Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Eleglide M1 Plus – test taniego roweru elektrycznego

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Link do roweru: https://bit.ly/eleglide-m1

Zniżka 100 zł na rower z kodem: A4YQQNHP

Tym razem pokażę wam niedrogi rower elektryczny Eleglide M1 Plus, który otrzymałem do testów ze sklepu GeekBuying.pl Mimo pewnych kompromisów w wyposażeniu, ten rower można polubić. Ma niezły zasięg i na niewymagającej nawierzchni radzi sobie dobre.

Subskrybuj Rowerowe Porady: https://roweroweporady.pl/subskrybuj/

Mój profil na Stravie: https://www.strava.com/athletes/roweroweporady/

Grupa na FB: https://www.facebook.com/groups/TourDeRowerowePorady
Facebook: https://www.facebook.com/rowerowe.porady/
Instagram: https://www.instagram.com/roweroweporady/
Blog: https://roweroweporady.pl

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

33 thoughts on “Eleglide M1 Plus – test taniego roweru elektrycznego

  1. @Misiu Kisiu słusznie zwrócił uwagę, że jeżdżąc po drogach publicznych, manetka gazu według przepisów nie powinna być w ogóle zamontowana do roweru. A nie że tylko mamy jej nie używać.

  2. Posiadam ten rower od miesiąca. 90% opinii i testów jakie znajdziecie w internecie to materiały sponsorowane, więc nie są obiektywne. Oto moja opinia. Na rowerze jeżdżę w warunkach miejskich, nie jeżdżę w deszczu, ważę 85kg, wzrost 186cm (rower jest dla mnie trochę za mały) MTB jest tylko z nazwy ale to chyba dla wszystkich jasne. Po pierwsze, hamulce i widelec są od razu do wymiany. Trafiłem na regulowaną, a raczej zamkniętą lub otwartą wersję widelca, czyli niby ten lepszy (prod. Mówi nawet że jest on hydrauliczny co jest bzdurą) Uszczelki bardzo dużo przepuszczają, po tygodniu jazdy przy odbijaniu sprężyny słychać okropny metaliczny dźwięk, jeśli planujesz zakup od razu nastaw się na wymianę. Kolejna rzecz do śmietnika – hamulce. Regulowałem sam, regulowałem w serwisie, bez lepszego rezultatu. Rower ledwo hamuje, klamki idą prawie do końca, słychac bardzo głośne piszczenie i skrzypienie, klocki ścierają się momentalnie i wyginają tarcze. Dodatkowo producent zamontował za dużo podkładek przy zacisku, musiałem je zdjąć gdyż klocki nie łapały całej tarczy. Najgorsza chińszczyzna nie do wyregulowania. Podobnie z przerzutkami, również oddałem do zaufanego serwisu, usłyszałem że zrobili co się dało, lecz nie da się ustawić tak aby każdy bieg na wolnobiegu wchodził gładko i bez podciągania linki do następnego biegu. Poza tym mechanicznie ok, opony też choć zużywają się bardzo szybko. Jeśli chodzi o napęd elektryczny bywa że przestaje wspomagać, nie działa wtedy manetka ani pedałowanie- pomaga wyłączenie i włączenie akumulatora. To rzecz która martwi mnie najbardziej. Zdarza się to raz na jakiś czas. Poza tym silnik daje radę, bateria trzyma, jeździ się bardzo przyjemnie. Podsumowując- rower jest tani, ale na dzień dobry trzeba wymienić kilka rzeczy i w najbliższej przyszłości prawdopodobnie wiecej. To dodatkowe koszty. Fajnie wygląda i po dopieszczeniu fajnie jeździ, ale trzeba powiedzieć prawdę o jakości jego podzespołów. I podkreslam- jeśli chodzi o rower jestem totalnym amatorem, nie jestem zaawansowanym rowerzystą który ma ogromne wymagania. Może moja opinia komuś pomoże. Pozdro:)

  3. Dwa lata temu stałem się szczęśliwym posiadaczem takiego roweru. Był on bardzo podobny to tego na filmie, identyczne koła, opony, silnik, aku, hamulce itd. Ramę miał nieco inną ale bardzo podobną. I powiem tak: o ile na początku wszystko działało bez zarzutów, o tyle po mniej więcej półtora roku zaczęły dziać się z rowerem dziwne rzeczy. Korba zaczęła skrzeczeć podczas kręcenia, musiałem wymienić przednie koło po bardzo błahym upadku – wykrzywiło się, natomiast największy problem był z hamulcami. Otóż dwukrotnie zdarzyło się, że przednia linka urwała się podczas hamowania w mieście. Na szczęście cudem się zatrzymałem i nie doszło do wypadku. Wtedy powiedziałem DOŚĆ i ulgą pozbyłem się mojego pierwszego w życiu elektryka. W tej chwili poruszam się starym, niezawodnym Wheelerem, do którego zamontowałem silnik. Filmik wrzuciłem na swój kanał, jeśli ktoś miałby ochotę obejrzeć.

  4. Odpaliłem filmik z nadzieją, że wspomnisz o opcji zdjęcia blokady prędkości z poziomu wyświetlacza. Ta pozwala pomoc osiągnąć 100km/h. Zakładam, że nie testowałeś.

  5. Witam skoro mam wydać cztery tysie gdzie nie najlepszy widelec słabe hamulce i pojeździć nim dwa trzy lata to wolę dołożysz 1200pln i kupić polskiego Trona z zasięgiem 160km i hamulcami hydraulicznymi.Produkowany we Wrocławiu.Pozdrawiam.

  6. A może by tak przetestować rower trekkingowy e-collin Turystyczny TypI lub II. Rower jest za 4500 i myślę że wyposażenie w stosunku do ceny jest bez konkurecncji. Spokojnie 60-65 km na nim robię na ładowaniu.

  7. Firma polecana to KPINA. DOKONAŁEM zakupu i wpłaty i otrzymałem kolejnego dnia maila , że towar zamiast 3 dni to stoi na cle i odbiór ..przewidywany za 14 dni. Firma sprzedaje towar którego nieposiada

  8. Hej, jeśli można to miałbym kilka pytań odnośnie roweru:
    – będzie on komfortowy dla osoby która ma 180cm wzrostu i ponad 100 kg wagi?
    – jak wygląda wspomaganie w takich rowerach? wystarczy, że kręcę pedałami a rower sam przyspiesza do zadanej prędkości czy trzeba wsadzić trochę siły (głównie chodzi o to aby się nie upocić w drodze do pracy)
    – jak jazda takim rowerem w deszcz itp bo jak wiadomo u nas często się pojawiają np przelotne deszcze albo do pracy słońce a po pracy pada i czy wtedy można jeździć?

  9. Cześć wszystkim! przymierzam się do zakupu elektryka i pytanie do Was! Czy ktoś może mi z ręką na sercu polecić ten rower? Jest bardzo tani, a zasięg jest świetny, widzę dużo komentarzy, że części są lipne, że jakość słaba etc (stąd moje pytanie), ja ten rower używałbym głównie do jazdy po mieście. Czy wystarczy mi jako, że będzie to mój pierwszy elektryk? Z góry dzięki za odp!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!