W tym odcinku zajmę się naprawą i diagnostyką zawieszenia pneumatycznego w Audi A6 C6. Zapraszam do oglądania
Kontakt Car-mobile@wp.pl
Wsparcie dla kanału. Możecie wysyłać dowolna kwotę na numer konta 06 1090 2125 0000 0001 0539 6812 Santander bank z dopiskiem na rozwój kanału
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
22 thoughts on “Elektryka Samochodowa Diagnostyka i Naprawa Zawieszenia Pneumatycznego”
zrobiłem adaptacje wprawdzie nie do końca równym terenie ale będę robił jeszcze raz już na równym. ale problem polega na tym że błędów nie ma a nie da się przełączyć trybów wysokości zawieszenia..podświetla się tylko najwyższy tryb. czemu tak??
Siema ja mam taki problem, ze świecą mi na desce rozdzielczej dwie kontroli od zawieszenia pomarańczowa od poziomowania i zielona od obniżania… Błąd na kompie mi pokazał 02646 brak reakcji z regulacji zawieszenia nic nie mogę zrobić. Jakaś rada? Dzięki pozdrawiam!
Witam wyskoczył mi ostatnio błąd 2645 , komputer pokazuje niesprawne zawory , dodam że auto małżonka 2 razy rozładowała i stoi na nie równym podłożu , ten blad wyskakuje sporadycznie ale coraz cześciej od tamtej pory . Kompresor pracuje , podnosi bez problemu dość szybko i opuszcza , Bład sie wyświetla tylko podczas gdy auto ruszy z miejsca , na postoju nic sie nie wyświetla , zielona kontrolka nie mryga. Czy wystarczy tylko adaptacja ?
Mam tez problem z zawieszeniem tylko, że żółta kontrolka od zawieszenia caly czas mruga. Jak wlaczy sie pulsowanie nie mozna wybrac żadnego trybu,ale tez po dluzszym staniu na dworzu nie opada, trzyma poziom
super odcinek, szykuje mi sie naprawa touarega z pneumatycznym zawieszeniem, przyda się wiedza z twojego odcinka bo do tej pory nie miałem okazji nic robić przy takim zawieszeniu, pozdrawiam:)
Część Dora 🙋 Osiem atmosfer to za mało? Przecież autobusy z pneumatyką na poduszkach mają normalnie 8at, zaś przy 10at działa zabezpieczenie które nie pozwoli aby w układzie było więcej niż 10at. Dziwne 😕? Łapka 👍
zrobiłem adaptacje wprawdzie nie do końca równym terenie ale będę robił jeszcze raz już na równym. ale problem polega na tym że błędów nie ma a nie da się przełączyć trybów wysokości zawieszenia..podświetla się tylko najwyższy tryb. czemu tak??
Siema ja mam taki problem, ze świecą mi na desce rozdzielczej dwie kontroli od zawieszenia pomarańczowa od poziomowania i zielona od obniżania… Błąd na kompie mi pokazał 02646 brak reakcji z regulacji zawieszenia nic nie mogę zrobić. Jakaś rada? Dzięki pozdrawiam!
Jaki może być problem w zawieszeniu w audi gdy kalibracja jest zrobiona a auto nadal jest pochylone na lewą stronę? Pozdrawiam
Jakiś kontakt na priv poproszę
Widzialem błąd na fisie ogarniałes to z tą lampą Wiesz jaka była usterka
Witaj, szukałem i trafiłem na ten film, mam pytanie w którym miejscu znajduje się filterek powietrza do kompresora ? właśnie w audi A6 C6 ?
Co to jest meszek?
jak wyglada adaptacja podstawowa bo adaptacja zawieszenia to mierzenie ta miarka od srodka kola do krawedzi blotnika ?
Wszytko OK !!!
Jak sobie poradziłeś z klapami kolektora w tym aucie ? 🤔
dobra robota , ale…. zawsze tak klientom laptopa na dach sadzisz 🙁 ?
Polecam sklep z częściami do zawieszeń pneumatycznych @t i najlepszy serwis samochodowy – specjalista w dziedzinie zawieszeń pneumatycznych @t
Kalibracia bardzo fajna reszta też pozdrawiam
Witam wyskoczył mi ostatnio błąd 2645 , komputer pokazuje niesprawne zawory , dodam że auto małżonka 2 razy rozładowała i stoi na nie równym podłożu , ten blad wyskakuje sporadycznie ale coraz cześciej od tamtej pory . Kompresor pracuje , podnosi bez problemu dość szybko i opuszcza , Bład sie wyświetla tylko podczas gdy auto ruszy z miejsca , na postoju nic sie nie wyświetla , zielona kontrolka nie mryga. Czy wystarczy tylko adaptacja ?
maniek998x112@gmail.com wysłałem e-mail , mam podobny problem
Mam tez problem z zawieszeniem tylko, że żółta kontrolka od zawieszenia caly czas mruga. Jak wlaczy sie pulsowanie nie mozna wybrac żadnego trybu,ale tez po dluzszym staniu na dworzu nie opada, trzyma poziom
super odcinek, szykuje mi sie naprawa touarega z pneumatycznym zawieszeniem, przyda się wiedza z twojego odcinka bo do tej pory nie miałem okazji nic robić przy takim zawieszeniu, pozdrawiam:)
Pytanie.
Gdzie jest doprowadzony różowy wężyk z rozdzielacza?
Część Dora 🙋
Osiem atmosfer to za mało? Przecież autobusy z pneumatyką na poduszkach mają normalnie 8at, zaś przy 10at działa zabezpieczenie które nie pozwoli aby w układzie było więcej niż 10at. Dziwne 😕?
Łapka 👍
Mogę prosić o nr tel
Kolego a skąd jesteś bo mam problem taki sam
Nagrywaj tak dalej a subskrypcje będą rosły w przerażającym tempie i nie będziesz miał czasu na odpisywanie i życie osobiste. Pozdrawiam i powodzenia.