source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Taka naprawa działa tylko na chwilę,po pierwsze odtluszczanie tylko zmywaczem silikonu a najlepiej jest wyciąć tą rdze i następnie zacynować kawałek blaszki potem epoksyd szpachla itd.
Ja właśnie pozbyłem się rdzy na zgrzewach podwozia (coś tam nagrałem nawet) i przygotowuję do woskowania. A patrzyłeś jak wygląda próg od środka? Bo teki wżer to chyba od środka szedł…🤔
Autor niestety zapomniał , podobnie jak zdecydowana większość autorów takich filmików, że "medal ma dwie strony". No i nie zajął tą drugą stroną, tak więc ruda będzie żarła w tym miejscu dalej aż całkiem próg przegnije . A gdyby tylko opryskać obficie odrdzewiaczem i odpowiednim woskiem konserwującym (aż będzie próg ociekać) od wewnątrz (wcześniej trzeba sprawdzić czy nie zalega tam wilgoć czy woda , ew. oczyścić i osuszyć. I dopiero wtedy jest szansa że będzie spokój na 3 lata lub więcej.
Świetny filmik i oczywiście subskrypcja. Mam jednak prosbę. Czy mógłbyś napisać w etapach jak do tego podejść? Ja chciałbym zabrać się za małą rdzę w aucie na błotniku, kolor: czarny perłowy. Chodzi mi jaki papier ścierny zastosować i jakie preparaty (firmy, nazwy), w jakich odstępach czasu? Bardzo byłbym wdzięczny.
jak masz lakier to pod niego powinien podejsc odpowiedni kolor podkladu. i o tym powinni ci powoedziec w lakierni…wtedy odcień jest mniejszy nawet przy cieniowaniu
Super, elegancko ! Powiedz mi taka rzecz, muszę zeszlifować purchla na masce, napewno wyjdzie dziura. Ranty dziury zabezpieczyć odrdzewiaczem plus epoksyd, a następnie mata szklana i szpachla z włóknem ?
A co sądzis o cynowaniu takich wżerów, tzn. głębiej czyścimy nawet do powstania dziur a póżniej cynujemy palnikiem i drewnianą szpatułką; widziałem jak tak naprawiali naprawdę stare blachy np w autach z lat 50–60 tych.
To zwykła kosmetyka opóźni trochę fakt wymiany progu jak już było to zdarte do blachy powinno się wyciąć ten kawałek i wspawac łatkę
Super!
Taka naprawa działa tylko na chwilę,po pierwsze odtluszczanie tylko zmywaczem silikonu a najlepiej jest wyciąć tą rdze i następnie zacynować kawałek blaszki potem epoksyd szpachla itd.
Proszę o podanie nazwy tego odrdzewiacza w kolorze szarym.
Tę zgniliznę trzeba wyciąć i wspawać łatkę a nie pudrować gówno.
Teraz foto jak jest po 2 latach? 😉
Polecam cynk w spreyu
Baza i bezbarwny były dawane po całym progu?
I jakim czasie wylazlo znowu?
Wyszło zajebiaszczo, ale od spodu będzie dalej chrupało i bez wycięcia zgnilizny robota na dwa lata i spuchnie szerzej
W końcu kolega pokazuje konkrety a nie jakieś ładowanie pianki w dziury na rdzę. 👍
Drobna naprawa …….
Hej! Czy mogłabym prosić o listę użytych substancji? Z góry dzięki!
Super robota, i tak co roku poprawianie tego samego miejsca.
Starego samochodu nie opłaca się oddawać do lakiernika ceny kosmos ja swojego 15 latka robię sam
Ja właśnie pozbyłem się rdzy na zgrzewach podwozia (coś tam nagrałem nawet) i przygotowuję do woskowania. A patrzyłeś jak wygląda próg od środka? Bo teki wżer to chyba od środka szedł…🤔
Autor niestety zapomniał , podobnie jak zdecydowana większość autorów takich filmików, że "medal ma dwie strony". No i nie zajął tą drugą stroną, tak więc ruda będzie żarła w tym miejscu dalej aż całkiem próg przegnije .
A gdyby tylko opryskać obficie odrdzewiaczem i odpowiednim woskiem konserwującym (aż będzie próg ociekać) od wewnątrz (wcześniej trzeba sprawdzić czy nie zalega tam wilgoć czy woda , ew. oczyścić i osuszyć.
I dopiero wtedy jest szansa że będzie spokój na 3 lata lub więcej.
Czyści się inną tarczą.bajerujesz
Pozdrowienia do kolegi z Kaszub.
Efekt mega.
👍👍👍👍👍
szukam takiego magika w Warszawie 🙂 ktoś chętny?
Ja taka reperuje przez cynkowanie jest duża żywotność laty
W oplu Vectrze by waga spadła o 100kg jak bym zaczął rdzy się pozbywać
Świetny filmik i oczywiście subskrypcja. Mam jednak prosbę. Czy mógłbyś napisać w etapach jak do tego podejść? Ja chciałbym zabrać się za małą rdzę w aucie na błotniku, kolor: czarny perłowy. Chodzi mi jaki papier ścierny zastosować i jakie preparaty (firmy, nazwy), w jakich odstępach czasu? Bardzo byłbym wdzięczny.
Lakier przed malowaniem zmatowiłeś papierkiem wodnym czy czymś innym?
To jest paściarstwo a nie dobra robota. Niema się czym chwalić
Jakbym ja na noc zostawił odrdzewiacz na progu… to rano bym ku*wa progu nie miał. 😂😂
Hej nie gniewaj się ale to naprawa na krótko, rdza będzie żarła od środka, też tak robiłem i po zimie od nowa, jedyny plus, że nie szło dalej
I całe życie można jeździć jednym samochodem 😆
Świetny filmik. Mam pytanie, czy musi być zwykły podkład na podkład epoksydowy – sam epoksydowy nie wystarczy? Da się to ogarnąć nie mając pistoletu?
👍😎💪🚙
Hej. Pytanko mam. Jakiej gradacji papieru ściernego użyłeś..? Filmik super. Czeka mnie robota z identycznym problemem. Pozdrawiam
Nie lepiej spawać ten fragmencik? Jak dziurki już były to od środka jest zeżarte i wyjdzie prędzej czy później.
Wytrzyma kolejne 5 lat zobaczycie
Jakiego lakieru bezbarwnego użyłeś i utwardzacza? Dziękuję za odp
Jak naprawa po roku ?
jak masz lakier to pod niego powinien podejsc odpowiedni kolor podkladu. i o tym powinni ci powoedziec w lakierni…wtedy odcień jest mniejszy nawet przy cieniowaniu
Nie boisz się?
Super, elegancko ! Powiedz mi taka rzecz, muszę zeszlifować purchla na masce, napewno wyjdzie dziura. Ranty dziury zabezpieczyć odrdzewiaczem plus epoksyd, a następnie mata szklana i szpachla z włóknem ?
Lipa a powyżej progu zapomniał i rdza łapała po za tym było widać różnicę między elementem malowanym a resztą
A co sądzis o cynowaniu takich wżerów, tzn. głębiej czyścimy nawet do powstania dziur a póżniej cynujemy palnikiem i drewnianą szpatułką; widziałem jak tak naprawiali naprawdę stare blachy np w autach z lat 50–60 tych.
Zostawione na drugi dzień, na powietrzu, ruda wyjdzie szybciej niż się tego spodziewasz :p
To. Jest. Zgnilek. Kolego.. Masci. Do. Dupy. Caly. Prug. Do. Wymiany.. Praktykant. Jest. Pozdr. Richard. Z wiednia. Mechanik