Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Elektronika BMW wariowała po deszczu! #Naprawy_nie_do_naprawy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-5,S01E05,235644
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem “Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “Elektronika BMW wariowała po deszczu! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. Trudno oprzeć się wrażeniu, że po diagnozach wielu mechaników jasne już było co i za ile jest do wymiany. Nie trudno było rozpoznać, że akumulator jest w agonii i wymiana wraz z klemą to koszt około 1000 zł. Metodą Adama pewnie już ktoś sprawdził moduły i z powodu kosztów zakupu i wymiany nie rozbieralnej lampy właściciel, wstrzymał się od naprawy.
    Właściciel Paweł sprytnie to rozegrał i tym sposobem program TVN TURBO dał się naciągnąć na kosztowne naprawy.

  2. Ja miałem w serii F wiązkę przetarta która biegła koło skrzyni biegów, i właśnie to powodowało takie cuda, dobrze, że przypadkiem mechanik mi to zauważył jak oglądał auto od spodu pod kątem wycieków. Od tamtego momentu wszystko ustało.

  3. To na 100% wina zbyt niskiego ciśnienia w lewym przednim kole. Chociaż może to być też problem z zagiętym rogiem dywanika kierowcy. Zdarza się też w tych modelach, że takie objawy to źle wyregulowany gaźnik 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!