
Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Oglądaj “Mechanicy” w niedziele o 11:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-6,S01E06,153496
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W Jabłonnie Tomek, Adam i Daniel spróbują uruchomić nieodpalany od blisko 30 lat silnik od Porsche 356 będącego w bardzo wczesnej fazie renowacji. Odnawiany pojazd charakteryzują “matching numbers” – oryginalne, nigdy niewymieniane elementy układu napędowego, które sprawiają, że po odbudowie auto osiągnie wartość około 150 tysięcy euro. Na podnośnik w Skarżysku-Kamiennej trafi BMW E36 z cenionym za żywotność i parametry silnikiem 2.8 – nieoszczędzany egzemplarz wymaga wymiany mostu i wspawania szpery. Brygada z warszawskiej zajezdni będzie musiała wyeliminować nieprawidłowości w pracy układu hamulcowego jednego z autobusów – jeśli wóz nie przejdzie przeglądu okresowego, Krzysztof będzie musiał znaleźć zastępstwo do obsłużenia jednej z linii.
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Ja sam wymieniłem w oplu astrze na autostradzie bębny i szczęki na tylnej osi jadynie za pomocą kombinerek i klucza do kół w 30min na autostradzie.
Milwaukie był. By lepszy
W tle widać NG313 😀
Nic nie musi
Przecież to nie ekipa Friza, fajny skok na wyświetlenia.
klocki ponad 100 kg skad wy to piep….. bierzecie
Osobiście na drodze sam w półtorej godziny wymieniłem klocki na osi w Urbino 12. Bez narzędzi pneumatycznych.
Uwielbiam to rozkazywanie 😀 Zakladamy, jedziemy k** przeciez oni wiedza co maja zrobic kierownikowi jednemu i drugiemu do lba cos uderzylo
My na warsztacie mamy tak zwanego Luja od dokręcania szpilek od kół i sekunda max 2,5 i nie ma śróby
Niech chłopaki podpatrzą jak mechanic steawen ma fajny patent by nie dźwigać klucza do odkręcania kół.
Jak zwykle w TVN mamy, tylko godzinę, gdzie tak jest, no bzdury kompletne .
Ależ dramaturgia… szok i niedowierzanie. To był ostatni prawie sprawny autobus w zajezdni na Stalowej, który mógł wyjechać o 16stej na miasto. Gdyby nie sprawna akcja, setki ludzi nie dotarłoby na schabowego do domów… 😀
0:12 zegar pokazuje 8:00 wiec nie mówcie ze jest 9
Ale opona wyżartą
Tarcza zmierzona profesjonalnie xD
a gdzie klucze Milwaukee ??
Hm…600Nm….prawie jak w traktorze 500Nm przy największych kołach….(CNH) 😉
Który mechanik mierzy tarcze na oko widać że do dupy jest he
Z prawdziwą wymianą klocków w autobusie to nie ma nic wspólnego.
Na dodatek totalna ściema na diagnostyce przeorana prawa tarcza a na rolkach idealne hamulce na niedotartych klockach, ściema od początku do końca !!!
czasem sie nie wymienia kompletu na jednej osi?
Wiesio wszystko naprawi
Odkręcenie kół pneumatem wymaga krzepy😁😁
Pomiar hamulców to jedna wielka ściema. DMC to dopuszczlna masa całkowita i w Solarisie U12 to ok 18t , siła hamowania pokazana w filmie średnio 12,5 kN to z mojego doświadczenia jakieś 6 kN za mało jak na druga os.
Noi z całego filmu dowiedziałem się tyle że ,,majstry,, przeserwisowały tylko hamulce . A cała reszta w dupie ;))
kluczem pneumatycznym odkręcanie śrub wymaga naprawdę wielkiej krzepy ( xD )
zamazywanie loga lvl expert xD
No u nas w łodzi obecnie to co chwile autobusy siadają xxD
NIE MA CZASU NA POWAŻNIEJSZE NAPRAWY, WRZUĆMY LUDZI DO NIESPRAWNEGO AUTOBUSU NIECH JADĄ 🙂
To Wloscianska?
ciekawe kto był taki mądry i wymyślił kratki w podłodze wzdłuż kanałów.
2:10 mierzenie grubości tarczy suwmiarką? XD co za januszerka. Wystarczy że będzie rant na tarczy i już pomiar jest nieprawidłowy. Do pomiaru grubości tarcz używa się mikrometrów
Co za bzdura 3 razy wieksze od osobowki? Klocki w zaciskach z18 brembo maja 19cm a sa stosowane w osobowkach
3:50 regulować hamulce? To tam nie ma samoregulatorow?
W ciagu 2 godzin sam zmieniam klocki na całej osi xd
Kiedyś to było autobusy jezdzily z niesprawnymi hamulcami często się paliły różne elementy xdd
Wymienili jedna stronę klocków pozdro
Nie ma jak sprawdzić ciśnienia ? Czyżby wskaźniki nie sprawne ?
Nie za duża różnica w sile hamowania ?
Fromar klocki