
Elektryczna rewolucja dzieje się na naszych oczach!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
DHL Parcel Polska wprowadza do floty samochodów kurierskich pojazdy elektryczne. Auta będzie można spotkać m.in. na ulicach Warszawy, Gdańska, Wrocławia, czy Poznania. Elektryki o ładowności 950 kg wyposażone są w szereg systemów związanych z bezpieczeństwem i baterię pozwalającą na przejechanie ponad 100 km na pełnym ładowaniu. Kurierzy DHL już dziś korzystają pojazdów elektrycznych, a do końca roku firma planuje mieć już 150 takich samochodów. Czy elektryki sprawdzają się w transporcie? Jak prowadzi się taki samochód i z jakimi reakcjami spotykają się kurierzy? Sprawdźcie sami!
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
#dhl #parcel #polska
*Film zawiera lokowanie produktu
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Mam nadzieje ze do mnie jutro przyjedzie DHL z paczką bo to co zamuwiłem potrzebne jest koniecznie
Czy samochody są pokazowe ? Zastanawia mnie fakt ze siedzenia maja foli i kurier jeździ siedząc na foli ? 🙂
Rudolf Diesel sie w grobie przewraca 🤪🤣
Ciekawe jak będziemy ładować te wszystkie elektryki gdy Unia nam pozamyka kopalnie i elektrownie.
ciekawe, co zrobią z tysiącami zużytych baterii
Ta puki co pewnie Warszawa….
I pewnie zostanie to w dużych miastach…. Nigdzie indziej bo 400 km to nie ma szans przejechać😁😅😅😅
ten poczatek 0:32 troche nie taki xd kurier raczej tak delikatnie nie obchodzi sie z paczkami xddd
Raczej wątpliwe jest to że firmy kurierskie przejdą całkowicie na elektryki , naprawiam flotę aut kurierskich i wiem ile robią kilometrów w miesiącu , elektryk zrobi może 1/3 tego bo większość czasu spędzi na ładowaniu baterii , i już widzę jak ktoś z Krakowa jedzie do Gdańska i co chwile musi ładować to auto
Ekologiczne samochody ładowane węglem.
U nas w DPD tez mamy elektryczne busy i specjalne miejsca do ładowania ich. Ale mnie to nie dotyczy bo ja śmigam ciężarówką z silnikiem o pojemności 14L. i mocy 480 koni 😀
Taa juz widze. 280 paczek do zdania , 15 h pracy i kurier znajdzie czas na doladowanie….
1:18 Norbi w nowej pracy
Tylko dostarczenie paczek, ale skądś muszą się wziąść na magazynie. Więc po paczki przyjeżdża już spalinowym autem, bo w elektrycznym nie ma już prądu?
W dpd było kilka konkurencji na sorcie :
Paczkowy ciąg, kto dalej zaniesie najcięższe
Rzut paczka na 2 koniec hali
Tetris kiedy paczek dużo
Kiedy nadejdzie czas gdy kazdy bedzie musial jezdzic elektrycznym samochodem to kurierzy tak pieknie nie beda mieli. A do tego czasu jeszcze z milion takich filmikow z zachwytow obejrzymy.
Faktycznie przyszłość. Samochód ma katalogowo 100km zasięgu, a rzeczywistość pokazuje, że samochód 50km nie ujedzie 🤦🏻
Drůga sprawa, w niektórych przebitkach widać starszego sprintera, czyżby brakło prądu w aucie?
Wielki mi halo. U mnie nawet na wiosce jeżdżą ukraincy elektykami do paczkomatu.
Zeroemisyjne auta 😉
InPost od dawna śmiga elektrykami, objechać paczkomaty to nie problem, ale jako zwykły kurier średnio, szczególnie w zimę
Rewolucja? Chyba regres
Elektrycznego to nawet czajnika nie mam.
Kurde dobre są te elektryczne busy! Jeszcze nigdy nie widziałem tak dowcipnych, wesołych i uśmiechniętych kurierów
Ladownosc 950kg to jest smiech xd
Dla mnie elektryki w takiej formie to ślepa uliczka. Ale cóż, interes to interes. Unia dała dotacje, to trzeba ją wykorzystać. Chcesz sprzedawać auta w UE, musisz robić elektryki.
2:05 po co mu maska w samochodzie? XD
1:04 to chyba spalinowy sprinter obok stoi :p
A za to wszystko zapłacą Klijęci a zurzyte baterie pojadą do krajów trzeciego świata niszczyć środowisko naturalne 😔 😪 😭
Tylko Wegiel i
Koks 🧛🏿♀️
0:31 jeżeli ma do rozwiezeinia trzy paczki to chwila moment i po robocie 😂
A gdzie jest tu ekologia ??
Porażka to dziadostwo w praktyce ma tylko 80km zasięgu
I ten sms od kuriera ze nie dostaniesz dzis paczki bo zabraklo mu baterii i nie dojedzie… xD
Odkurzaczami się podniecają… Plastikowy szmelc nie mający nic wspólnego z motoryzacją. Nic nie zastąpi benzyny i diesla.
Po co im takie wielkie auta jak zapakowal tam 3 pudelka xd
Żadnych konkretów ile km robi taki kurier po Warszawie, na ile starczy bateri , tak ogólnikowo. Wiemy że są elektryczne busy w dhl u
Niemal każda firma, wycofała się z pojazdów napędzanych wyłącznie prądem. Nie praktyczne i zbyt drogie w eksploatacji. Pierwsi pod nóż poszli Niemcy. Gigantyczna(Deutsche Post) inwestycja, dotacje i po klops. Powrót do Diesla. DHL Niemcy, klops, Poczta Polska, klops. Dwa problemy decydowały o wycofaniu się z elektryków. Częste pożary aut oraz zasięg w zimie, siadał tak drastycznie, że kurier maiał do wyboru, albo marznąć albo dostarczyć paczki.
Też miałem przygodę z takim pojazdem i o ile w zimie nie jeździłem, ale na autostradzie auto "gubiło" prąd w zastraszajcym tempie, co ograniczało funkcjonalności. Wybór był jechać nie szybciej jak 80km/h albo trącić czas na ładowanie około 40-60 minut, 2,3x dziennie.