
BMW i3 | EKONOMICZNY | EKOLOGICZNY | JAK TO JEST Z ELEKTRYKIEM NAPRAWDĘ | Kamil i Adam Kunc
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?
Zapraszam do kontaktu.
www.acs-serwis.pl
biuro@acs-serwis.pl
+48 603975574
#acsdzienjakcodzien
@BMW Polska
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Nie zasubskrybowałeś jeszcze naszego kanału, a podobają się Tobie nasze filmy? Zasubskrybuj i zostaw LIKE proszę, bo motywuje nas to do dalszego działania😍💪👍
https://www.youtube.com/channel/UCfL4eTiX_HJEcmj7rkHFZfg
When you get famous I supported you!!! Do not waste your time > P R O M O S M!!
Przez pół roku miałem i3 – nie ma lepszego auto na miasto. Praktycznie nie wyjmowałem swojego. Szczególnie i3 to super auto na codzień
5:40 Czyli 80-100 tys. km? Fajna sprawa?
W elektrykach też mechanicy będą mieli co robić … głownie zawieszenie i hamulce które nieużywane rdzewieją i trzeba wymieniać komplet tarcz z klockami. Obecnie wprowadzane systemy dohamowania też w sumie zużywają układ poza kontrolą. Inna sprawa, że producenci będą skupować auta i sprzedawać potem po odnowianiu aby nie płacić ponownie za emisje CO2. Dzięki za test. Gdyby taki napęd włożyć do E30 albo E87 to byłoby ciekawe. 🙂
to nie jest prawdziwa motoryzacja… to auta dla ludzi którzy chcą się przemieścić, a na pewno nie pojeździć..
super odcineczek..🔥🔥🔥
trochę informacji na temat elektryków i inne spojrzenie na przyszłość na to co nas czeka i co będzie nie uniknione..
pozdrawiam ekipę acs..👍🏻👍🏻👍🏻
Apropo tej ekologi ile elektrownia węglowa musi spalić węgla żeby naładować ten samochód ? Myślę że te elektryczne dziwadła tak naprawdę produkują więcej spalin poprzez ich ładowanie a co do kosztów Panie Adamie 10 zł za 100km to wspaniały wynik 🙂
Jeżeli w przyszłości będzie można użytkować tylko elektryki, to ja przesiadam się na rower ; )
Dzień dobry
Mam pytanie silnik M47z uwagi na fakt, że od dłuższego czasu samochód jest użytkowany wyłącznie w trybie miejskim zapycha dpf.
Czy można by go zastąpić jakimś dedykowanym katalizatorem. Co by Pan polecił w takim przypadku oprócz sprzedaży samochodu .
Przesiadlem sie z F01 730D na Tesle S. Zasieg deklarowany 480 a realny latem 300 przy 80 km/h. Zima max. 250-270 km. Sa plusy i minusy. Trasa 930 km F01 trwala 8.5h a Tesla 13h. 6 ladowan na trasie, jedyny plus, ze ladowania mam za darmo.
Panie Adamie lubie słuchać jak pan opowiada … Dzięki temu sam się ucze i naprawiam sam swoją E39 530d bo kiedyś dałem to zjebali .. i wujek też jest dobry pozdrawiam całą ekipę
Elektryczny samochód w państwie gdzie czerpiemy prąd z elektrowni węglowych ekologia pełna para 😂
Panowie dopóki w Polsce energia elektryczna jest produkowana z węgla to samochód elektryczny nigdy nie będzie ekologiczny
Szajsowate melexy
Ponoć te I3 ma tak kosmiczne tylnie zawieszenie że jest wyzwaniem wymienić wszystkie tuleje i gumki. Według mnie elektryki to spoko pomysł jeszcze do doszlifowania. Do miasta i do jazdy wokół komina świetny koncept. Pozdrawiam załogę 🙂
Elektryczny morderca szos 😁 Tramwaj to jest jednak dobre określenie . Kamil gdzie Twój wąs ?😁
Bez panewek to nie samochód 😉👍
spalinowe nie znikną elektryki nie są przyszłością są to auta bez sęsu ekologi żądnej potem zrobi się problem z bateriami i ładowaniem to UE lobbuje na rzecz elektryków i urzędasy narzucają ludziom czym mają jezdzić widocznie maj w tym jakiś interes
Super test. Mój pierwszy elektryk to niestety rower hehe ale 45km/h pojedzie 🙂
Witam ACS, co do ładowania na zwykłym gniazdku 0-100% około 22h.Szybka ładowarka na stacji 50kw. 0-80% 40minut. Najlepszym rozwiązaniem szybkim i tanim jest montaż w domu boxa ładującego czas ładowania 0-100% 7,5 h. Pozdrowienia z Norwegii.
Gdyby był chociaż ładny ten elektryk 😁
Także pozdrawiam 😇😉 Bardzo fajny teścik czekamy na następny 😇🚘⚡️⚡️😎
Przez pół roku używałem i3 i do miasta nie ma lepszego samochodu zupełna rewelacja !