raz bardziej plastikowe ktore narasta z predkoscia jazdy. Zwiekszanie/zmniejszanie sily nawiewu nie wplywa na dźwięk.
W E36 panel sterujący nie miał siły ruszyć do startu silniczek pomagało tracenie lopatek, i tu przydał się Twój film w którym pokazałeś na jakiej zasadzie jest oś obrotu , mój problem rozwiązał smar z rurka, praktycznie bez demontażu
Czy moglbys doradzic co jest przyczyna ze przy panelu polautomat, pokretlo na zimny nawiew a w czasie jazdy leci tylko cieple powietrze? Im bardziej sie nagrzewa silnik tym gorecej jest, nie dziala wogole chlodny nawiew, Co za przyczyna? 316i z 1999r benzyna.
Super filmik, a skoro już to rozbierałeś to czy mógłbyś zdradzać gdzie są otwory którymi ciągnie powietrze do zamkniętego obiegu. Bo jak włączę klimy to te klapki po bokach dmuchawy się zamykają i wtedy u mnie słabo dmucha strona od pasażera, więc zastanawiam się czy mi coś tego otworu nie przeslania. Szukałem tych otworów od strony schowka ale nic tam nie ma . A może jakoś z góry deski to ciągnie powietrze ? Albo są jeszcze jakieś klapki poza tymi po bokach dmuchawy do włączania obiegu zamkniętego? Prosiłbym bardzo o jakąś radę w tym temacie, bo nie chcę ściągać deski bez potrzeby. Pozdrawiam majstra i wszystkich widzów.
Szkoda że w e39 wymontowanie dmuchawy nie jest tak proste jak w e46… 🙂
Dziwne dźwięki w samochodzie bywają irytujące. Masz najbardziej zadbane E46 w Polsce, jak będziesz sprzedawał daj znać. Pozdrawiam
W sumie to ten filmik mnie utwierdził w przekonaniu, że wcale mi to nie przeszkadza XD
Jak każdy twój film zachęca do majsterkowania – dobra robota ;). U mnie rzeczywistość okazała się duuużo gorsza 😀 Generalnie nie polecam zabawy przy większych silnikach typu 3.0 🙂 masa rozbierania, ciężko wyjąć obudowy nawiewu jak i sam nawiew. U mnie skończyło się na nowej dmuchawie, gdyż w starym połamałem plastikowe wirniki podczas wkładania. Sam silnik dmuchawy ciężko otworzyć w celu wyczyszczenia. Powodzenia dla reszty jeżeli zamierzacie się za to zabrać 😉
Czy są dwa rodzaje tego silnika w e46 ? Mechanik mi tak powiedział według jego wyceny kosztuje 450 zł ja znalazłem tej samej marki nrf jakoś tak za 250. Wysłałem mu to napisał ze są dwa rodzaje i wybrał bardziej prawdopodobny przy wycenie . Będę wdzięczny za odpowiedz
Pracuję przy produkcji takich silniczków więc mogę trochę podpowiedzieć. Szkoda tylko że dopiero teraz oglądam twój filmik. Wałek wirnika pracuje w łożyskach baryłkowych samosmarnych. Dlatego samosmarnych bo oryginalnie są nasączone olejem po to by później podczas pracy ten olej oddawać na wałek wirnika. Rozgrzane łożysko oddaje olej na wałek a gdy stygnie wchłania ten olej do siebie by później znów go oddać. Ma się tak wahać na boki jak go ruszasz bo masz dwa łożyska i po zmontowaniu całego silnika muszą się one ułożyć w osi w stosunku do walka wirnika by nie stawiać zbyt dużego oporu tarcia czyli poboru prądu podczas pracy. To coś wokół co mniemałeś jako smar to myślę że to resztki pierścienia filcowego oryginalnie nasączonego olejem takim jak łożysko po to by przedłużyć żywotność owego łożyska w jego zadaniu smarowania. Wiadomo, część oleju podczas pracy odparowuje więc łożysko musi mieć skąd go pobierać. Jak mniemam olej już dawno odparował z obu części więc wałek zaczął popiskiwać. Nie wiem jak zachowa się smar który zastosowałeś po dłuższym czasie bo jest moim zdaniem zbyt gęsty jak na obroty tego silniczka. Osobiście z moją wiedzą na ten temat próbował bym te oba łożyska że stojana i pokrywki wstawić na kilka godzin do oleju Silnikowego żeby się napiły bo ich struktura jest porowata właśnie po to. Z ciekawości dodam że to nie jest stop metalu tylko jakiś sprasowany spiek różnych składników ale nie wiem jakich bo nie my to produkujemy. Co do szczotek to wystarczą na dłużej niż komutator jak widzę po jego zużyciu. Dla naśladowców podpowiem żeby za mocno nie kiwać tymi łożyskami bo tracą swoją siłę osadzenia i mogą zrobić się zbyt luźne. Chyba to tyle co mogę powiedzieć.
dobra robota film był bardzo przydatny pozdrawiam
To jest samoczynne osiowsnie ośki a z łożyska ślizgowego ubył smar
Tuleje samosmarujące smaruje się olejem, nie smarem.
Osobiście gotowałem w oleju silnikowym i zostawiałem do wystygnięcia.
Na rok na pewno wystarcza, później auto sprzedałem.
Czy w e36 jest podobnie? U mnie w zimie w ogóle nie działa nawiew, dopiero jak się auto zagrzeje i wjadę w dołek to coś się przestawia i zaczyna chodzić, ale nigdy nie działa idealnie? Czy jestem skazany na zakup nowego czy próbować ten ratować?
Dzieki! pomogło 🙂
W e39 polift tez idzie w ten sposób wymienić silniczek nawiewu?
Czy taka dmuchawa lub jakas inna znajdujaca sie w konsoli e46 dziala pomimo wylaczenia calkowicie nawiewu i climatronika? Mam glosne skrzypienie zza konsoli, raz metaliczne raz bardziej plastikowe ktore narasta z predkoscia jazdy. Zwiekszanie/zmniejszanie sily nawiewu nie wplywa na dźwięk.
Jakiej firmy wkrętaki
Witam zdradzisz mi czy ppd kierowxa w podlodze jest jakas zaslepka bo mam mokry dywan ?pozdrawiam
dalej nie piszczy ? 😉
Szkoda kolego ze nie pokazałeś jak zdjąć tą czarną pokrywę przed silniczkiem
Orientujesz sie czy w e91 bedzie ta sama przyczyna? Mam podobny dzwiek znawiewu
Autor pomija najtrudniejsze części całego procesu.
W E36 panel sterujący nie miał siły ruszyć do startu silniczek pomagało tracenie lopatek, i tu przydał się Twój film w którym pokazałeś na jakiej zasadzie jest oś obrotu , mój problem rozwiązał smar z rurka, praktycznie bez demontażu
Możesz powiedzieć jaki ściągacz zastosować? Ramiona ściągacza są za grube i nie da się złapać za środek
Właśnie mi się odezwał pierwszy raz. W marcu fura będzie miała 20 lat, przebieg 310 tys. km. Film się przyda, dzięki!
Właśnie skonczyłem montować nowy wiatrak 😁 Kaska zaoszczędzona a i zabawy trochę było, dzięki za poradnik 😉
Hey a co jeśli podłączam jeża (nowego) i za 2 dni mam nawiew na full??? działa nawet gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki. 🙁 help
Można bez tego jeździć? Pytanie może głupie, ale rozebralem i nie zdążę złożyć do jutra, a jutro z rana muszę mieć auto.
Czy moglbys doradzic co jest przyczyna ze przy panelu polautomat, pokretlo na zimny nawiew a w czasie jazdy leci tylko cieple powietrze? Im bardziej sie nagrzewa silnik tym gorecej jest, nie dziala wogole chlodny nawiew, Co za przyczyna? 316i z 1999r benzyna.
in which position it will fall back into the holder, in English? Thanks
No se cómo fregaos llegue aquí pero , buen trabajo 👍🏽
Super filmik, a skoro już to rozbierałeś to czy mógłbyś zdradzać gdzie są otwory którymi ciągnie powietrze do zamkniętego obiegu. Bo jak włączę klimy to te klapki po bokach dmuchawy się zamykają i wtedy u mnie słabo dmucha strona od pasażera, więc zastanawiam się czy mi coś tego otworu nie przeslania. Szukałem tych otworów od strony schowka ale nic tam nie ma . A może jakoś z góry deski to ciągnie powietrze ? Albo są jeszcze jakieś klapki poza tymi po bokach dmuchawy do włączania obiegu zamkniętego? Prosiłbym bardzo o jakąś radę w tym temacie, bo nie chcę ściągać deski bez potrzeby. Pozdrawiam majstra i wszystkich widzów.
Takie tulejki są na silniku starego miksera kuchennego zelmera.
Powiedz mi przestało piszczeć po tym zabiegu