Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

JAK JEST ZBUDOWANY NAPĘD SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? PROSEKTORIUM PROFESORA

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Siemka
Przedstawiam Wam dzisiaj układ napędowy z w pełni elektryczego samochodu. Prezentowany zespół silnika z przekładnią główną jest po wypadku i ma połamane oraz częściowo wyrwane mocowania do poduszek.
Pozwolę sobie tutaj jeszcze na taką małą konkluzję..
Kurde jak będzie tego więcej z czego my mechanicy złodzieje będziemy żyć ?

Pozdro!

PROSEKTORIUM INNE ODCINKI:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL1gSs2RKCGG-Mbv5GYNRVg5F92oua_-Ku

Facebook:
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

43 thoughts on “JAK JEST ZBUDOWANY NAPĘD SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? PROSEKTORIUM PROFESORA

  1. To by było bardzo dobre gdyby nie marość akumulatorów i ciągłe ładowanie. Powinno być tak rozwiązane żeby akumulatory były podczas jazdy cały czas doładowywane jak akumulator w zwykłym samochodzie który jest zawsze naładowany.

  2. Dziękuję, Jak zwykle Bardzo dobrze przygotowany materiał. To jedyny kanał na którym wyłączam addblocka.
    Co do kosztów przejechania 100 km ( w maju 2022), to 10 złotych można liczyć przy taryfie G11. Stosując taryfę G12 koszty są jeszcze niższe.
    Koszty użytkowania samochodów spalinowych są wielokrotnie wyższe ale ceny zakupu niższe.
    Porównując swoje samochody, mogę stwierdzić że elektryk jest ponad 10 razy tańszy /100km.

  3. Chcę kupić Discovery3 aby wywalić silnik i zrobić pojazd elektryczny.Proszę o namiary w kraju,Polsce, warsztatu który podejmie się tej instalacji,homologacji.Mieszkam i pracuję w Holandji.Jadę na zakupy muszę zremontować auto i przyczepę do ładowania Rovera.

    Po ludzku spodziewam się ceny i stalacji LPG.

    przemek.laskowski@vp.pl,+48729555050

  4. Co za prostota wykonania. Na targach samochodowych we Frankfurcie juz pare lat temu widzialem podloge z Tesli S z napedem na 4 kola. Nie chcialo mi sie wierzyc, ze takie cos to to jest naped. Nie rozumie dlaczego samochody elektryczne sa takie drogie. Profesorku Chrisie fajnie napisales "SAMOHUT" Najwazniejsze jest poczucie humoru. Jestes super.

  5. Silnik elektryczny i nie ma w nim nawet dużo elektroniki 🤣. A silnik spalinowy ojeban….y dookoła elektroniką 🤔. Dlatego to nie może dobrze działać . Spalinówki to średniowiecze tak naprawde. Pozdro

  6. Profesorze Chris Pan jesteś urodzonym aktorem komediowym 😁
    Abstrahując od nowoczesnej simplystycznej treści na temat elektrycznego napędu masz Pan niebywały talent medialny ! Prócz najwyższej jakości wiedzy z zakresu mechaniki przemycasz hollywódzkie show 😂
    Zajebisty kanał !
    Najlepszy na świecie !
    Pozdrawiam serdecznie !
    🤣🤣🤣

  7. Vmax jest też ograniczone przez konstrukcję przeniesienia napędu, bo teoretycznie to taki elektryk poleci i 250km/h (gdyby wydajność akumulatorów i falownika pozwoliła), ale przy tej prędkości zwyczajnie redukcja obrotów na przełożeniu głównym może nie wystarczyć i siła odśrodkowa rozerwie wirnik na kawałki 🙂

  8. Moc jest limitowana też z innego powodu. Załóżmy że mamy do dyspozycji 100kW mocy silnika i 20kWh pojemności baterii.
    W idealnym świecie 20kWh pojemności pozwala w ciągu godziny zużyć 20kW albo w ciągu pół godziny 40kW albo w ciągu dwóch godzin 10kW. Jak prosto policzyć 100kW wciągnęło by taką baterię w 14 minut. W naszym nieidealnym świecie, gdzie dochodzą straty i gdzie akumulatora nie da się rozładować do zera (A jak już to tylko raz) pewnie około 7 minut wystarczyłoby do wyczerpania aku.

  9. Tak przy okazji z moich doświadczeń z napędami elektrycznymi np. w lokomotywach moment jest zależny od prędkości obrotowej silnika. Przy takim systemie prędkość jest ograniczona niejako konstrukcyjnie fizyką silnika. Lokomotywy mają także stałe przełożenie, z tym, że stosuje się dodatkowe zabiegi zmieniające charakterystykę przez bocznikowanie. W samochodzie mamy dodatkowo główne ograniczenie w wydajności baterii, nie można tu ciągnąć kiloamperów "z druta".

Dodaj komentarz

Zadzwoń!