
Elektryki? Tak wygląda dziura za 147 tys zł
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Wiem, że lubicie samochody elektryczne. Oto Jaguar I-Pace, który trafił do serwisu w Norwegii z uszkodzonym poszyciem podłogi. Żeby była jasność – wszystko działa – Baterie “najprawdopodoiniej” nie zostały uszkodzone. Naprawić trzeba samo poczycie. Wycena? 147 tys. zł… Elektromobilność w praktyce!
Tutaj po polsku, gdyby ktoś chciał poczytać:
https://elektrowoz.pl/auta/dziura-w-dolnej-czesci-pojemnika-baterii-jaguara-i-pace-koszt-naprawy-rownowartosc-okolo-150-tys-zlotych-motor-no/
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Teraz właściciele w Norwegii głodują na znak protestu wobec niskiej jakości aut Elona Muska.
Człowieku,coś ty zrobił,popłakałem się ze śmiechu jak powiedziałeś o naprawie samolotów …..A tak serio,wyobraźcie sobie Kowalskiego,kiedy dostaje info że beknie sto pision koła za dziurkę 🙂 Przecie to czysty psychiatryk z cyrkiem na kołach 🙂
SUPER tylko elektryka kupic
Po naprawie tego samochodu, wyżej wymieniony egzemplarz poleci w kosmos.
problem nie jest w elektrykach, a w nowoczesnej motoryzacji 😉
Filmy z tezą, argumenty jednostronne, upolitycznione i słabe. Jakość słaba i te "piękne i profesjonalne" napisy. Posłuchaj argumenty drugiej strony, a póżniej nagrywaj ten badziew.
Ta prawda to fake. Dokładnie to samo czytałem o Tesli rok temu. Nafciarze walczą o swoje.
EV to wymysł lewactwa ! Twoje materiały o elektrykach to udowadniają 😉
sam by to zakleił na, klej do karoserii. Przecież to tylko spod auta.
Jako spawacz mieliśmy proste testy zgniatania elementów które były uszkodzone. Jedne naprawione tak jak wydawało by się ze jest dobrze drugie zgodnie z kierunkiem plastyczności i usztywnień jakie nadaje "łata". Wynik jest oczywisty. Takie pęknięcie po lekkim szczale w bok przebije akumulatory bo jest inne naprężnie a to doprowadzi do pożaru baterii. Dlatego procedury aso są po testach naprężen, plastyczności itp i są naprawiane tak aby po naprawie element zachował się tak jak przewiduje strefa zgniotu. Dlatego po garażowej naprawie tak jak pan opisuje pasażerowie aut wychodzą z połamani, pokaleczeni itp. Na zachodzie ceni się bardziej zdrowie więc auto po lekkiej stłuczce jest nie opłacalne bo przywrócenie strf zgniotu jest za drogie.
Ta pasta komputerowa w razie pożaru jest tak szkodliwa ze udusi nawet strażaków.
serio… od biedy by to umiejętnie silikonem zalepił i też by dało radę. Umiejętnie, czyli kilka warstw do zastygnięcia między warstwami.
Chcesz być eko to musisz bulić. A taki jesteś eko jeżdżąc elektrykiem że ja pierdziu.
Elektryki to zguba motoryzacji. Jako alternatywa? Spoko, ale nie ku*wa obowiązek bo to zabawa w komunizm
Ekologia , yes .
Komunizm w praktyce i bohaterskie zwalczanie problemów nieznanych w innych ustrojach.
grubo
Bardzo dobra robota 😂
A nie da się tego zaszpachlować? 🤣
Jaki elektryk zawiezie mnie z katowic do ingolstadt,bez ładowania po drodze?
Jak dla mnie , elektryki to śmietniki 😉
Przekroczy Polską granice i będzie malinka hehe ;D
;)…!!!
Chcieliście ojrokołhoz to macie.
Wsadzić skarpetkę w tą dziurę i zaszpachlować
I tak przyszłość nas czeka… Ekologia pełną gębą 😑
Rysa na zderzaku i już trzeba auto wyrzucać. To jest bezpieczeństwo. Widzę ze plebs tego nie rozumie 🙂
Nie tylko w elektrykach – Dla ASO BMW kilku centymetrowa dziura w podwoziu (miejsce które nie przenosi żadnych obciążeń – pod nogami pasażera) to do wymiany całe nadwozie (kilkadziesiąt tysięcy złotych w przypadku 10 letniej 5-tki) – taka technologia naprawy narzucona przez fabrykę.
Niech przyjedzie do Polski, naprawia mu taniej 👍
Skoro zależy na ekologii a nie na kasie,to czego elektryki takie drogie…?
Ta dziura powstała, bo luzu dostał tabulator i przyczłap od niego wybił ją. Do wymiany przyczłap od tabulatora, a to droga część.
pfft problem, zagazowac…
ja to bym szpachla i wata cyk fuch i gitara za 100 zł ojebał i jeszcze bym rano wstał.
Właśnie wczoraj rozwiercalem sobie śrubę w kole … bo ktoś za mocno dokrecil. Nawet nie pytałem ,ile by to kosztowało.😊 Pozdrowionka z Norwegii 😉😆 (krainy absurdów cenowych)😈
To po co se gość kupił elektryka, starego diesla się kupuje i można naprawiać łopatą
to jest dziura elektryczna, elektrony wypadają z bagażnika spadają na asfalt i powodują dziurę ozonową trzeba to kawałkiem blachy tytanowej zatkać a spoiwo to czyste złoto musi być, tylko taka technologia powstrzyma niebezpieczny wyciek 😀
Moja toyota Granvia z 95 pozdrawiam Twego 124 ;:-)))
Może to dobrze że się nie spalił i nie rozszczelnił modułów…
Naciąganie na kase bo właściciel pojazdu ma pieniądze a nie, że faktyczny koszt naprawy wynosi taką cenę. Takie jest moje zdanie.
Najlepiej zarabia się na ludzkiej głupocie
Wazzup to by tam szpachli napi€rdolił i by była cyk fuch robota
Ekooszołom na to:
– Może i dziura w poszyciu. Ale nie ozonowa.
🤣🤣🤣
Szuwaksem bym to zalatwil
ja go kupię za 1tyś zł i zakleję tą dziurę klejem do szyb i będę jeździł jak miło
"tylko nie instrybutor''