Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak działa WSKAŹNIK PALIWA ? || "Szybko! Jak to działa?" #4

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jak działa wskaźnik poziomu paliwa? Jak samochód liczy ile ma dostępnego paliwa? Na jakiej podstawie jest ono wyliczane?
————————————————————————-
Odwiedź nasze strony!
Grupa na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/moto….

https://www.cwst1.pl
https://www.facebook.com/Rekonstrukcj
https://www.facebook.com/cws.rekonstr

Subskrypcja:
http://www.youtube.com/user/ckdzpc?su
————————————————————————-
Źródła:
https://www.youtube.com/watch?v=cBgzABCFmyQ
https://www.youtube.com/watch?v=G2NGAHjPbNU

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

48 thoughts on “Jak działa WSKAŹNIK PALIWA ? || "Szybko! Jak to działa?" #4

  1. Od jakiegoś czasu wskaźnik pozionu paliwa w mercedes sprinter 513 CDI po zatankowaniu do pełna pokazuje 50% ponad normą a po wyłączeniu silnika wskazówka zatrzymuje się na połowie, co robić ?

  2. Banały, a nie ogarnięcie tematu, gdyż wiele samochodów francuskich inaczej liczy ile zostało paliwa: nie na podstawie tego ile faktycznie jest w baku, tylko być może na podstawie wyliczeń z tego jak długo i intensywnie pracuje silnik. Stwarza to problem gdy mamy instalację LPG, bo jadąc na gazie wskaźnik benzyny pokazuje ciągle że ubywa benzyny, a tak naprawdę nie ubywa. Dlaczego o tym w odcinku nie wspomniałeś? Nędza.

  3. Dlaczego wieje zimny wiatr przy zakręcie 90 stopni chociaż jest włączony ciepły nadmuch powietrza, spotkałem się z ta anomalią już w trzecim samochodzie 🙂

  4. Warto dodać, że wyświetlenie rezerwy w obecnych samochodach nie jest od ilości paliwa, a od jego zużycia. Nawet już pełnoletnie Mondeo mk3 informuje o rezerwie zależnie od sposobu jazdy. Wyznaczając ja na ok 70km. Drugi sygnał podwójny jest przy 40km i trzeci poniżej 20km.
    Jadac spokojnie 5L/100 rezerwa dopiero zaswieci się mając ok 4L w zbiorniku, jak poszalejemy i podskoczy spalanie do 8L/100 już przy 6-7L da o sobie znać.

  5. W moim Gacu* ten wskaźnik jest jakiś taki… dziwny. Po zatankowaniu wskazówka unosi się dopiero po włączeniu zapłonu, jednak po wyłączeniu zapłonu pozostaje ona w ostatniej pozycji przez długi czas, liczony nawet w dniach. WTF?
    ~~~~~
    *Hyundai Getz

  6. Ja mam od jakiegoś czasu z tym problem ponieważ prawie cały czas wskaźnik pokazuje mi prawie pełny bak.(achhhh chciał bym aby tak było naprawdę) nie wiem dla czego. Wyjmowałem całą pompę z baku razem w czujnikiem Sprawdzałem styki wymieniłem pływak sprawdziłem okablowanie i nic. Na jakiś czas jest ok a za chwilę znów wskaźnik leci na maxa i tak zostaje. Już 2 razy przez to skończyło mi się paliwo w drodze bo nie wiedziałem ile mam paliwa. Chciałem kupić całą pompę razem z czujnikiem ale cz taką jaką ja mam ciężko dostać. Moje Auto to VW golf 4 z 4 motion 1.9TDI AGR 90 koni Te pompy do 4 motion niestety różnią się od tych z jednym napędem bo po pierwsze mają 4 pinowe gniazdo zasilania a po 2 od nich idą dodatkowy wąż i kabel do drugiego czujnika bo Bak jest tak by 2 komorowy bo pod bakiem idzie wał napędowy do tylej osi i on jest na środku wypukły. Takie pompy z czujnikiem cziężko dostać niestety.

  7. Może delikatnie nie na temat, ale jednak o paliwie a więc: Kiedy w moim samochodzie nie ma puszkowego filtra paliwa pod maską (np jak filtra oleju) to czy jest jakiś przy baku? Czy może szukać go w innym miejscu?

  8. Raczej zamiast rezystora, będzie zastosowany enkoder, a sam sygnał CYFROWY z enkodera zostanie skierowany do jednostki sterującej serwomechanizmem, tak to jest w tych nie najnowszych samochodach, gdzie jednak znajduje się jakiś komputer

Dodaj komentarz

Zadzwoń!