source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Kliny pod kola zakladasz najpierw, a pozniej dociagasz pasami. Tak jak teraz kliny nic nie daja. Kliny najlepiej zakladac na bardziej obciazone osie, czyli zwykle tam gdzie jest silnik. Pasy transportowe nie maja terminu przydatnosci, musza byc w dobrym stanie z czytelnymi etykietami, rok produkcji bez znaczenia. Najwygodniejsze pasy to te z obrotowymi hakami.
Mam pytanie czy ma znaczenie w którą stronę zapinasz pasy – na filmie masz je do środkowej części auta. Można np. zapiąc tak żeby klamry były na zewnątrz, czy muszą być tak jak pokazałeś – klamry do środka?
Panie Tomaszu man pytanie, czy nie lepsze sa przyczepy typu obrotnica ? I drugie pytanie, jaki typ dzialanosci Pan prowadzi? Chodzi mi o potrzebne licencje/pozwolenia. Film ma bardzo duzo wartosc, zwlaszcza dla swiezakow w transporcie aut.
Mówisz o zabezpieczeniu i o pasach (13:40). Skąd wziąłeś informację o dwóch latach „ważności” pasów transportowych? Możesz odesłać do potwierdzonego źródła w tym temacie? Pytam bo żyję w przeświadczeniu że data produkcji nie ma znaczenia czy dostaniemy ów mandat „20€”. Istotny jest stan wizualny. Ale że być może ja jestem w błędzie, bardzo proszę o poszerzenie tematu pod tym komentarzem.
Fajny materiał. Teraz pytanie. Jeżeli mam zwykłą lawete powiedzmy sprinter, sprinter-laweta waży 2 tony, pakuje na niego sharana lub audi a8 i łączna całkowita masa wynosi 4 tony, mając prawo jazdy kat B, jak mnie zważą to leżę, więc muszę mieć prawo jazdy C ? Odwieczny dylemat , blizniaki z tyłu, w dowodzie auto osobowe, co i jak ? Można prosić o poradę?:)
Chodzi o to ze nacisk na haku nie byl przekroczony i tak zeby dupy do gory nie ciagna. Ale ja wciaz nie moge uwiezyc jak auto na pojedynczym kole moze miec 3.5t na haku, dla mnie to jest nie wyobrazalne
Takim zestawem rok czasu jeździłem używając navi google… nigdy nigdy nie używajcie google jeżdżąc zestawem. Łeb jak sklep gdyż navi google jest dla aut osobowych ale co nauczyłem się manewrowac to żadna szkoła tego nie nauczy.
Tak mnie jeszcze naszla mysl odnosnie lodu na lawecie. nie lepiej by bylo w miare mozliwosci "odsniezyc" to co sie da i posypac sola i odczekac ? jaka jest wg Ciebie bezpieczna odleglosc miedzy dwoma samochodami na tej samej platformie? Czy to moze byc nawet 2cm bo auta nie maja prawa nigdy drgnac..
Wybacz ale wszyscy na internetach jestesmy per TY. A wiec badzo milo sie Ciebie slycha. Mowisz konkretnie na temat. Madre mysli sugestie porady dzielenie sie doswiadczeniem na wlasnej skorze! Pozdrawiam
P.S. Google Map ma ten minus ze ma 70% trafnosci niestety prowadzi czasami dluzsza droga[km] ale krotsza czasowo – teoretycznie bo pare razy sie zdazylo ze mialem do celu 15min pojechalem inaczej po zadnym polu 2min pokazujac mi ze mam zawrocic i czas wydluzal sie do 21min, po czym po tych 2 min nagle zaskoczyla i pokazala 6min czyli 8 a nie 15! (niby uwzglednia nawieszchnie ograniczenia predkosci oraz korki czy wypadki). Kwestia ustawien? testowalem duzo drog nie widzi mimo ze asfaltowe zaden piach czy zwir! Ja korzystam jak nie jestem pewien danego adresu z targeo skuteczna w 90+% minus ze nie mowi wiec trzeba czesciej spogladac na ekran rowniez pokazuje lepsze drogi ale adekwatne do km widzi prawie wszystkie drogi a nawet pola duzym minusem jest to ze gdy zmieniasz trase a wiesz ze lepiej jedziesz niz ci pokazuje zamiast zmienic trase jak w GOOGLE MAP(nie zawsze), Targeo kaze ci zawracac po jakims czasie zatrybi ale to wkurza bo wiesz lepiej. W nieznanym rejonie ufasz nawigacji wiec my nie swiadomi mozemy sobie wydluzyc droge nawet o 40min jadac 10h
Witam serdecznie. Powiedz jak to jest z tymi masami, już nie wnikam o ten głupi przelicznik 1.33kg/1 który jest tylko w Polsce. Powiedzmy ze pod duża terenówkę np. VW touareg który ma 3500kg na haku podpinasz długa lawetę 8.5 i powiedzmy ze laweta wazy równe 3.5t załadowana dwoma autami. Ale jak to się ma z kolei do zapisu ze przyczepa nie może być cięższa niż koń? (Ciebie tez to dotyczy gdy masz pustego konia wtedy przyczepę tez masz cięższa) Ja mam narazie krótka lawetę 5m i tym touaregiem który ma 3.5t na haku jeżdżę całkiem legalnie ale ona ma ładowność 2700kg. Przymierzam się do zakupu długiej lawet dmc 3500kg. Co prawda w dowodzie w pozycji f3 mam 6420kg dmc zestawu wiec teoretycznie wjeżdżając na wagę całym zestawem powinno być dobrze. Ale jak to jest przy kontrolach kiedy przyczepa jest cięższa niż koń który ja ciąganie w tym przypadku mój touareg mający 3.5t na haku? Jest tyle zależności od siebie ze aż nie wiadomo na który przepis patrzeć 🙄
Laweta na pierwszym przeglądzie po 3 latach
https://www.youtube.com/watch?v=mt1o5AIE-d8
Kliny pod kola zakladasz najpierw, a pozniej dociagasz pasami. Tak jak teraz kliny nic nie daja. Kliny najlepiej zakladac na bardziej obciazone osie, czyli zwykle tam gdzie jest silnik. Pasy transportowe nie maja terminu przydatnosci, musza byc w dobrym stanie z czytelnymi etykietami, rok produkcji bez znaczenia. Najwygodniejsze pasy to te z obrotowymi hakami.
B+E autolaweta plus laweta potrzebne tacho na taki zestaw ?
Tomek a co się dzieje z twoim pomocnikiem co kiedyś nagrywaliście filmy chyba Kamil ??? co on teraz robi gdzie jest?
Jak wjeżdżasz cofając na przyczepę ?
Na taki zestaw potrzeba kurs na przewóz rzeczy
A gdy chce do busa połączyć przyczepolawete to na co mam zwrócić uwagę gdy chce auto holować jakąś ładowność, DMC przyczepy busa ,możesz wytłumaczyć
Mam pytanie czy ma znaczenie w którą stronę zapinasz pasy – na filmie masz je do środkowej części auta. Można np. zapiąc tak żeby klamry były na zewnątrz, czy muszą być tak jak pokazałeś – klamry do środka?
Jakiej nawigacji używasz
Panie Tomaszu man pytanie, czy nie lepsze sa przyczepy typu obrotnica ? I drugie pytanie, jaki typ dzialanosci Pan prowadzi? Chodzi mi o potrzebne licencje/pozwolenia. Film ma bardzo duzo wartosc, zwlaszcza dla swiezakow w transporcie aut.
Z przyśpieszeniem to wiadomo jak jest 😀 wzniesienia prostuje ale tylko w jedną strone haha wyhamować taką stodołe to już inna bajka niestety
Mądry, rozsądny i serdeczny z Pana Gość 👍
Jaka przyczepę polecacie z NPS pod 2 auta do takiego IVECO 8,5 CZY 10 M ?
W najgorszym przypadku laweta na parking i trzeba dowozic do lawdty
Motorówką jechali🤔
To w takim zestawie jest konieczność tacho ? Przykladowo jak kupie sobie sp[rinetera z 2002 roku i podepne przyczepe na 2 auta to musze miec tacho ?
Witam zamierzam zrobić B+E co jeszcze potrzeba aby prowadzić taki zestaw
Mówisz o zabezpieczeniu i o pasach (13:40). Skąd wziąłeś informację o dwóch latach „ważności” pasów transportowych? Możesz odesłać do potwierdzonego źródła w tym temacie? Pytam bo żyję w przeświadczeniu że data produkcji nie ma znaczenia czy dostaniemy ów mandat „20€”. Istotny jest stan wizualny. Ale że być może ja jestem w błędzie, bardzo proszę o poszerzenie tematu pod tym komentarzem.
Witam. Kolego czy licencja jest potrzebna na taki zestaw? Pozdrawiam
Lepiej robic BE czy zamiast tego rozpoczac C i potem CE?
Na prywatny użytek
Materiał na propsie!
Ładny sprzęt. Długa przyczepa.
Jestem w szoku ze udało się taka ładowność uzyskać. Jaka waga zabudowy?
Ten zestaw jest na b+e plus tacho?
Fajny materiał. Teraz pytanie. Jeżeli mam zwykłą lawete powiedzmy sprinter, sprinter-laweta waży 2 tony, pakuje na niego sharana lub audi a8 i łączna całkowita masa wynosi 4 tony, mając prawo jazdy kat B, jak mnie zważą to leżę, więc muszę mieć prawo jazdy C ? Odwieczny dylemat , blizniaki z tyłu, w dowodzie auto osobowe, co i jak ? Można prosić o poradę?:)
Bardzo dobry materiał 🖒🖒🖒
Chodzi o to ze nacisk na haku nie byl przekroczony i tak zeby dupy do gory nie ciagna.
Ale ja wciaz nie moge uwiezyc jak auto na pojedynczym kole moze miec 3.5t na haku, dla mnie to jest nie wyobrazalne
Iveco to fajny wół roboczy ale ostatnio miałem okazje sie przjechać nowym sprinterem i tym sie jeździ jak osobówką kurka 😀
Takim zestawem rok czasu jeździłem używając navi google… nigdy nigdy nie używajcie google jeżdżąc zestawem. Łeb jak sklep gdyż navi google jest dla aut osobowych ale co nauczyłem się manewrowac to żadna szkoła tego nie nauczy.
Tak mnie jeszcze naszla mysl odnosnie lodu na lawecie. nie lepiej by bylo w miare mozliwosci "odsniezyc" to co sie da i posypac sola i odczekac ?
jaka jest wg Ciebie bezpieczna odleglosc miedzy dwoma samochodami na tej samej platformie?
Czy to moze byc nawet 2cm bo auta nie maja prawa nigdy drgnac..
Wybacz ale wszyscy na internetach jestesmy per TY. A wiec badzo milo sie Ciebie slycha. Mowisz konkretnie na temat. Madre mysli sugestie porady dzielenie sie doswiadczeniem na wlasnej skorze! Pozdrawiam
P.S. Google Map ma ten minus ze ma 70% trafnosci niestety prowadzi czasami dluzsza droga[km] ale krotsza czasowo – teoretycznie bo pare razy sie zdazylo ze mialem do celu 15min pojechalem inaczej po zadnym polu 2min pokazujac mi ze mam zawrocic i czas wydluzal sie do 21min, po czym po tych 2 min nagle zaskoczyla i pokazala 6min czyli 8 a nie 15! (niby uwzglednia nawieszchnie ograniczenia predkosci oraz korki czy wypadki). Kwestia ustawien? testowalem duzo drog nie widzi mimo ze asfaltowe zaden piach czy zwir!
Ja korzystam jak nie jestem pewien danego adresu z targeo skuteczna w 90+% minus ze nie mowi wiec trzeba czesciej spogladac na ekran rowniez pokazuje lepsze drogi ale adekwatne do km widzi prawie wszystkie drogi a nawet pola duzym minusem jest to ze gdy zmieniasz trase a wiesz ze lepiej jedziesz niz ci pokazuje zamiast zmienic trase jak w GOOGLE MAP(nie zawsze), Targeo kaze ci zawracac po jakims czasie zatrybi ale to wkurza bo wiesz lepiej. W nieznanym rejonie ufasz nawigacji wiec my nie swiadomi mozemy sobie wydluzyc droge nawet o 40min jadac 10h
Dlaczego tej astry niebieskiej nie zapakoeales na auto
Witam serdecznie. Powiedz jak to jest z tymi masami, już nie wnikam o ten głupi przelicznik 1.33kg/1 który jest tylko w Polsce. Powiedzmy ze pod duża terenówkę np. VW touareg który ma 3500kg na haku podpinasz długa lawetę 8.5 i powiedzmy ze laweta wazy równe 3.5t załadowana dwoma autami. Ale jak to się ma z kolei do zapisu ze przyczepa nie może być cięższa niż koń? (Ciebie tez to dotyczy gdy masz pustego konia wtedy przyczepę tez masz cięższa) Ja mam narazie krótka lawetę 5m i tym touaregiem który ma 3.5t na haku jeżdżę całkiem legalnie ale ona ma ładowność 2700kg. Przymierzam się do zakupu długiej lawet dmc 3500kg. Co prawda w dowodzie w pozycji f3 mam 6420kg dmc zestawu wiec teoretycznie wjeżdżając na wagę całym zestawem powinno być dobrze. Ale jak to jest przy kontrolach kiedy przyczepa jest cięższa niż koń który ja ciąganie w tym przypadku mój touareg mający 3.5t na haku? Jest tyle zależności od siebie ze aż nie wiadomo na który przepis patrzeć 🙄