Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Czy warto naprawiać uszkodzony alternator? Wymiana lub regeneracja, co jest tańsze i szybsze?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Czy warto naprawiać uszkodzony alternator, a może lepiej go po prostu wymienić na inny w pełni sprawny?

Jeśli jest czas i lubimy się bawić w garażu, to warto naprawiać, bo to fajna zabawa, ale gdy chcemy mieć szybko problem z głowy, to lepiej wymienić i od razu problem rozwiązany.

Tu możesz zobaczyć, jak wymienić alternator i regulator napięcia: https://youtu.be/8EBFacBB03o

Tu zobacz, co jest powodem, gdy na zapłonie działa wspomaganie kierownicy, a na desce rozdzielczej brak wskaźnika akumulatora na zapłonie: https://youtu.be/4qj9M0ORzVQ

Co o tym myślisz?

👊 SUBSKRYBUJ YOUTUBE FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
👉 WWW ► https://www.forumwiedzy.pl

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

#Alternator #Akumulator #Naprawa #Wymiana #Opel #DobraRada #Poradnik

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “Czy warto naprawiać uszkodzony alternator? Wymiana lub regeneracja, co jest tańsze i szybsze?

  1. Mam bmw e46 316i i występują następujące objawy: podczas jazdy zazwyczaj gdy temperatura na zewnątrz jest dosyć niska (bliska 0’C) zapalają się kontrolki Abs, trakcja, ręczny, wyłącza się radio i po wyświetlaczach i zegarach widzę że brakuje prądu. Gdy odpowiednio szybko zjadę na pobocze i zacznę dodawać wystarczająco dużo gazu to prąd powróci i będę mógł jechać dalej. Ostatnio nie zdążyłem i samochod mi zgasł, przez jakieś 5 minut próbowałem go odpalić, jednak nie udało się gdyz ewidentnie nie było prądu. Po kilkunastu minutach samochod nagle normalnie odpalił jak gdyby nigdy nic. Pytanie brzmi: co może być przyczyną?

  2. W moim jest tak, że było bez obciążenia i z obciążeniem było jakieś 13.6 – 13.2 V
    Tzn 13.2 V jak się rozgrzał ! Rozgrzany ładuje jeszcze gorzej.
    Wkurzyłem się bo po wymianie regulatora napięcia, przy obciążeniu obroty na chwilkę spadają…
    No i też mi tak cierwka jak u Ciebie 😅

  3. to auto przeżyje jego i jego dzieci lol a co do tytułu czy warto naprawiać uszkodzony alternator? to chyba nie trzeba doradzać bo w polsce większa liczba ludności to janusze

  4. Ja sobie sam zrobiłem alternator – nowe łożyska, komutator, regulator i przeczyszczenie. Roboty trochę było ale warto. Kupując używany możesz trafić na dobry, albo na taki co ma już np. zjechane szczotki lub komutator wytarty i długo nie podziała. Można także trafić dobrze. Ps. Vectra C ma tak że startuje od ok. 14.3V i później napięcie ładowania spada do ok. 13.8 i tak się utrzymuje. Po prostu jak akumulator jest doładowany to obniża napięcie żeby go nie męczyć.

  5. Wiele zależy od tego jakim autem jeździmy jak daleko i czy wiążemy z nim dalszą przyszłość. Jak tutaj masz na wierzchu alternator to spoko taka podmiana chociaż ja bym osobiście sprawdził szczotki w jakim są stanie. W niektórych autach wyjęcie alternatora zajmuje kilka godzin i wsadzanie byle czego mija się z celem lepiej regenerować i to na dobrych podzespołach.

  6. Gorzej jak zakupiona używana część już też nadaje się do regeneracji. Raz miałem problem z ładowaniem w samochodzie i objawy były takie że po dodatniu gazu ładowanie było 13V a bez gazu nie było wcale i świeciła się lampka ładowania na liczniku. Okazało się że główny bezpiecznik był przepalony ale w taki sposób że nie było widać że jest przepalony i po dodaniu gazu trochę prąd przepływał przez niego. Alternator dostał nowe szczotki przez ten bezpiecznik.

  7. A według Twojego miernika zamontowany alternator nie reguluje napięcia, opada ono o chyba 0,7V i to by świadczyło o problemie z alternatorem, o ile obroty nie spadają akurat

  8. Wszystko fajnie ale jaką masz pewność że kupiona część nie padnie po kilku tygodniach/miesiącach? Jeśli tak to co, kupisz kolejną i kolejną? To jest zawsze loteria. Wg mnie lepiej byłoby w takim przypadku zrobić regenerację. Wtedy masz pewność że sprzęt jest sprawny i pośmiga jeszcze długi czas.

  9. Pod warunkiem że trafisz na uczciwego sprzedawcę, który rzetelnie opisze dany podzespół. Używanej kilka lat chłodnicy klimy/skraplacza raczej bym nie polecał – rozszczelniony układ zacznie degradować się od środka, a tego nikt nie jest w stanie zweryfikować. "Niemiec płakał jak sprzedawał. Do tej pory dzwoni posłuchać pracy silnika" xD

  10. Ja postanowiłem oddać do regeneracji swój alternator, ale na wszelki wypadek zakupiłem drugi na szrocie, żeby móc samemu sobie przy nim pogrzebać bez uziemiania auta. Swoją drogą ta regeneracja śmierdzi mi bublem, albo problem z ładowaniem leży zupełnie gdzieś indziej…

  11. Zgadzam się w 100% kupowałem używane 2 alternatory do dwóch samochodów cena 50 zł na szrocie od roku działa rewelacyjnie ładowanie jak w nowym , drugi zakupiony pół roku temu na allegro za 60 zł również działa poprawnie , polecam kupowanie używanych alternatorów z stacji demontażu pojazdów ponieważ nikt nie oddaje auta do kasacji z powodu zepsutego alternatora więc jest znikoma szansa że trafi się nam uszkodzony egzemplarz natomiast jeśli tak się stanie mamy gwarancję rozruchową 14 dni abyśmy wszystko sobie sprawdzili , dodatkowo przemawia aspekt ekologiczny by nie generować niepotrzebnych elektro śmieci i eksploatować części nadal dobre już wyprodukowane .

  12. Na Twoim miejscu zrobiłbym regenerację tego alternatora. Wtedy masz jak nowy na kolejne lata a używany to nigdy nie wiadomo. Nigdy nie wiesz jak długo pociągnie a Ty tym autem robisz dużo km chyba

  13. Ja mam bmw f01, padł alternator i po tegenracji okazało się ze napięcie jakie daje to 15,2V, gdzie przy Aku AGM powinno być max 14,7. Przy okazji borykałem się pd dłuższego czasu, ze auto traciło moc po przekroczeniu 140 km/h . I uwaga – winowajca była klemą minusowa (nie plus), która ma maly sterownik . . Koszt z Allegro 50 zł – dwa miesiące szukania, sprawdzone obie turbiny, egr, czujniki; przy okazji łańcuch nowy wpadł .

  14. Mój alternator ostatnio robi fochy i po odpaleniu daje 14,2V ale po chwili już jest 13,6 a po powiedzmy 1km 13V i na ten moment spadało nawet do 12,4V po dłuższej drodze.
    Za dzień dwa jadę w trasę i nie zdążę już go wymienić, jak patrze po cenach to nie opłaca się samemu naprawiać. Sam regulator to wydatek 70zł a nie ma pewności że to regulator bo stojan może mieć przebicie itd. Regenerowany kosztuje do 200zł a na szrocie krzyczą od 100+ za nieznany stan.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!