Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak poprawić masę w samochodzie? DOŁOŻENIE PRZEWODU 25mm² POMIĘDZY AKUMULATOR (-), SILNIK, KAROSERIĘ

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Pokazuję prosty sposób na poprawienie masy na silniku i karoserii, a co za tym idzie, zwiększenie napięcia na wszystkich kluczowych odbiornikach elektrycznych w samochodzie.

Sposób można samodzielnie i prosto wykorzystać tymczasowo, by znaleźć lub potwierdzić przyczynę problemu z oryginalnym przewodem masowym lub jego końcówkami (oczkami) albo innym odcinkiem przewodu masowego do karoserii samochodu.

W sklepach elektrycznych można poprosić o zaciśnięcie końcówek kablowych, jeśli jest taka potrzeba.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by sposób wykorzystać na stałe, ale zawsze najlepszym sposobem jest kompletnie nowy przewód z nowymi końcówkami w zamian starego, o najlepiej większym przekroju niż oryginalny.

Czasem jest tak, że wystarczy końcówki kablowe starego przewodu oczyścić papierem ściernym, zacisnąć dodatkowo praską lub wymienić końcówkami na nowe, a miejsce montażu przy silniku dokładnie oczyścić papierem ściernym z korozji i cały problem z masą znika, a napięcie wraca do normy.

Sposób umożliwia obejście czynności, których nie wykonamy z uwagi na brak kanału, podnośnika czy garażu, a możemy zrobić nawet na chodniku pod domem.

Tu zobacz jak wykonać pomiar spadku napięcia na przewodzie masowym za pomocą multimetru: https://youtu.be/3Xo68F5_bFg na pełnym obciążeniu elektrycznym.

Wynik pomiaru spadku napięcia poniżej …0.1V oznacza, że wszystko jest dobrze z masą na silniku, alternatorze, a wynik pomiaru spadku napięcia powyżej 0.1V…, że gdzieś jest problem, na końcówce przewodu masowego przy silniku (trzeba oczyścić papierem ściernym miejsce połączenia, docisnąć starą końcówkę do przewodu praską lub ją wymienić na nową), ew. problem jest z klemą przy akumulatorze i trzeba ją docisnąć do przewodu praską lub wymienić na nową). Jest też opcja, że stary przewód jest uszkodzony mechanicznie lub utleniony, skorodowany wewnątrz i nadaje się do wymiany.

Jeżeli miałeś lub znasz ciekawe przypadki z problemem odnośnie masy w samochodzie, proszę opisz w komentarzu, bo być może komuś się przyda Twoja rada, info.

#MASA #SILNIK #AKUMULATOR #KAROSERIA #AUTO #KABEL #PRZEWÓD #PORADNIK #SAMOCHÓD #FORUMWIEDZY

👊 SUBSKRYBUJ na YOUTUBE kanał FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
👉 WWW ► https://www.forumwiedzy.pl

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

18 thoughts on “Jak poprawić masę w samochodzie? DOŁOŻENIE PRZEWODU 25mm² POMIĘDZY AKUMULATOR (-), SILNIK, KAROSERIĘ

  1. No spoko, tylko masa po ang to jest ground point a nie weight, tytul w tym wykonaniu brzmi jakbys chcial auto zrobic lzejszym I anglik nie bedzie wiedziec o co chodzi I powyrywaja kable zeby auto zrobic lzejszym.

  2. Trzeba było dodać że orginalnie samochod ma uziemienie silnika tzw "plecionka miedziana". Moze tam właśnie trzeba byłoby wyczyścić styki przed montażem takich kabli;) Wydaje mi się ze tańszy koszt byłby uziemić nie przewodem ale plecionka miedziana gdyż nie wszyscy mają praskę do zaprasowania przewodów 😉 Ale film spoko 😉 kiedys w astrze mialem podobnie;) nie chciało mi się szukać tej plecionki więc zrobilem na krótko;) like ! 🙂 poruszyłeś bardzo ważna kwestie !:)

  3. krótki czas po twoim filmiku z klemami wymieniłem u siebie klemy w oplu omega. Napięcie wzrosło, stare klemy się grzały. Mam takie szczęście że mój sąsiad to emerytowany elektryk górniczy. On klemę plusową zostawił mimo że się grzała – dlaczego? On jakiś kwaś wziął i obsmarował klemę i tam gdzie kabel jest sprasowany. Potem "lutlampą" opalił i wyszedł cały kwas i śniedź. Od tego momentu klema zimna i normalnie pracuję, spadek 0,01v na klemie.

  4. Teraz to się może masa zapętlać. Poprawiamy dodając masę z Aku do budy i z silnika do budy. W tedy wymyślony przez jakiś speców przepływ fabryczny jest poprawiony. Wrzucenie masy tam gdzie jej nie było i połączenie takie jakie nie występował może siać zakłócenia.

  5. Masa też ważna w samochodzie. Dobrze i że o tym filmik nagrałeś. Tym razem też bym dołożył swoje trzy grosze 🙂 .Może lepszym rozwiązaniem było by, jak byś przewód który dałeś do osłony kolektora wydechowego dał bezpośrednio do śruby łączącej alternator z blokiem silnika, albo jak istnieje taka możliwość do obudowy alternatora. Z tego miejsca prąd by płyną bezpośrednio z alternatora na akumulator i karoserię a punkt łączenia alternatora z blokiem silnika został by dużo odciążony. Jeszcze warto było by dodać że robiąc takie rzeczy to warto zainwestować w lepszy przewód np. przeciwpożarowy ppoż który jest odporny na ogień i wysokie temperatury.
    Pozdrawiam i czekam na więcej takich filmików.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!