Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak sprawdzić alternator i ładowanie miernikiem, główny przewód ładowania = rozładowany akumulator

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

8:02 – wytłumaczenie teoretyczne na schemacie uproszczonym

Playlista “Pomiary instalacji samochodowych”:
https://youtube.com/playlist?list=PLyKQdv07BeiTMvLkzKp93zlWD0SK1URWf

Filmy z testów przewodów spawalniczych i zwykłych:
Cz. 1: https://www.youtube.com/watch?v=37jQ1ZEXP-k
Cz. 2: https://www.youtube.com/watch?v=Q2alGXMtYc8

Jak sprawdzić ładowanie alternatora/akumulatora miernikiem w samochodzie (napięcie ładowania akumulatora/alternatora) oraz zmierzyć straty instalacji elektrycznej pojazdu – czyli główny kabel/przewód ładowania.

Częsty przypadek samochodów/pojazdów grupy VAG (VW – Volkswagen, Seat, Skoda, Audi).

Pokażę też jak zmierzyć masę w samochodzie na filmie, czyli jak sprawdzić spadek napięcia na przewodach ładowania i poprawność działania alternatora.

Dużo osób niepotrzebnie wymienia regulator napięcia, alternator czy niedoładowany akumulator – często powodem problemów z rozładowanym akumulatorem jest jego niedoładowanie, wystarczy sprawdzić straty napięcia (nie prądu) w samochodzie by mieć pewność poprawności ładowania czy coś kradnie/pobiera prąd w aucie np. na postoju.

Obejrzyj film i zmierz możliwe przyczyny rozładowania/rozładowywania się akumulatora samochodowego w Twoim pojeździe – bardzo często wymiana nie pomaga na niestabilne napięcie ładowania właśnie z powodu zaniżonego napięcia przez stary i zgniły kabel ładowania czy masę, dowiedz się jak zmierzyć napięcie alternatora miernikiem.

Tak, wiem że opis jest dziwny ale jest pisany pod hasła wyszukiwarki 😉

Song: Fredji – Happy Life (Vlog No Copyright Music)
Music provided by Vlog No Copyright Music.
Video Link: https://youtu.be/KzQiRABVARk

e-mail: rzezbiarz.tytus@gmail.com
Instagram: www.instagram.com/rzezbiarz.tytus

#mrAkumulator #Tytus #Rzeźbiarz

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

37 thoughts on “Jak sprawdzić alternator i ładowanie miernikiem, główny przewód ładowania = rozładowany akumulator

  1. Ja będę mierzył czekam na multimetr bo mam Skodę fabie i jak hamuje to lekko mi przygasa licznik dosłownie minimalnie Aku nowe przez poprzedniego właściciela kupiony i zobaczę jakie ładowanie jest bo coś nie jest tak

  2. U mnie auto przestało odpalać, jakby bateria padła, rozrusznik ledwo kręci. Pomierzyłem, bateria ok, alternator ok, ale plus anternatora i plus na baterii pokazuje strate 11,4V?Co to może być, przy klemie jest bezpiecznik-jego wina?

  3. Ok, co zrobiłeś poza zmianą kabla? Ja mam wciąż za niskie napięcie ładowania 14,2V. Pomierzyłem i nic. naładowałem akumulator do napięcia nasycenia i dalej za niskie napięcie ładowani… może stabilizator… ale tego już mi się zmieniać nie chce XD

  4. Postanowiłem dołożyć dodatkowy przewód ładowania w takiej Ibizie. Jeżeli chodzi o alternator, to nie ma problemu śruba jest na tyle długa że wejdą 2 przewody. Przy bezpiecznikach już tyle miejsca nie ma, więc postanowiłem wykorzystać wolne miejsce obok i połączyć ten dodatkowy kabel przez bezpiecznik płytkowy 150A – taki jak na oryginalnym przewodzie (czyli oba bezpieczniki połączone równolegle) Mam tylko pytanie czy jest to bezpieczne? Czy przy takim połączeniu, w razie zwarcia spalą się oba bezpieczniki?

  5. Szkoda, że dla przykładu nie został też zmierzony spadek napięcia między śrubą alternatora (+) a samym kablem. W tym miejscu często występuje słabszy kontakt i zwiększona rezystancja. Po oczyszczeniu wszystko zaczyna działać. Nie zawsze trzeba wymieniać kabel.

  6. Czy ladowanie z alternatora mozna rowniez sprawdzic przykladajac miernik czerwonu do plusa i czarny do jakiegos elementu stalego(uziemionego) sruby itp, czy musi to jednak byc biegun minusowy akumulatora? Mam ciezki dostep do minusa w moim aucie

  7. Widzę, że pan odpowiada na każdy komentarz więc liczę że i jak dostanę odpowiedź gdyż już zgłupiałem ze swoim autem, mianowicie miał jakieś 3 tygodnia temu taki dzień że w czasie jazdy spadało mi ładowanie do 12 v ( wiem z tej racji że mam założone oświetlenie w środku samochodu do zapalniczki i pokazuje mi jakie mam napięcie ) na chwilę spadało potem wracało do normy, tak zrobił parę razy i potem przestał, wróciłem do domu sprawdziłem go multimetrem to ładuje dobrze, pod obciążeniem spadalo do 14.1 następnego dnia sprawdzałem ładował normalnie, i nie było z nim dalej problemów, pomyślałem że może gdzieś się woda dostała do alternatora i przez to tak skakał mi, do dzisiaj, wczoraj nim jeszcze wróciłem do domu, rano go odpalam pali się kontrolka ładowania akumulatora patrzę na napięcie 12v czyli ładowania brak, nie miałem czasu z nim dzisiaj się bawić, a teraz tak przeglądam wlansienporadniki jak sprawdzić czy alternator dobrze ładuje i tak dalej, no i zastanawiam się czy to akumulator czy może pomyślałem, że może klemy zaśniedziały i tak się dzieje, dlatego pytam czysto teoretycznie jakie jest pańskie zdanie na ten temat, pozdrawiam i sub oraz łapka leci za filmik bo jest najlepiej pokazane co i jak sprawdzić i przede wszystkim dokładnie pan to wsyztsko wytłumaczył, liczę na odpowiedź na mój komentarz 🙂

  8. W mojej rodzinie są 3 takie same auta które pokazujesz na tym filmie. Polo, Ibiza. Elektryczna pompa wspomagania. We wszystkich trzech przygasają światła podczas kręcenia kierownicą. Czy walczyłeś już z takim problemem? W sumie wina też chyba może leżeć w kablu alternatora jak u Ciebie.

  9. Ciekawy film i dużo można się z niego dowiedzieć . Ja mam inny problem , na wolnych obrotach silnika świeci się kontrolka akumulatora z chwilą dodawania gazu kontrolka akumulatora świeci się coraz jaśniej . Ładowanie na wolnych obrotach wynosi 14,2 V w czasie dodawania gazu napięcie ładowania dochodzi do 16,8V . Jaka może być przyczyna ?.

  10. Witam Szefie, coś co nie było poruszone w filmie. Co jeśli prąd ładowania ma więcej niż 14,4V? Przykład:
    pacjent Audi A3 96' na alternatorze 120A :
    spadki na masie: 0,000
    obudowa aku a plus: 0,090 max ale skacze
    ładowanie mierzone na aku: 15,1 ładowanie między alt a aku: 14,9-15,15 skacze
    ładowanie na samym alt: 15,15 ale skacze
    Czy to regulator napięcia?
    Sytuacja ciekawa bo zaświecił mi się aku 3dni temu w trakcie jazdy więc podjąłem temat ale od tamtego czasu po uruchomieniu auta od nowa wszystko gra…

  11. A co jeśli pomiędzy minusem akumulatora a obudową alternatora mam wynik 0,03 V przy włączonym silniku i pełnym obciążeniu (światła długie + klima + preciwmgielne + radio)

  12. Super film. Pomierzę masę i jak będzie zerowa różnica to już wiadomo, że u mnie też kabel zgnił. Jaki może być koszt wymiany takiego kabla (kabel + usługa)?

  13. Wiele filmików już oglądałem na temat jak sprawdzić ładowanie akumulatora ,jak sprawdzić napięcie na alternatorze . Ale tak szczegółowego i rzetelnego wyjaśnienia jeszcze nigdzie nie znalazłem . Dopiero ty na twoim kanale wiem teraz co mierzyć czym i jak . Bardzo dziękuję i mam nadzieje że będziesz miał więcej widzów niż do tej pory tego ci życzę

Dodaj komentarz

Zadzwoń!