
Grzebanie #5 – Klucz udarowy Milwaukee M18CHIWF12
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
masz za duzo hajsu? t https://patronite.pl/scghost
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Świetne robisz filmy o elektronarzędziach.
Jedna rzecz warta wspomnienia, zwłaszcza w wirnikach szczotkowych nie uderzamy młotkiem w oś, bo przesunie nam się na niej cały element z cewkami i komutatorem – po prostu on sam jest nabity na oś, więc pod wpływem uderzeń zmieni się jego położenie na osi.
Nie wiem jak jest z wirnikami bezszczotkowymi.
14:15 a nie czasami dlatego że zwiększa się powierzchnia przenoszenia energii więc jest mniejszy nacisk na cm^2 czyli sprzęt jest bardziej pancerny?
Wlot i wylot powietrza chłodzącego są akurat odwrotnie.
Cześć. Co należy wymienić jeśli klucz udarowy działa ale nie ma zbyt dużej mocy? Nie radzi sobie z odkręcaniem nawet śruby koła w samochodzie. Dziękuje za każdy pomysł
Jaki smar powinien być do takiej przekładni udarowe typowo do takiego klucza??
Kuwamac.adzie.polski.klucz.co.gensi.sisisipolaky.siser.
Dzięki za świetne wyjaśnienie jak działa klucz udarowy
Ja to tłoki w piekarniku nagrzewamy:DDD
Oo silnik bezszczotkowy, prawie taki jak w wentylatorach komputerowych, niestety dużo elektroniki
Ciekawy materiał 👍
uszczelka pod głowico do wymiany
"Co się tutaj odje…o" parsknąłem śmiechem 😀
Robiłem to samo co ty w tym samym kluczu Milwaukee jest tak prosty w budowie jak cep, a producent pomyślał o tym że ktoś go będzie kiedyś rozbierać, jak dla mnie najlepszy klucz na rynku obok Hazeta
Helix=slimak. Chyba z Greki
12:06 to nie jest zestaw zębatek ale zestaw kół zębatych. Zębatka to jest jakby koło zębate w linii prostej ("listwa zębata"). Dla lepszego zobrazowania – zębatki występują np. w przesuwnych bramach garażowych :-))
Zakrętarka to co innego, dziala troche na zasadzie grzechotki, nie ma tego elememtu uderzajacego jak impact-klucz. Klucze tym się róznią że w rodku normalnie jakby pret uderza w bit jakby.
Kupiłem m12 fiwf12, zamierzam kupić wersje m18 onefhiw12 jakiś taki ten najmocniejszy z funkcja aplikacji na telefon. Milwaukee mam wrażenie gorsze od metabo z wykonania, ale mechanicznie lepiej
Co to znaczy zapieczona śruba????
Jak kolega podgrzewał to łożysko by je nabić to wysoce prawdopodobne ze fabryczny smar wytopił z niego. Trzeba uważać na tego typu knyfach bo szkoda naszej roboty po miesiącu spowrotem nie rozbierać ;). Popieram w 100% serwisowanie własnych sprzętów by służyły nam jak najdłużej 😉 A w pracy używam tej marki wkrętarki,szlifierki kątowej,smarownicy. 7dni w tyg. katuje te sprzęty 14mechaników na dobę i panowie to robi robotę. Warte swej ceny ale na warsztat. Bo w przy domowym robotach za drogi sprzęt.
Na myjkę ultradźwiękowa i jak nowa 🙂
A Polish AvE?
I jeb z tej sprężyny 😂
Mam taki sam klucz udarowy i powiem, że dostaje dzien w dzien ostro i nic sie nie dzieje. pozdro
do dorabiania nowych uszczelek polecam klingieryt, w arkuszach można kupić 😉
Ja bym powiedzial ze United States of America. Zamiast United States and America. Ale co ja sie znam xdd
więcej smaru
Miałem niższy słabszy model i był Made In Germany. Zaledwie 900Nm. Dwa lata naparzania, łącznie z wkrętarką. Żadnej awarii. Jedynie gumy się poodklejały od smarów.
Polski AvE? masz suba
Do Ave'a jeszcze daleko 😉
7:31 Nigdy nie interesowałem się dokładnie budową kluczy udarowych, Dał bym sobie rękę uciąć że kogoś fantazja poniosła i zamontował na os frez palcowy 😀 no i bym ręki nie miał….
Zakretarka bo służy do wkrętów głównie na hex
Polski klon AvE 😀
Przy amatorskiej robocie to taki nowy klucz wystarczyłby mi chyba do końca życia
powietrze leci w drugą strone tak mi się wydaje
Bardzo ale to bardzo śmieszny film beke miałem w luj.
Jeśli chodzi o narzędzia akumulatorowe to uwielbiam Milwaukee i tak jak powiedziałeś nawet nie trzeba się bać używanych, awarie to rzadkość
Też czasami łożyska wymieniam i smaruje przekładnie, mam też ten model klucza
Pozdrawiam
Mamy taki tylko na 3/4 bez problemu odkręca koła od ciężarówki 😊
fajnie opowiadarz ..ale….lepiej było by bez głozu tylko z muzykom było by lepiej,a tak to niezabarco,i nie, raczej nie bende włanczał supskrypcji i łabki tesz nie dam 😉
bardzo dziękuję za Pańską pracę
co to za intro?
Witam
Wymyles skrzynie preparatem czy tylko przetarles do czysta?
Pozdrawiam i zostawiam łapę
Klucz całkiem dobrze wygląda wewnątrz ale "sprzęgiełko ma jebnięcie" no to już było mega profesjonalne jak i mowa o elektronice:-)
Pracuję na warsztacie samochodowym tym kluczem, rzeźnik do śrub 🙂 jeśli oczywiście bateria łączy. Kompletny badziew jeśli chodzi o mocowanie baterii, wyrabia się i nie łączy na stykach. Jakoś mnie to nie dziwi bo został zaprojektowany z myślą by coś się wysrało i trzeba było kupić kolejny 🙂
Wygląda porządnie ten klucz. Taki serwis trzeba robić co jakiś czas wtedy sprzęt dużo dłużej służy.
Patrzę, dobry sprzęt. W sam raz żeby rozkręcać E46 bo ręcznie to można się powiesić na tych przedłużkach. Patrzę cenę. No dobra, to ja się jednak pomęczę. W końcu to prawie jak siłownia xD
Ile dałeś za niego? Widzę, że ceny tak się wahają od 500 do nawet 1500 zł 🙁
Świetnie gadasz . Tylko jakiś dziwny luz na tych bateriach