
BMW e46 przeciekające drzwi, mokry dywan, woda w aucie…
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
pomogło? masz za duzo forsy? dorzuć się: https://patronite.pl/scghost
BMW E46 przeciekające drzwi, mokry dywan, wilgoć w aucie i ogólnie woda tam, gdzie jej być nie powinno
Podszybie 51718208483
Spinki do tapicerki
biała 51418224768
szara 51418224781
Taśma butylowa
http://www.fuhmateo.pl/produkt,tasma-dwustronna-butylowa-25-mb-do-klejenia-membran-i-folii,108.htm
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Płyn chłodniczy tak od razu nie leci do środka bo pod nagrzewnicą jest specjalna rynienka, która odprowadza płyn bezpośrednio pod auto
Super sprawa z tymi filmikami. Dzięki!!! Super tłumaczysz!!!
Ile musi być kurwa wody w drzwiach żeby przelewała się przez porwaną piankę do środka auta !
Wiadro ?
Super informacje! Dzięki! 👍🎖️🎖️🎖️🎖️🎖️✋
Rckur
Pokażesz może jak przepchać odpływy szyberdachu? Od spodu? 🙂 albo jakiś pomysł na skraplanie się wody po obu słupkach? Dzięki wielki i pozdrawiam
U mnie leci z okolicy rączki otwierania maski ;(
Za 40 zł jest ta uszczelka od podszybia na Allegro
W moim e39 zrobiłem drzwi tak jak pokazywałeś, nagrzewnica nie cieknie bo nie śmierdzi płynem, odpływy szyberdachu nowe drożne plus dodatkowo zakleiłem na próbę dach ductapem, wymieniłem uszczelkę przedniej szyby, nowe filtry kabinowe i wystawiłem auto na porządny deszcz. Efektem jest mokra podłoga u kierowcy i pasażera i mokre słupki A na samej górze.
dzien dobry. co jak rygiel mi nie chowa sie po tym zabiegu? ;d ps. nie mialem wszystkich kolkow to napchałem w te dziury tej tasmy butylowej, jak nie bedzie cieknac to zostawie jak tak to trzeba bedzie zamowic
Dziękuje!
najlepiej to wywalić tą pianke i od razu wygłuszyć całe drzwi matami 😉
Witam gdzie kupiłeś cała nowa piankę
Czy na ten sznur butylowy jestem w stanie nakleić piankę bez podgrzewania?
Co sądzisz o zastosowaniu masy uszczelniającej Novol Gravit 630 zamiast taśmy butylowej ? 😉
Załatwiłem sprawę silikonem czerwonym tym do 350 stopni narazie spokuj
Да бля, пл пыльнику течёт в салон !!! Развели говно на подня!!!! Пиздец нахуй
mialem ostatnio przyciemniane szyby z tylu i okazalo sie ze chlopaki zdejmowali osłone no i zastanawiam sie czy zalozyli te koleczki z uszczelkami tak jak oryginalnie byly, czy pomieszali biale z szarymi, bo zaczelo mi cieknac, ktos wie gdzie co powinno byc? na realeom nie znalazlem. I tak bede zamawial nowe, ale wypadaloby zalozyc tam gdzie powinny byc. szarych jest tylko
4
Pytanie za sto punktów,ile jest białych i ile szarych spinek w jednym boczku i czy trzeba kupic i te i te czy są takie same bo juz sam nie wiem
Podkleilbys mi ta piankę ? Już raz robiłem to i znów ciekło. Oczywiście odpłatnie 🙂
Mi się robi zaciek na części tapicerowanej drzwi i zastanawiam się czy to pianka gdzieś ma braki czy prędzej uszczelka zewnętrzna (w tym miejscu jest purchel właśnie)
E36 – mokry dywan od spodu z obu stron blizej krawędzi łączenia próg-podłoga. Trochę widać rdza weszła miedzy łączenia blach. Podłoga zdrowa nawet, gdzies tam naloty, ale żadnych dziur i blacha czuc ze gruba (od spodu zakonserwowana ostatnio jak blacharz robil zew. progi.) Co ciekawe zerwalem ori maty i pod matami też mokro. Nie widać jednak nigdzie źródła… Nagrzewnice wymieniałem ostatnio, ale stara sie niby nie lała, ale jak juz tam dotarłem to wymieniłem dla pewności. W tunelu nawiewu na nogi był lekki tłusty zaciek troche gestszy niz woda… Czy jest możliwe, że w sytuacji gdy nawiew zaciąga mi opary płynu z komory (UPG wali płynem na zewnątrz, sprawdzone) to potem gdzieś się to odkłada i skrapla w tunelach? Czy moze nowa nagrzewnica gdzieś puszcza? Dodatkowo nie mam tej ori pianki zakrywającej drzwi, ale to raczej by była też góra dywanu mokra nie? ktoś coś? Póki co zerwalem maty, bede oddawał na ta rudą w łączeniu blach, ale moze powód jest jeszcze inny?
wie ktoś jak nazywają się te uszczelki pod dywanikami? Nie jestem w stanie znaleść w katalogu bmw a mi rosi podłogę 🙁
Czy taka taśma butylowa złapie folie do karoserii? Pzdr
Prosze o porade jak uszczelnic blende nad rejestracją?? Chce zalozyc ledy ale pod kloszami lampek po myjni widze ze jest tam woda.
Wlasnie zobaczylem ze po dniu ciaglego deszczu mam mokry dywan właśnie przy progu… wiec wychodzi na to ze czas rozebrac drzwi pasazera…
Zajebisty kanał
Prawie zawsze tu znajduje odpowiedzi na pytania ktorych sam nie moge rozwiązać jeżeli chodzi o e46 😉
Witaj. Ogarniałem dziś u siebie przednie drzwi, bo po ostatniej ulewie od strony pasażera miałem wodę. Okazało się, że na dole mata była odklejona.
Z ciekawości sprawdziłem stronę kierowcy i mimo, że był oryginalny butyl to w paru miejscach już puszczał i nie trzymał. Mam fajny sposób na pozbycie się starego butylu z drzwi, bo nie wiem czy Ty usuwałeś czy nowy kleiłeś na stary 😋
Mi leci woda na prawy dywanik i napewno leci po drzwiach bo pod głośnikiem jest mokro ale wewnątrz drzwi są suche bo rozebralem wszystko. Myślę że woda leci przez uszczelke drzwi tak jakby za mało dociskalo ta uszczelke czy cuś. Ma ktoś jakieś pomysły jeszcze?
Jeśli że ściany grodziowej przy błotniki prawym woda nie wylatuje to gdzie się znajduje ten odpływ zapchany trzeba błotnik ściągnąć?
Cześć Czy te spinki też pasują do tylnych drzwi ??
@scghost mamy sezon dosyć deszczowy, może masz sposób na mokry filtr kabinowy w E46?
U mnie w e46 były uszczelniane pianki prawdopodobnie silikonem. Teraz nie przecieka ale występuje problem trzeszczących drzwi podczas gdy szyby są domknięte. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Czy to wina silikonu?
Witam. A co w przypadku gdy wodę miałem w schowku tapicerki w drzwiach kierowcy🙁 jak sobie z tym poradzić? Dziękuję pozdrawiam 🙂
Dzięki za pomysł z tą pianką i paskiem w drzwiach. Mam problem w coupe, ktory muszę rozwiązać. Po weekendzie atak do aso. Miłego, piątka, cześć.
Jakby co to ja miałem powódź w aucie, przez takie 4 gumowe zaślepki w podłodze. Jeśli ktoś ma problemy z wodą w aucie, też może to sprawdzić.
Byłoby fajnie gdybyś jeszcze pokazał jak dostać się pod dywaniki.. niby sprawa nie jest skomplikowana ale wiadomo.. jak się tego nie robiło to łatwo coś uszkodzić.. a jak kolega krok po kroku pokazuje to idzie gładko i bez stresu..
Miałem ten problem. po każdym większym deszczu mokra wykładzina i woda na wycieraczce(jak wykładzinę rozumiem to juz wody na wycieraczce nie ale co tam). Zrobiłem wszystko jak w filmie. najpierw sprawdzenie drożności odpływów z podszybia, ocenienie jakości uszczelki itd. Nagrzewnica odpadła na samym początku bo tak jak autor twierdzi płyn ma specyficzny zapach a poza tym ubywało by go w zbiorniczku. Zostały drzwi. po zwaleniu boczku okazało sie ze pianka odklejona. Taśma butylowa w ruch i po zrobieniu nawet w najgorszą ulewę w aucie sucho.
Pytanie mam tylko: jak usunąłeś ten stary czarny klej?? zadne rozpuszczalniki na to nie działają, ja grzałem i nadmiar zbierałem szpachelką ale i tak zostawała cienka klejąca sie warstwa-odpuściłem sobie walkę z tym bo okazało sie ze butyl do tego trzyma jak wściekły ale mimo to jestem ciekawy.
Rada: jeśli nie macie uszczelek na spinkach bo te uległy dematerializacji świetnie na ich zastępstwo nadaje się pianka pod panele podłogowe (ten najtańszego sortu podkład dostępny w każdym markecie.z reguły biała). ładnie sie ściska wiec nawet jeśli będzie grubsza to nie szkodzi bo się podda(dostępna w kilku grubościach) i jest nie wrażliwa na wodę.
SCGHOST za ten poradnik oczywiście łapiszon w górę ale jak byś był kiedyś w na mazurach w okolicach Olsztyna to wiedz ze masz u mnie duże zimne pieniste(albo kilka;). Także jak coś to daj znać i będziemy sie łapać. Najlepszego i do zobaczenia na trasie.
Wie ktoś ile tych kołków jest potrzebnych ogólnie? Albo chociaż w 1 drzwiach przód i w 1 tył ile siedzi? Bo na realoem jakoś nie ogarniam
Zebrałem się w sobie, zrobiłem krok po kroku jak opisałeś i całość zajęła około godziny. W moim przypadku wygłuszenie było w jednym kawałku więc jedyne koszty to taśma i kołki. Najwięcej czasu pochłania pozbycie się starego kleju lecz nie ma tragedii. Naprawdę polecam sposób, oraz taśmę którą wskazales.
wszystko sie zgadza co mowi !!!ja mialem w x3 zapchane odplywy szyberdachu i cieklo po slupkach.co chodzi o drzwi to tez ma racje w 100procentach.x3 ma tez ta mate na drzwiach i cieklo mi az do uszczelnienia…
Dzięki za filmik. Pozdrawiam
8:07 te pudełko to airbag?
Super kanał i super filmiki z mega wiadomościami. mam e46, choć chodzi za mną e39:) i dzięki Tobie zabieram się za wymianę oleju "lifetime" w skrzyni a problem z przeciekającymi drzwiami musi poczekać na cieplejsze dni. Pozdrawiam.
Ja doklejalem klejem do akwarium. Spokojnie moge polecic. Ogolnie film bardzo dobry.
Szrot
Powiedzcie mi taką rzecz. DLACZEGO STARE SAMOCHODY NIGDY NIE PRZECIEKAŁY? Nawet fiaty 125, które nie były szczelne to na dywanikach nigdy nie było wody!!!
Niestety, ale autor filmu gada głupoty. Wygłuszyłem matami butylowymi kilka E36/E46/E39. Woda przez otwory do spinek czy też piankę nie ma opcji, nie dostanie się. Wystarczy zobaczyć TAPICERKĘ Drzwi!! Jest sucha jak wór, wiec to nie to. Najostrzejszą przyczyną jest szyberdach lub łączenie na szybie czołowej.
Proszę o sprostowanie tej informacji w materiale !
Też miałem mokrą wykładzinę w E36, wyjąłem wykładzinę, suszylem 2 tygodnie, myślałem ze woda wzięła się od lekko przegnitej podłogi wiec szybko do znajomego blacharza zrobił mi ją, wszystko poskładałem elegancko. Minął miesiąc patrzę wczoraj a tam gąbka znowu nasiąknięta wodą. Wkurw na maksa, znowu research w necie co może być przyczyną i stwierdziłem że właśnie może warto się ta pianką zainteresować w drzwiach. Dziś od rana wszystkie boczki drzwi wywalone, wszędzie pianki odklejone po całym obwodzie, z jednej strony szczęśliwy że doszedłem do problemu a z drugiej wkurw przez znowu mokrą podłogę. W każdym razie ojebałem piankę po obwodzie silikonem, wcześniej zakrywając te dziury grubą folią, zobaczymy co to będzie teraz 😀
No i teraz skoczyłem robić z tym, patrzę a tu filmik idealnie w tym temacie, szkoda że dopiero teraz się dowiedziałem że odradzasz silikon 😀
scghost pomożesz w zakodowaniu kierunkowskazów?
Trochę bajka z tą szczelnością folii i uszczelek na spinkach. Nie chodzi tu o wodę, ale o parę, która się skrapla od wewnątrz. Dodatkowo są przecież otwory na dole drzwi oraz zawsze bedzie ciekło na próg, a nie do wnętrza auta.