Usterka mogło by się wydawać alternatora, ale wyszło inaczej…
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
9 thoughts on “Jak weryfikować uszkodzony alternator?”
U mnie w C5 we wtyczce nie ma żadnego sygnału w tej wtyczce, a ładowanie jest nawet z wyjętą wtyczką ale dopiero po odpaleniu jak sie przygazuje raz to poźniej jest cały czas ładowanie, (stad tu trafiłem bo szukam rozwiązania problemu). Kontrolka po odpaleniu bez pojedynczego przygazowania bez ładowania się nie świeci. Więc nic z tym filmem sie nie zgadza.
U mnie w C5 we wtyczce nie ma żadnego sygnału w tej wtyczce, a ładowanie jest nawet z wyjętą wtyczką ale dopiero po odpaleniu jak sie przygazuje raz to poźniej jest cały czas ładowanie, (stad tu trafiłem bo szukam rozwiązania problemu). Kontrolka po odpaleniu bez pojedynczego przygazowania bez ładowania się nie świeci. Więc nic z tym filmem sie nie zgadza.
Dobry film tak trzymaj ! 👍
Wtyczkę włącza się do gniazda. W tym przypadku zostało uszkodzone połączenie gniazda z pinami, a nie wtyczka.
w moim mam 13.8V jeździć tak czy regenerować altek?
To w końcu wtyczka ewidentnie uszkodzona, czy alternator, bo się pogubiłem? Być może w nadmiarze reklam🤔🤦🏻♂️
A dlaczego wtyczka używana a nie nowa? Nie ma w hurtowni?
Najlepsze w tym samochodzie jest odprowadzenie wody z podszybia…. na silnik i reflektory 😁
To ten szrot Peugeot 307 😅
a co w wypadku gdy zasilanie jest 14.2v lecz wszystkie światła mrygają w rytmie obrotów silnika ?