Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Diagnostyka układu ABS / problem z czujnikiem

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Podobało się? https://pomagam.pl/qacktnad
Motoryzacjabezfikcji@gmail.com

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

26 thoughts on “Diagnostyka układu ABS / problem z czujnikiem

  1. Witam co morze być niemam błędów na kompie auto polo 9 n okularnik na ciepłym silniku odcina dopływ paliwa dodaje gazu odcięcie puszczam pedał gazu dodam jest ok i znowu odcinka proszę o pomoc

  2. Witam. mam ten problem w peugeocie 206. lecz nie wiem czy poradze sam żeby dobrać się do pierścienia. czy łatwo to wszystko rozebrać. czy są potrzebne specjalne klucze? i czy trzeba pozniej ustawiać zbieżność. pozdrawiam.

  3. Witam Krzysztof. Jak by takie lekcje były w szkole to miał bym 100 % a tak tylko25 .i tak najpierw prawidłowa diagnoza potem naprawa a nie wymiana tego a nie panie bo trzeba …. ale jeszcze ja zrobimy to …..szacun pozd

  4. Mam problem citroen C3 1, 1 2004 pali mi bezpiecznik numer 3 w bsi 10 a pod maską jak odłącze kostkę od sterownika maglownicy to nie ma zwarcia czy to sterownik nawalił

  5. Witam a w BMW E46 też występuje taki pierścień magnetyczny ? Bo zębaty to jest, ale ten magnetyczny ? Bo też mam problem z hamulcami ale tylko w czasie deszczu lub jak jest mokra nawierzchnia i chlapie na koła.
    Zero kontrolki błędu na liczniku a po podpięciu na komputerze takie błędy
    1/3 Prędkość pojazdu (obwód otwarty)
    2/3 Sygnal prędkości obrotowej- koło przednie prawe
    3/3 Sygnal prędkości obrotowej- koło przednie prawe (ciągłość sygnału)
    Gdzie szukać problemu,czujnik nowy .

  6. Witam. Czy problem czujnika abs może powodować nie odbijanie tloczka w zacisku czego skutkiem jest nagrzewanie się koła? Do tego również załącza się abs przy samym zatrzymywaniu. Dzieje się tak tylko z lewym przednim kołem w passacie b5. Komputer pokazuje zwarcie do plusa czujnika lewego abs. Kiedy odłączam wtyczkę z pompy abs wszystkie zaciski działają poprawnie, koło się nie grzeje. Oczywiście wtedy abs nie działa. Pozdrawiam

  7. Mam honde Jazz mechanik podczas wymiany łożyska nie potrafił ściągnąć czujnika ABS, więc użył młotka, by to usunąć. Podpiął pod komputer, był tylko błąd czujnika, założył nowy czujnik, skasował błąd, przejechał się i od tego momentu cały czas wyskakuje błąd 51-1, czyli ABS Motor failure. Czy możliwe, że podczas wymiany czujnika coś zagrzebali i uwalili pompę?

  8. 17:27 z tym wpinaniem do kabli bym uważał. środowisko jest bardzo agresywne przy kole. Nadcięte skaleczone kable po prostu zaśniedziały i rozpadły sie. I domyślanie było dlaczego sprawny czujnik wciaż nie działa. Kable dobrze wyglądają. Czujnik tez ok. Pierścień magnes ok. Okazało się że ktoś pod obudową klipsa sprawdzał sygnał wbił się w kable i na pierwszy rzut oka kable ok skaleczona izolacja ale pod izolacją kabel zielony całkowicie zjedzony i bez połaczenia czujnik

  9. a czy z tej zębatki jest zczytywana prędkość przez ten sam czujnik również do prędkościomierza?
    micra k12 1.5 dci 2009r.; padł prędkościomierz, szukam skąd bierze sygnał;
    cały czas wskazówka w spoczynku, po zrobieniu kilkuset kilometrów coś tam licznik doliczy przebiegu o jakieś 2 czy 5 km

  10. czy jak świeci się abs/esp/trakcja i wiadomo, że czujnik pokazuje 0 to czy po wymianie czujnika zniknie samo czy trzeba kompem kasować? odb + telefon nie pokazuje nic, dopiero specjalistyczny komputer pokazał błąd i który czujnik pokazuje 0

  11. Dobry, pouczający film, pokazujący logikę myślenia dobrego mechanika. Taki mechanik potrafi w pełni wykorzystać możliwości komputera sterującego silnikiem i układami pomocniczymi, w tym wypadku ABS. Czyli komputer sterujący naprowadził mechanika poprzez wykres przebiegu sygnału z czujników ABS, ale mechanik wykonał pozostałą część pracy umysłowej. Można zatem powiedzieć, że 30% pracy to komputer sterujący, a 70% to praca mechanika.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!