Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Iveco 2019 Auto Laweta + przyczepa 17.5 metra B+E Ładowanie Spinanie Aut kilka porad na drogę cz. 1

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



#autolaweta#ivecolaweta#nps#spojkar#

Iveco 2019 C35 Spojkar + przyczepa NPS 2019

Nie kupujemy, ani nie sprzedajemy samochodów 😉 zajmujemy się TYLKO oględzinami pojazdów i cała procedurą pod klienta Szczegóły w filmie – link poniżej

https://www.youtube.com/watch?v=a0p3B8508WE

https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel/

automotoserwis90@gmail.com

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

32 thoughts on “Iveco 2019 Auto Laweta + przyczepa 17.5 metra B+E Ładowanie Spinanie Aut kilka porad na drogę cz. 1

  1. Kliny pod kola zakladasz najpierw, a pozniej dociagasz pasami. Tak jak teraz kliny nic nie daja. Kliny najlepiej zakladac na bardziej obciazone osie, czyli zwykle tam gdzie jest silnik. Pasy transportowe nie maja terminu przydatnosci, musza byc w dobrym stanie z czytelnymi etykietami, rok produkcji bez znaczenia. Najwygodniejsze pasy to te z obrotowymi hakami.

  2. Mam pytanie czy ma znaczenie w którą stronę zapinasz pasy – na filmie masz je do środkowej części auta. Można np. zapiąc tak żeby klamry były na zewnątrz, czy muszą być tak jak pokazałeś – klamry do środka?

  3. Panie Tomaszu man pytanie, czy nie lepsze sa przyczepy typu obrotnica ? I drugie pytanie, jaki typ dzialanosci Pan prowadzi? Chodzi mi o potrzebne licencje/pozwolenia. Film ma bardzo duzo wartosc, zwlaszcza dla swiezakow w transporcie aut.

  4. Mówisz o zabezpieczeniu i o pasach (13:40). Skąd wziąłeś informację o dwóch latach „ważności” pasów transportowych? Możesz odesłać do potwierdzonego źródła w tym temacie? Pytam bo żyję w przeświadczeniu że data produkcji nie ma znaczenia czy dostaniemy ów mandat „20€”. Istotny jest stan wizualny. Ale że być może ja jestem w błędzie, bardzo proszę o poszerzenie tematu pod tym komentarzem.

  5. Fajny materiał. Teraz pytanie. Jeżeli mam zwykłą lawete powiedzmy sprinter, sprinter-laweta waży 2 tony, pakuje na niego sharana lub audi a8 i łączna całkowita masa wynosi 4 tony, mając prawo jazdy kat B, jak mnie zważą to leżę, więc muszę mieć prawo jazdy C ? Odwieczny dylemat , blizniaki z tyłu, w dowodzie auto osobowe, co i jak ? Można prosić o poradę?:)

  6. Takim zestawem rok czasu jeździłem używając navi google… nigdy nigdy nie używajcie google jeżdżąc zestawem. Łeb jak sklep gdyż navi google jest dla aut osobowych ale co nauczyłem się manewrowac to żadna szkoła tego nie nauczy.

  7. Tak mnie jeszcze naszla mysl odnosnie lodu na lawecie. nie lepiej by bylo w miare mozliwosci "odsniezyc" to co sie da i posypac sola i odczekac ?
    jaka jest wg Ciebie bezpieczna odleglosc miedzy dwoma samochodami na tej samej platformie?
    Czy to moze byc nawet 2cm bo auta nie maja prawa nigdy drgnac..

  8. Wybacz ale wszyscy na internetach jestesmy per TY. A wiec badzo milo sie Ciebie slycha. Mowisz konkretnie na temat. Madre mysli sugestie porady dzielenie sie doswiadczeniem na wlasnej skorze! Pozdrawiam

    P.S. Google Map ma ten minus ze ma 70% trafnosci niestety prowadzi czasami dluzsza droga[km] ale krotsza czasowo – teoretycznie bo pare razy sie zdazylo ze mialem do celu 15min pojechalem inaczej po zadnym polu 2min pokazujac mi ze mam zawrocic i czas wydluzal sie do 21min, po czym po tych 2 min nagle zaskoczyla i pokazala 6min czyli 8 a nie 15! (niby uwzglednia nawieszchnie ograniczenia predkosci oraz korki czy wypadki). Kwestia ustawien? testowalem duzo drog nie widzi mimo ze asfaltowe zaden piach czy zwir!
    Ja korzystam jak nie jestem pewien danego adresu z targeo skuteczna w 90+% minus ze nie mowi wiec trzeba czesciej spogladac na ekran rowniez pokazuje lepsze drogi ale adekwatne do km widzi prawie wszystkie drogi a nawet pola duzym minusem jest to ze gdy zmieniasz trase a wiesz ze lepiej jedziesz niz ci pokazuje zamiast zmienic trase jak w GOOGLE MAP(nie zawsze), Targeo kaze ci zawracac po jakims czasie zatrybi ale to wkurza bo wiesz lepiej. W nieznanym rejonie ufasz nawigacji wiec my nie swiadomi mozemy sobie wydluzyc droge nawet o 40min jadac 10h

  9. Witam serdecznie. Powiedz jak to jest z tymi masami, już nie wnikam o ten głupi przelicznik 1.33kg/1 który jest tylko w Polsce. Powiedzmy ze pod duża terenówkę np. VW touareg który ma 3500kg na haku podpinasz długa lawetę 8.5 i powiedzmy ze laweta wazy równe 3.5t załadowana dwoma autami. Ale jak to się ma z kolei do zapisu ze przyczepa nie może być cięższa niż koń? (Ciebie tez to dotyczy gdy masz pustego konia wtedy przyczepę tez masz cięższa) Ja mam narazie krótka lawetę 5m i tym touaregiem który ma 3.5t na haku jeżdżę całkiem legalnie ale ona ma ładowność 2700kg. Przymierzam się do zakupu długiej lawet dmc 3500kg. Co prawda w dowodzie w pozycji f3 mam 6420kg dmc zestawu wiec teoretycznie wjeżdżając na wagę całym zestawem powinno być dobrze. Ale jak to jest przy kontrolach kiedy przyczepa jest cięższa niż koń który ja ciąganie w tym przypadku mój touareg mający 3.5t na haku? Jest tyle zależności od siebie ze aż nie wiadomo na który przepis patrzeć 🙄

Dodaj komentarz

Zadzwoń!