Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

DPF! FAP! JAK DZIAŁAJĄ? CZYM SIĘ RÓŻNIĄ? JAK Z NIMI ŻYĆ I JAK POKONAĆ PROBLEMY! TEST DODATKU LM2650

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



SIemanko
Dzisiaj omawiam działanie filtra cząstek stałych w formie DPF I FAP czyli suchy i mokry. Testuję też dodatek do paliwa zmniejszający temperaturę wypalania suchego filtra (szczerze środek rewelka!)
Pozdrawiam!
P.S.
końcówka ścięta bo akumulatorek padł hehe, ogólnie mówiłem że jak bedę miał fidbek to dam znać

Środek który testowałem
https://liquimoly.sklep.pl/486-dodatek-do-ochrony-filtra-dpf-025l.html

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: “profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

#dpf #fap #filtrcząstekstałych

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

25 thoughts on “DPF! FAP! JAK DZIAŁAJĄ? CZYM SIĘ RÓŻNIĄ? JAK Z NIMI ŻYĆ I JAK POKONAĆ PROBLEMY! TEST DODATKU LM2650

  1. Ekologia!! mam do pracy ok 5 km, rzadko jadę gdzieś dalej. I teraz musiał bym sobie jebnąć trasę jakieś 60-70, bo mniej więcej po tak czasie mi sie wypala dpf, bez celu tak poprostu żeby się dpf wypalił albo stać przez 40 min w miejscu i kotłować paliwo. Jaka tu jest kurwa logika, jak musisz spalać paliwo bez celu żeby wypalić dpfa.

  2. Jedna rzecz mi tu nie pasuje. Mianowicie testy robisz cały czas na paliwie z dodatkiem. Test trzeba by powtórzyć już po wyjechaniu całego baku i wlaniu świeżego paliwa. Osobiście w 307 sam FAP-a potraktowałem środkiem od K2 który dozuje się bezpośrednio do filtra i jestem zadowolony z rezultatów. A tak co jakiś czas (w sumie co 2-3 miesiące) dodaje właśnie do paliwa środek też od K2.

  3. Ciesze się, że jednak mam benzynkę :3 Nie znam się na tych nowych autach z adblue ale wygląda mi to na coś czego nie pilnowałbym chociaż…. pewnie auto nie odpali jak się skończy.
    Ciekaw co skończy się pierwsze na świecie :3 Benzyna czy materiał na baterie ;3

  4. w każdym silniku jest przepustnica dopływu powietrza nie da się sterować pracą silnika bez niej , najpierw ładowane jest powietrze(w dieslu ) , paliwo kończy proces po przez wtrysk do powietrza dawka jest regulowana . profesor , obniżam ci tytuł do Doktora 🙂

  5. z tym ze filtr zostal niedoczyszczony na maszynie to troche slabe poniewaz moze trafiliscie na firme ktora mogla sie nie przylozyc do tego mycia i wyszlo jak wyszlo,u nas taka procedura jest potwierdzona raportami diagnostycznymi oraz z procesu czysczenia przed i po gdzie zaznaczamy roznice cisnien i wtedy klient ma czarno na bialym ze jest usluga wykonana profesionalnie 💪

  6. sama nazwa tego srodka DPF Schutz (ochrona) mowi o tym ze ochrania ,a nie czysci DPF,najlepsze jest to ze zanim ludzie do nas trafia to probuja tych srodkow i potrafia wydac tyle kasy za ktora by mogli zrobic profesionalne czysczenie😁

  7. ludzie czerpiac wiedze z takich nie do konca wiarygodnych informacji probuja sami tych srodkow z tym ze ten srodek ktory zostal dolany nie wypali tego co juz jest w dpf 😜ten plyn laczy sie z czastkami stalymi w fazie lotnej i rozbija je na mniejsze stad pozwala to spalic czastki w nizszej temperaturze😁

  8. Ciekawostka:
    Mercedes w204 320 cdi 2008 r.przebieg 330 tys km + dpf + katalizator. Większość życia spedzil w Niemczech= już delikatnie rzuca silnikiem na postoju.
    Peugeot 405 1.9 TD 1994 r. 400 tys. Brak dpf + brak katalizatora, cale życie w Polszy = silnik pracuje idealnie . Mam nawet wrażenie, że szybciej odpala od merca. Taka to motoryzacja jest. A na szybsze wypalanie dpf polecam stp.

  9. Na szczęście w Skodach nie mam problemów z DPF. Uważam jednak, ze powinien być taki magiczny przycisk w samochodzie którym sygnalizuje moment, w którym wjeżdżam na trasę/autostradę i wtedy komp analizuje czy jest taka potrzeba i uruchamia wypalanie lub nie. Ponadto zawsze zapala kontrolkę wypalania, a nie dopiero przy trzeciej próbie, ponieważ jeśli jadę i on chce wypalać, a ja akurat mam zamiar zjechać z autostrady to mamy konflikt interesów. Owszem można to stwierdzić po dźwięku i obrotach, ale życie trzeba sobie ułatwiać, a nie utrudniać.

  10. Witam Pana Profesora i wszystkich widzów kanału , tak chciałem doprecyzować temat dodatku do filtra FAP, czy aby ten płyn dodatek nie dodaje się w momencie otwarcia klapki od wlewu paliwa ? , z informacji jakie posiadam to auta z grupy PSA zaleca się tankowanie po pełny zbiornik właśnie aby ten płyn się mieszał z całym zbiornikiem paliwa, czy to mit ? czy to jest tak jak ty mówisz dodatek się dodaje kiedy auto uruchamia procedurę dopalania. ogólnie tak się zastanawiam że jak auto ma problem i dosyć często uruchamia się procedura dopalania to ten płyn może się dosyć szybko skończyć a normalnie to on powinien wystarczyć na jakieś 150 tys.

  11. Fajne są Twoje filmiki i od siebie chcę dodać, że u nas, Polaków, panuje opinia, że ruskie paliwo, ON, jest niedobre. Jestem innego zdania. Dużo jeździłem na ,,ruskiej ropie", tankowałem osobiście w Rosji i stwierdzam: np. ruska ,,ropa" nigdy mi nie zamarzła, z polską każdej zimy mam kłopoty. Dodam, że kiedyś jeździłem zawodowo do głębokiej Rosji, gdzie mrozy zdarzały się nie małe i ruska zimowa ,,ropa" nie marzła.

  12. Krzysiu s FAPem jest trochę inaczej. Podczas tankowania komputer oblicza ilość dodatku do zatankowanego paliwa z dokładnością do 4 l i dozuje go podczas tankowania do zbiornika paliwa. (dlatego warto zawsze tankować od rezerwy do maksa) Wypalanie inicjowane jest na podstawie różnicy ciśnień i temperatury. Proces wypalania polega na tym że kapy się zmieniają położenie zamyka się klapa na interkulerze odmyka klapa do nagrzewnicy powierza dolotowego (zwykle w obudowie filtra) otwiera się zawór przy nagrzewnicy powietrza ( do silnika trafia powierze o temperaturze 60-80 stopni celsiusza, zwiększa się ciśnienie doładowania i pojawia się dotrysk paliwa podczas suwu wydechu co radykalnie podnosi temperaturę spalin. W razie konieczności włączają się świece żarowe oraz dodatkowe odbiorniki prądu w nast kolejności Wentylator chłodnicy, ogrzewanie tylnej szyby, lusterek, klimatyzacja.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!