zacina się wkładka zamka jaka jest przyczyna i czy uda się to naprawić wiele zagadek się ukrywa w bębenku
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Metalowy korpus mojego zamka ma wysokie zęby. Długotrwałe próby ściągnięcia plastikowej obudowy zakończyły się wyrwaniem fragmentu plastiku. Niby obudowę można dokupić za rozsądne pieniądze, ale samochód stoi pod chmurką i nie ma czasu na czekanie – pęknięty element dokleiłem do reszty lutownicą. Zobaczymy ile pożyje.
Witam, jak naprawić. Ruszam klamka rygiel zamknięcia w dół samochód zamknięty. Już tak 2 razy sobie zamknolem z odpalonym silnikiem Wkładka nowa nic nie pomogło na rancie drzwi na wysokości klamki jest taka większą śruba na gwiazdkę mam ją luźna nie da się wkręcić ani wykręcić może na siłę by wyciągnął kombinerkami
D3M GRU pan jest specjalistą od seicent. Seicento 900 rano klepią hydropopychacze ale po pewnym czasie ustają niby to normalne Potem pojawia się inny dziwny objaw. Przy dokładaniu gazu w granicach 2 tys obrotów coś cyka w silniku dzwiek najbardziej słychac po stronie kierowcy, tykanie jak w zegarku słychać tylko do pewnego momentu do około 3 tys obrotów potem ono ustaje. Dzieje sie tak zawsze rano gdy jest zimno. Gdy jadę po południu tego nie ma. Na wolnych obrotach nie cyka, dokładam gaz zaczyna cykać, dokladam jesze bardziej przestaje cykać cykanie jest w granicach jak pisze 2 -3 tys obrotów
Fajny poradnik, mam 2 pytanka. 1. Jak wyciągnąć metalowy korpus zamka z plastiku(wkładka) tą część co jest w drzwiach żeby nasmarować i ściągnąć sprężynkę. 2. Czy będzie poradnik z wkładką bagażnika? 😅
Nie nauka lecz chęć szczera zrobi z Ciebie itd. Krew pot łzy, i po kilku latach zorientujesz się chłopie że to co proponujesz to druciarstwo.
Czemu mi bębenek wychodzi razem z kluczem proszę o pisać
Po ch ci ta maska w garażu?
Dobra robota. Ja przymierzam się do wkładek w 126 elx bo każdy zamek ma swój klucz. Koszmar. Pozdrawiam.
Metalowy korpus mojego zamka ma wysokie zęby. Długotrwałe próby ściągnięcia plastikowej obudowy zakończyły się wyrwaniem fragmentu plastiku. Niby obudowę można dokupić za rozsądne pieniądze, ale samochód stoi pod chmurką i nie ma czasu na czekanie – pęknięty element dokleiłem do reszty lutownicą. Zobaczymy ile pożyje.
Jeszcze załóż sobie do kompletu wiaderko na baniak .
Wtedy będziesz ma pewno bardziej rozpoznawalny .
Jak chcesz zabłysnąć , to się obsyp brokatem.
Witam, jak naprawić. Ruszam klamka rygiel zamknięcia w dół samochód zamknięty. Już tak 2 razy sobie zamknolem z odpalonym silnikiem
Wkładka nowa nic nie pomogło na rancie drzwi na wysokości klamki jest taka większą śruba na gwiazdkę mam ją luźna nie da się wkręcić ani wykręcić może na siłę by wyciągnął kombinerkami
D3M GRU pan jest specjalistą od seicent. Seicento 900 rano klepią hydropopychacze ale po pewnym czasie ustają niby to normalne Potem pojawia się inny dziwny objaw. Przy dokładaniu gazu w granicach 2 tys obrotów coś cyka w silniku dzwiek najbardziej słychac po stronie kierowcy, tykanie jak w zegarku słychać tylko do pewnego momentu do około 3 tys obrotów potem ono ustaje. Dzieje sie tak zawsze rano gdy jest zimno. Gdy jadę po południu tego nie ma. Na wolnych obrotach nie cyka, dokładam gaz zaczyna cykać, dokladam jesze bardziej przestaje cykać cykanie jest w granicach jak pisze 2 -3 tys obrotów
Napisze tak
Fajne i pożyteczne filmy kręcisz ale zastanawiam sie po co ty sie męczysz w tej maseczce!???
Fajny montaż. Czekamy na kolejne naprawy
Fajny poradnik, mam 2 pytanka. 1. Jak wyciągnąć metalowy korpus zamka z plastiku(wkładka) tą część co jest w drzwiach żeby nasmarować i ściągnąć sprężynkę. 2. Czy będzie poradnik z wkładką bagażnika? 😅
Dziękuję za kolejny temat dotyczący Seicento. Nigdy nie wiadomo, kiedy taka wiedza się przyda. Pozdrawiam! 🙂
Twoje filmy są mega pomocne i przydatne.
Dzieki tobie sam se to w seju ogarne xD