W tym odcineczku zabiorę się za diagnostykę i naprawę alternatora. Stwierdziłem ze to co jest w necie pokazane nie do końca mi pasuje . Mam na dzieje ze dzięki temu filmikowi ktoś zrozumie jak działa i jak wygląda naprawa. Zapraszam do oglądania . PS alternator ładuje 14.2 V
Kontakt Car-mobile@wp.pl
Wsparcie dla kanału. Możecie wysyłać dowolna kwotę na numer konta 06 1090 2125 0000 0001 0539 6812 Santander bank z dopiskiem na rozwój kanału
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Fajny filmik nie trzeba się domyślać jak go rozkrecac tylko obejrzeć i brać się do roboty bardzo dziękuję tobie i zaraz micrunia mojej żony odzyska alternator wysiadło sprzęgło alternatora ale przy okazji zrobię wymianę wszystkich zużytych elementów.Poniewaz demontaż alternatora w dieslu z klima to sporo dłubania.pozdrawiam i dzięki za filmik.wesolych świąt.
27:30 No i niestety wbijanie wirnika w łożysko w pokazany sposób jest destrukcyjne dla łożyska;P Elementy toczne nie mogą przenosić obciążeń poprzecznych wynikających z montażu, a uderzając w wirnik aby wepchnąć go na odpowiednie miejsce bieżni wewnętrznej, gdy łożysko jest podparte w obudowie wyłącznie zewnętrzną bieżnią sprawia, że kulki obrywają. Oczywiście nikt nie będzie zwracał uwagi na to o ile skrócił się jego żywot, bo na początku chodzi elegancko:)
dobre filmy odrazu przeszedłeś do tematu dwa filmy i wiem jak to zrobić nie wiem czy się podejme czy oddam do regeneracji ale jak podejme to dzi ekki twojemu filmowi
Nie widzialem zebys sprawdzal bicie pierscieni po montażu zaufaleś producentowi części często zdarzaja sie bicia które powodują podskakiwanie szczotek i szybsze zuzycie mimo to dobrze i profesjonalnie pozdro
Sam robiłem bez filmików… Miałem alternator ze sprzęgłem.. Da się zrobić tylko chęci 😃 ja mam lagunę 2 1.8 16v. Tutaj była 1.6 16v dam rękę uciąć 😅 pozdrawiam prowadzącego 😁
Nie ma się z czego śmiać, jak mawiał mój ojciec naprawia ten kto wymienia najmniejszą, niepodzielną już, uszkodzoną część a inni to wymieniacze. Zamiast wiercić szczotki lepiej je wylutować, ja tak robię. Polecam zaopatrzyć się w odsysacz do cyny i dobry topnik. Wiercenie może (nie musi) coś uszkodzić. Do łożysk polecam ściągacze, nie trzeba później skrzydełek wiatraka prostować. Bałem się, że ta rozgrzana kolba lutownicza stopi baterię wkrętarki – emocje do ostatniej chwili! 🙂 Pozdr!
Czekałem właśnie czy powiesz o pierscieniach że ważne jest jego ułożenie. I nie ukrywam że liczyłem na to że się drucik urwie 🙂 i jak wyjdziesz z tej sytuacji. Co do piaskowania to ja piaskuje uzwojenia z większej odległości w celu oczyszczenia i jeżeli uzwojenia są zwarte bądź przegrzane to je widać. Ale to już kosmetyka. Bardzo dobra praca mogli byśmy razem pracować bo ja nie nawidze jak ktoś lipę odstawia. Tak ma wyglądać regeneracja alternatora. Nie pamiętam tylko czy sprawdziłeś przebicia na stojanie. Duży plus dla porządnego fachowca
Słuchajcie obywatelu Dora…Wszystko ok. Tylko to naprawa typowo Garage. Bardzo fajnie się ogląda. Polecę szczególnie młodym adeptom wiedzy tajemnej. Pozdr. 🤘
Proszę o nazwę użytego kleju, Pozdr
Jak profesjonalnie nazywa się ten plastikowy koszyczek i gdzie mozna taki kupić?
Ja wywijałem te stópki na komutatorze z drugą stronę, zaginałem i lutowałem od góry.
Spoko
Fajny filmik nie trzeba się domyślać jak go rozkrecac tylko obejrzeć i brać się do roboty bardzo dziękuję tobie i zaraz micrunia mojej żony odzyska alternator wysiadło sprzęgło alternatora ale przy okazji zrobię wymianę wszystkich zużytych elementów.Poniewaz demontaż alternatora w dieslu z klima to sporo dłubania.pozdrawiam i dzięki za filmik.wesolych świąt.
Co się stanie jak pomyli się który przewód gdzie przy pierścieniu ślizgowym?
A co za klej użyłeś przy komutatorze bo chyba nie do plastiku ?
Super,ale słabe światło i kamera nie ostrzy.
27:30 No i niestety wbijanie wirnika w łożysko w pokazany sposób jest destrukcyjne dla łożyska;P Elementy toczne nie mogą przenosić obciążeń poprzecznych wynikających z montażu, a uderzając w wirnik aby wepchnąć go na odpowiednie miejsce bieżni wewnętrznej, gdy łożysko jest podparte w obudowie wyłącznie zewnętrzną bieżnią sprawia, że kulki obrywają. Oczywiście nikt nie będzie zwracał uwagi na to o ile skrócił się jego żywot, bo na początku chodzi elegancko:)
Uzywaj do lutowania kwas bedzie lepiej cyna się trzymac ale po za tym mega poradnik
dobre filmy odrazu przeszedłeś do tematu dwa filmy i wiem jak to zrobić nie wiem czy się podejme czy oddam do regeneracji ale jak podejme to dzi ekki twojemu filmowi
Witam, czy wykonujesz takie regeneracje odpłatnie??
Dzięki mistrzu za ten filmik jesteś gość konkretny 👍👍👍👍
Bardzo dobra robota !
32:18 "i cyk, cyk, cyk.." dynamometr w ręku! 👍💪
Robię tak samo😁
bardzo dziekuje za super odcinek!!!
Nie widzialem zebys sprawdzal bicie pierscieni po montażu zaufaleś producentowi części często zdarzaja sie bicia które powodują podskakiwanie szczotek i szybsze zuzycie mimo to dobrze i profesjonalnie pozdro
Sam robiłem bez filmików… Miałem alternator ze sprzęgłem.. Da się zrobić tylko chęci 😃 ja mam lagunę 2 1.8 16v. Tutaj była 1.6 16v dam rękę uciąć 😅 pozdrawiam prowadzącego 😁
Nie ma się z czego śmiać, jak mawiał mój ojciec naprawia ten kto wymienia najmniejszą, niepodzielną już, uszkodzoną część a inni to wymieniacze.
Zamiast wiercić szczotki lepiej je wylutować, ja tak robię. Polecam zaopatrzyć się w odsysacz do cyny i dobry topnik. Wiercenie może (nie musi) coś uszkodzić.
Do łożysk polecam ściągacze, nie trzeba później skrzydełek wiatraka prostować.
Bałem się, że ta rozgrzana kolba lutownicza stopi baterię wkrętarki – emocje do ostatniej chwili! 🙂
Pozdr!
Jak stojan trze o wirnik to młotek i heja 😀 jak pracowałeś przy tym to wiesz co to za metoda 😂
Czekałem właśnie czy powiesz o pierscieniach że ważne jest jego ułożenie. I nie ukrywam że liczyłem na to że się drucik urwie 🙂 i jak wyjdziesz z tej sytuacji. Co do piaskowania to ja piaskuje uzwojenia z większej odległości w celu oczyszczenia i jeżeli uzwojenia są zwarte bądź przegrzane to je widać. Ale to już kosmetyka. Bardzo dobra praca mogli byśmy razem pracować bo ja nie nawidze jak ktoś lipę odstawia. Tak ma wyglądać regeneracja alternatora. Nie pamiętam tylko czy sprawdziłeś przebicia na stojanie. Duży plus dla porządnego fachowca
Jaki koszt regeneracji z częściami?
Słuchajcie obywatelu Dora…Wszystko ok. Tylko to naprawa typowo Garage. Bardzo fajnie się ogląda. Polecę szczególnie młodym adeptom wiedzy tajemnej. Pozdr. 🤘
Te szczotki to można było odlutować i same by wyskoczyły . Pozatym ok .