Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak popsuć hybrydę?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback

Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂

Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

41 thoughts on “Jak popsuć hybrydę?

  1. Mnie ciągle ludzie pytają "a ile ta Twoja hybryda przejedzie na baterii", a ja im tłumaczę, że to nie ma większego znaczenia. Na większości tras, poza drogami szybkiego ruchu, w trybie EV przejeżdżam 40-50% trasy. Niechętnie teraz bym się przesiadł na tradycyjny napęd, który na tle hybrydy wydaje się być wręcz przestarzały.
    Świetny materiał i wytłumaczenie 🙂

  2. Ze wszystkim się zgodzę ,oprócz wątku oszczędzania opon . Moim zdaniem nie ma różnicy co stawia opór przy hamowaniu ,czy to zaciśnięte klicki hamulcowe na tarczy ,czy opór silnika elektrycznego doładowujące akumulator podczas hamowania ,bo i w jednym i drugim przypadku opór idzie na koła ,a co za tym idzie na opony,bo to one mają styczność z podłożem .

  3. Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.

  4. Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej

  5. fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!

  6. Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?

  7. W końcu ktoś to powiedział! Pył z klocków. Teraz połączcie to sobie z rosnącą liczbą progów zwalniających przed którymi auta hamują ścierając klocki a tuż za progiem się rozpędzają zostawiając za sobą chmurę spalin.

  8. potwierdzam iz tytuł mnie też zmylił.
    Właczyłem aby dowiedzieć się czego nie robić z hybrydami żeby jej nie popsuć i cieszyć sie jej osiągami długi czas.
    A ty rozczarowanie film opisuje zupełnie coś innego kompletnie nie na temat.
    Panie jeśli można prosze nakręcić film który mówi czego nie robić z hybrydami.
    Taki film bardziej sie przyda obecnym lub przyszłym właścicielą hybryd.
    Z góry dziękuje

  9. Na system start-stop wyłączający na każdych światłach silnik prawie wszyscy narzekają. Na hybrydę też często wyłączającą silnik nikt nie narzeka. Dlaczego?

  10. ,,Nie rozumiem sensu istnienia hybryd” – kocham te komentarze ludzi, którzy nie mają pojęcia o czym mówią.
    Mam dwie hybrydy.
    1. Lexus GS45h. Hybrydowa torpeda, do której podejście mają tylko auta ze znaczkiem S/AMG/M itd. Wygodna, dobrze wykonana, świetnie wyposażona i na prawdę szybka, a przy tym wszystkim w mieście nie spaliła mi więcej niż 12l, przy bucie w podłodze od świateł do świateł. Normalnie ok 10l w aucie które 0-200 robi w ok 16s.
    2. Toyota Prius III – miejski popylacz z nie gorszym od Lexusa wyposażeniem, pojemny jak auto segmentu wyżej, który przy normalnej miejskiej jeździ wsysa śmieszne 4l benzyny.
    Faktycznie, hybrydy nie mają sensu… Nie powiedział nikt, to miał z nimi styczność 😉
    Dodam, że mam też diesla i auto benzynowe. Jazda hybrydą (nawet tym mało zrywnym Priusem) daje mi 10x więcej przyjemności niż tymi z klasycznym napędem, a objeździłem już różne pojazdy. Turbo benzyny z R5, wolnossące R4, ogromne V8 itd… Tylko żeby się wypowiadać na ten temat, trzeba mieć jakieś porównanie, a nie ślepo chwalić swoje, a całą nieznaną resztę negować 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!