Elektryczne auta są super, to nasza przyszłość w tą stronę idzie motoryzacja. Ale czy aby na pewno nie jest to bujda na resorach? Pogadajmy o cyfrach liczbach o których się nie mówi przy zakupie auta elektrycznego w POLSCE!!!
Chcesz być na bieżąco koniecznie zostaw suba!!!
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K. Sprawdź co nowego w STREFIE MOTO i znajdź dla swojego auta dopasowane oferty części samochodowych w atrakcyjnych cenach.
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/bonus-m4k-ukraina
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
———————————————————————————
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
#faktyimitymotoryzacji #samochodyelektryczne #tesla
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
23 thoughts on “ELEKTRYCZNE AUTA SĄ SUPER!!! CZYLI największa HIPOKRYZJA w Świecie MOTORYZACJI!!!”
Każdy elektryk po zużyciu baterii będzie musiał być złomowany bo wymiana baterii będzie nieopłacalna. Obecnie baterie w fullelektrykach stanowi podłogę i element na którym montuje się podzespoły zawieszenia , napędu auta i żeby wymienić taka baterię to konieczne będzie rozebranie niemal całego auta.
Mam pytanie dla szanownego autora czy celowo przemilczał fakt, że benzynę również trzeba najpierw wydobyć a następnie przetworzyć? Czy była chwila refleksji na temat oceny moralnej tego procederu?
Świetny odcinek, pokazujący jak wygląda rzeczywistość a nie ciągle powtarzane slogany. Żyjemy w czasach w których prąd jest zły bo jego produkcja powoduje zanieczyszczenia i dlatego powinniśmy używać go mniej i jednocześnie prąd jest dobry dlatego powinniśmy używać samochodów elektrycznych. Ten prąd jest oczywiście ekologiczny…
Hipokryzja – brzmi poetycznie to, czym jest ,,a fucken bullshit'' wciskany nam przez politykutasów. A my, my wszyscy, jesteśmy w tym, opłacanym przez nas wielomiliardowym burdelu, stadem baranów. Quo vadis homo sapiens ?
Mordo, jak poruszyles temat produkcji energii elektrycznej, to porusz tez temat, ze do twojego diesla ta rope tez trzeba wydobyc, przerobic w rafinerii i wtedy dostarczyc na stacje paliw, bo aniolki jej tam nie dostarcza. Badz uczciwy. Wydobycie+rafinieria+dostawa+spalanie w samochodzie wytworzy wiecej CO2. Mowisz tez o octavi na trasie. Nie kazdy jezdzi w trasy, niektorzy jezdza po miescie i wtedy taka octavia bedzie kosztowac duzo wiecej w utrzymaniu. "Ceny oleju napedowego w dobrych czasach" – co to za agument? W dobrych czasach? Patrz co tu i teraz a nie co kiedys bylo. Kiedys prad byl duzo tanszy, a co to ma do obecnej sytuacji? Tez naciagasz ten temat na sile. Argumentuj suchymi faktami, a nie co bylo kiedys.
Michu po tym programie naszedł mnie taki pomysł … W tych czasach można łatwo przerobić zwykły rower na rower elektryczny… Teraz pytanie czy był by sens zrobienia tego samego z samochodami ?? Na różnych stronach można kupić dosyć tanio silniki elektryczne…. Jaka oszczędność albo starty mogą wynikać z takiego Zrób Sam Hybrydy ??
A ja lubię mój samochód elektryczny nie muszę jeździć na stację benzynową bo prąd mam w domu, ładuję jak nie jest używany. W listopadzie będą mi montować solary do ładowania auta z magazynem energii, żeby nie gadali że jeżdżę na węglu.
Kiedys pan mial konie i 'paliwowe' łąki im poświęcone. Kosztem innych upraw. Ze cham nie miał co do garnka włożyć ? Wicek polega na tym by być na wozie a nie pod wozem, i tyle. Tak zawsze było i będzie.
Lit, Kobalt, nieludzkie warunki pozyskania go. Hmmm. W takim razie nalezy zaprzestac uzywania wszelakiej elektroniki internetow i innych takich. No i sadzomiotow bo one tez sa juz niesamowicie natkane wszelkiego rodzaju czipami. Faktycznie, hipokryzja na całego !
Nowa Skoda Octavia 117 g CO2/ km ? A wydobycie, rafinacja i dystrybucja paliwa dla niej jest neutralna pod wzgledem emisji CO2 ? Ah, zapomnialem, Aniolki je przyniosly !
Jaki jest procent samozapłonów tych aut ? U nas już 2 garaże poszły z dymem nie przez LPG tylko elektryczne auta – jest niezły efekt jak to wybucha pewnie. Dzięki
Mieszkam w Niemczech i cały czas politycy nam mówią, że mamy jeździć elektrykami,a z drugiej strony straszą,że mamy prąd oszczędzać bo co raz mniej go jest…
Podoba mi się wyliczenie emisyjności elektryka i spalinowego auta;) Róbmy to dokładnie lub wcale. Rozumiem, że diesel pali czyste ON z ziemi którego wyprodukowanie nie wymaga energii;) Powinna być podana łączna ilość co2 od wydobycia ropy/ węgla do dostarczenia do auta z dystrybutora / ładowarki elektrycznej. Na jakiejś prezentacji widziałem że wyprodukowanie 1 litra benzyn ( z wydobyciem i transportem) wymaga 7kWh energii, czyli łączna emisja przy zużyciu 8l paliwa na 100km 144g co2 + 392g co2 (7kWh*700g co2*8l/100km) daje razem 536g co2 na 1 km.
Cóż,jest jeszcze wielu ludzi którym takie sprawy,w głowach się nie mieszczą….Czyli rzeczywistość im się nie mieści w tych pustych łepkach,a jak przedstawisz fakty to zachowują sie jak opętani….gryzą,drapią i wrzeszczą 🙂
Ciekawa obserwacja o dużej emisji CO2 przy spalaniu węgla w Polsce. Trzeba jednak pamiętać, że silniki diesla produkują także inne substancje, np. sadzę atmosferyczną, która może przyczyniać się do globalnego ocieplenia nawet bardziej niż CO2. Dlatego też po chwilowym zachwycie ekologią diesli spowodowaną niższą niż w benzyniakach emisją CO2, silniki te znowu uważane są za mniej ekologiczne od benzynowych.
Każdy elektryk po zużyciu baterii będzie musiał być złomowany bo wymiana baterii będzie nieopłacalna. Obecnie baterie w fullelektrykach stanowi podłogę i element na którym montuje się podzespoły zawieszenia , napędu auta i żeby wymienić taka baterię to konieczne będzie rozebranie niemal całego auta.
Mam pytanie dla szanownego autora czy celowo przemilczał fakt, że benzynę również trzeba najpierw wydobyć a następnie przetworzyć? Czy była chwila refleksji na temat oceny moralnej tego procederu?
Świetny odcinek, pokazujący jak wygląda rzeczywistość a nie ciągle powtarzane slogany.
Żyjemy w czasach w których prąd jest zły bo jego produkcja powoduje zanieczyszczenia i dlatego powinniśmy używać go mniej i jednocześnie prąd jest dobry dlatego powinniśmy używać samochodów elektrycznych.
Ten prąd jest oczywiście ekologiczny…
Hipokryzja – brzmi poetycznie to, czym jest ,,a fucken bullshit'' wciskany nam przez politykutasów. A my, my wszyscy, jesteśmy w tym, opłacanym przez nas wielomiliardowym burdelu, stadem baranów. Quo vadis homo sapiens ?
Zgadza się!!!!!!!!!
Mordo, jak poruszyles temat produkcji energii elektrycznej, to porusz tez temat, ze do twojego diesla ta rope tez trzeba wydobyc, przerobic w rafinerii i wtedy dostarczyc na stacje paliw, bo aniolki jej tam nie dostarcza. Badz uczciwy. Wydobycie+rafinieria+dostawa+spalanie w samochodzie wytworzy wiecej CO2.
Mowisz tez o octavi na trasie. Nie kazdy jezdzi w trasy, niektorzy jezdza po miescie i wtedy taka octavia bedzie kosztowac duzo wiecej w utrzymaniu. "Ceny oleju napedowego w dobrych czasach" – co to za agument? W dobrych czasach? Patrz co tu i teraz a nie co kiedys bylo. Kiedys prad byl duzo tanszy, a co to ma do obecnej sytuacji? Tez naciagasz ten temat na sile. Argumentuj suchymi faktami, a nie co bylo kiedys.
Michu po tym programie naszedł mnie taki pomysł … W tych czasach można łatwo przerobić zwykły rower na rower elektryczny… Teraz pytanie czy był by sens zrobienia tego samego z samochodami ?? Na różnych stronach można kupić dosyć tanio silniki elektryczne…. Jaka oszczędność albo starty mogą wynikać z takiego Zrób Sam Hybrydy ??
to trzeba powtórzyć i i przeliczenia przy dzisiejszych cenach energii
I powiedzieć "A nie mówiłem"
podoba mi się nowa narracja
A ja lubię mój samochód elektryczny nie muszę jeździć na stację benzynową bo prąd mam w domu, ładuję jak nie jest używany. W listopadzie będą mi montować solary do ładowania auta z magazynem energii, żeby nie gadali że jeżdżę na węglu.
Kiedys pan mial konie i 'paliwowe' łąki im poświęcone. Kosztem innych upraw. Ze cham nie miał co do garnka włożyć ? Wicek polega na tym by być na wozie a nie pod wozem, i tyle. Tak zawsze było i będzie.
Lit, Kobalt, nieludzkie warunki pozyskania go. Hmmm. W takim razie nalezy zaprzestac uzywania wszelakiej elektroniki internetow i innych takich. No i sadzomiotow bo one tez sa juz niesamowicie natkane wszelkiego rodzaju czipami. Faktycznie, hipokryzja na całego !
Nowa Skoda Octavia 117 g CO2/ km ? A wydobycie, rafinacja i dystrybucja paliwa dla niej jest neutralna pod wzgledem emisji CO2 ? Ah, zapomnialem, Aniolki je przyniosly !
No cóż, norma Euro 8 będzie taka żeby spaliniaki mogły ją spełnić wydechy będą montowane wewnątrz kabiny z niemożliwością otwierania okien.
Znakomity film…
To ten pan co kazał wycinać ludziom DPFy? Za takie coś w normalnym kraju poszedłbyś do więzienia.
Łysy, mówisz o emisji CO2 przy produkcji energii elektrycznej, a zapomniałeś o emisjach przy wyprodukowaniu litra paliwa…
Jaki jest procent samozapłonów tych aut ? U nas już 2 garaże poszły z dymem nie przez LPG tylko elektryczne auta – jest niezły efekt jak to wybucha pewnie. Dzięki
Prawdziwy eko nie ma żadnego samochodu i w tedy jest eko i autobusem też nie pozdro dla łysego za prawde
Mieszkam w Niemczech i cały czas politycy nam mówią, że mamy jeździć elektrykami,a z drugiej strony straszą,że mamy prąd oszczędzać bo co raz mniej go jest…
Podoba mi się wyliczenie emisyjności elektryka i spalinowego auta;) Róbmy to dokładnie lub wcale. Rozumiem, że diesel pali czyste ON z ziemi którego wyprodukowanie nie wymaga energii;) Powinna być podana łączna ilość co2 od wydobycia ropy/ węgla do dostarczenia do auta z dystrybutora / ładowarki elektrycznej. Na jakiejś prezentacji widziałem że wyprodukowanie 1 litra benzyn ( z wydobyciem i transportem) wymaga 7kWh energii, czyli łączna emisja przy zużyciu 8l paliwa na 100km 144g co2 + 392g co2 (7kWh*700g co2*8l/100km) daje razem 536g co2 na 1 km.
Cóż,jest jeszcze wielu ludzi którym takie sprawy,w głowach się nie mieszczą….Czyli rzeczywistość im się nie mieści w tych pustych łepkach,a jak przedstawisz fakty to zachowują sie jak opętani….gryzą,drapią i wrzeszczą 🙂
Ciekawa obserwacja o dużej emisji CO2 przy spalaniu węgla w Polsce. Trzeba jednak pamiętać, że silniki diesla produkują także inne substancje, np. sadzę atmosferyczną, która może przyczyniać się do globalnego ocieplenia nawet bardziej niż CO2. Dlatego też po chwilowym zachwycie ekologią diesli spowodowaną niższą niż w benzyniakach emisją CO2, silniki te znowu uważane są za mniej ekologiczne od benzynowych.