Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak przerobić odmę? Fala zachorowań na wypadanie zapłonu i obrócone panewki. NOSACZ TV #2

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Siemanosaczyska!
Dzisiejsze tematy :
-Jak przerobić odmę w silniku BMW M52/M54?
-Czy smród spalin po odkręceniu korka oleju to norma?
-Czy strzały z wydechu niszczą silnik?
-Jaka jest najbardziej optymalna temperatura silnika?
-Koszty prowadzenia działalności? czy warto iść na swoje?
-Co zrobić z grającymi szklankami w M52?
-Czy można przegrzać olej przy 3500 na autostradzie?
-Czy miałem do czynienia z wałem M57D30 – Stroker z bloku m50b20
-Odcinki ukrytej prawdy
-Co z turbiną w bagażniku?
-Co zrobić gdy moje auto wpierdziela olej?
-Zapytanie o silnik serii B
-Problem z silnikiem N46
-Pęknięty wał, czy szlifować i spawać?

CHCIAŁBYM CIE JAKOŚ WESPRZEĆ ABYŚ BYŁ TU CZĘŚCIEJ
https://patronite.pl/Auto-Bachus

SKLEP NOSACZOWY
www.autobachus.pl

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

MAM DO CIEBIE PYTANIE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
https://www.facebook.com/autobachus/

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

MAŁO MI MOCY WIĘC CHCIAŁBYM WIĘCEJ W MOIM AUCIE
EGR DPF FAP ADBLUE
515-33-28-48
——————————————————————

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

29 thoughts on “Jak przerobić odmę? Fala zachorowań na wypadanie zapłonu i obrócone panewki. NOSACZ TV #2

  1. Świat jest bardzo nieprzewidywalny, a jeśli chodzi o jazdę przepisową? Staram się jak mogę😁 Wczoraj rozmawialiśmy o N jak nie kupuj i dziś przyjechał do mnie N63 z zatartym motorem😁 Cieszę się, że nas odwiedziłeś i cieszę się, że się poznaliśmy😎 Dziękujemy za pozdrowienia i również POZDRAWIAMY😎

  2. Cześć. Czy zaślepienie otworów w kolektorze ssącym lub też ich połączenie (wężykami, od 1 do 2, od 3 do 4, od 5 do 6) I pozbycie się grzebienia też jest opcją? Czy lepiej jednak zaślepić grzebień i go spowrotem tam umieścić?
    Pozdrawiam

  3. b47 , b48 , b57 miały przeważnie interwał serwisu olejowego 30 kkm . nawet to potrafił niemiec nieco przeciągnąć bo wiem na przykładzie swojego F-a . do tego start stop itp . finalnie wyzioneła ducha turbina , dpf , egr . na szczęście za to niemiec zapłacił . część na gwarancji została wymieniona . tanio ogólnie nie jest bo serwis na dzieńdobry b47 to : chłodnica egr , kolektor z klapami , rozrząd , oleje filtry , poduszki silnika , serwis skrzyni , dyfra . 15 kpln po zakupie norma . pomijam detal że w n57 czy b57 potrafią się uwalić panewy na wale . rzadko ale jednak . tanio nie jest . o ile w międzyczasie nie spłonie dzięki chłodnicy egr czy tym badziewiu keyless-go czy dociągom . także wydacie 100k na w miarę młodą furę a czeka was miesiąc stania w warsztacie na początek . dodatkowo jeśli 1 właściciel przez 100-200 kkm robił tylko to co wymaga producent i miał resztę totalnie w poważaniu no bo po co to teraz najlepszy olej nie pomoże . co się zniszczyło w silniku to już nie wróci . 1 właściciel wie że przez czas gwarancji nie ma co się wysilać . padnie to producent wymieni . potem sprzeda i reszta go nie interesuje .

  4. Cześć
    Kupiłem E46 touring z silnikiem 1.8 valvetronic, niestety mocno przez ten silnik zraziłem się do BMW ale chcąc ratować swoje fundusze i pocieszyć się jeszcze z autka chciałem zapytać czy da radę wyłączyć tego dziada valvetronica?
    Nie mogę znaleźć nic na ten temat ani nikogo od tego
    Pozdrawiam nosaczy

  5. Siemankooo wole spytać się fachowca od tych tematów mianowicie jakie świece będę najlepsze do beemki m54b22 z instalacja lpg żeby chulało naknajlepiej?😬

  6. 1. Oglądając kilkukrotnie playlisty z Borysem, nadal nie wiem(może po prostu nie wyłapałem) dlaczego pierwszy silnik m54b30(ten po portingu głowicy, z tej pierwszej playlisty) wpierdalał tyle oleju?
    2. Czy jak by była okazja, to nagrałbyś filmik z Borysem?

  7. Brawo Kamil – Twój kanał ma swój styl nie zmienny od dawna, jesteś szczery i starasz się wielu użytkowników np. BMW ustrzec przed kłopotami . Niestety wielu szczekaczy to ci wypomina . Nie przejmuj się – "Psy dupami szczekają, ale karawana musi jechać dalej "!!! Fajnie że spotkałeś się z Panem Adamem i ekipą ACS którą bardzo szanuję …- użyję tu znanego tekstu który uwielbiam – "I ja to szanuję " Lubię wasze kanały You Tubowe choć są inne ,ale przez to bardzo interesujące . Pozdrawiam Kamil robisz świetną robotę !!!

  8. Pytanie czy takie wpuszczenie odmy przed przepływomierz nie wpływa na pracę silnika ? Przecież otwarcie korka wlewu oleju wpływa na pracę silnika i zaczyna falować. Czy konieczna jest po tym ingerencja w soft ?

  9. Witam n42b20 wiem nie jedzij tym ale ja jj z niego zadowolony ale od 2 miesięcy jest problem bo dojeżdżam do skrzyżowania i obroty spadają i czasem potrafi nawet zgasnąć jakieś sugestie co to może być? Auto ma 360tys nalotu niema żadnych błędów

  10. Witam, pytanko uzupełniające dotyczące wymiany oleju po 7000km w 4 i 6 cyl. Logika podpowiada że w 6, powinien ulegać zużyciu i zanieczyszczeniu szybciej ? Pozdro z Metz i dzięki za kanał.

  11. Odnośnie zaworu disa-można obudowę od dołu otworzyć i wyjąć ośkę wraz z klapką, założyć obudowę i w ten sposób włożyć i podłączyć wtyczkę disy, aby nie wywalało błędu?
    Pytam ponieważ jestem po remoncie słupka silnika, który musiałem kupić M54B30 w x3 e83, mój był zatarty na 6 cylindrze przez tą ośkę zaworu disa-wpadła do 6 gara i zrobiła spustoszenie 😐
    Zawór kupiłem nowy firmy autlog, ale wolałbym jakoś to zabezpieczyć aby nie było powtórki z rozrywki. Dodam jeszcze, że w sierpniu zaglądałem do disy i nic nie wskazywało na jej awarię.

  12. Siema Kamil mam Gruza e36 m52b20 i jest problem gdy jadę z górki nie dotykam pedalu gazu to później jak wcisne gaz to puści dyma że mnie nie widać…podejrzewam uszczelniacze zaworowe odma jest pod autem wszystko usunięte do maximum ….A Ty co byś obstawial?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!