source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
A czy po samodzielnym wyczyszczeniu listwy konieczna jest jakas kalibracja jeszcze? Kabel zeby podpiac sie do gazu mam nie wiem tylko jakie oprogramowanie, bo wczesniej uzywalem w passacie a teraz mam honde hrv pierwsza 🙂 generalnie na gazie jak wiecej buta dostanie to tak jakby sie przyduszala na pol sekundy, na benzynie tego nie ma i tak kombinuje w ta strone. Swiece ladne, aparat zaplonowy przeczyscilem
Ja rozebrałem wtryskiwacze, to nie takie trudne, ale musiałem dojrzeć do tej decyzji 🙂 potem środek penetrujący lub nafta, patyczke do uszu szmatka co kłaczków nie zostawia i czyścimy wnętrze wtryskiwacza, tam jest takie drobne sitko, uważać, żeby nie przerwać i nie zostawić kłaczków, potem dmuchamy sprężarką od tyły w wtryskiwacz, parę razy psikamy do środka penetrator typu WD i przedmych powietrzem, nie moczyłem całych w płynie, uwaga na oringi bo gumę można uszkodzić. Teraz chodzi idealnie na jałowych obrotach.
Regulacja polega na ustawieniu odpowiedniego skoku każdego tłoczka. Różne listwy mają różne skoki. Moja jest Stag AC W01 i jej zakres to od 0,46mm do 0,5mm. Domowym sposobem zrobimy to mając czujnik zegarowy z odpowiednią końcówką która po wykręceniu 4 dysz, króćców wyjściowych do cylindrów zmieści nam się w otwory i dotknie tłoka. Regulujemy skok śrubą imbusową na cewkach, potrzebujemy do tego też jakieś kable i podpięcie pod 12 V aby tłoczek się wysuną ( max 4 sekundy aby nie spalić cewki). Popowiem że ze sprychy rowerowej można dorobić końcówkę do czujnika zegarowego. Taki sam gwint
Hej mam następujący problem ,polega on na tym że gdy oproznie butle z LPG do zera to po zatankowaniu przełącza się na sekundę lub po prostu próbuje się przełączyć na gaz i od razu pita tak jakby gazu nie było, pomaga na to odłączenie całej instalacji od prądu czyli resecik tak jakby co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Mam pytanie.Czy mam problem z listwą wyjątkową jeżeli auto chodzi w miarę dobrze na gazie przez pierwsze 10km od uruchomienia silnika A później nie ma mocy i pracuje jakby na dwa cylindry ? .
Właśnie wyczyscilem listę i faktycznie jest różnica szczególnie widać na wolnych obrotach. Nic skomplikowanego można ogarnąć samemu. Dzięki autorowi za pomoc
Witam mam problem w lancerze problem polega na tym po 1. nie pokazuje mi stanu gazu na diodach na przełączniku gaz benzyna , 2gi problem mam gaz w butli problem taki ze po przełączeniu się na gaz auto po krótkim czasie szarpie jak by kończył się gaz i wybija mi na przełączniku gazu ze nie ma gazu miga sama dioda z benzyny po przełączeniu na benzynę świeci się tylko kontrola benzyny po przełączeniu na gaz miga tylko dioda benzyny nic wiecej , gdy zgasze silnik i odpale przełącza sie na gaz normalnie i po chwili to samo co może byc nie tak…słychać ze elektrozawór sie przełącza
Witam mam problem z gazem zaczal mi duzo palic i na zimno gasnie a wczesniej nie bylo roznicy czy zimny czy cieply rozkodowalo mi bylem u gazownika i powiedzial ze trzeba wymienic listwe wtryskowa a to koszt 450 zl czy czyszczenie by dalo rezultat
właśnie wczoraj jebutneły mi wtryskiwacze do forda mondeo 2.5 V6 firmy landirenzo przynajmniej tak mi sie wydaje…na gazie jedzie potem check engine migocze silnik pracuje jak by miał 100 lat przelaczam na benzyne wszystko w normie..na jednych wtryskiwaczach przejechane chyba ze 150 tysiecy…ale podkreslam ze ten samochod dalej jedzie na gazie ale tak jak by mial zaraz zgasnąć wiec mozliwe jest ze jeden wtryskiwacz padł a reszta dziala? szkoda mi silnika wiec przestalem jezdzic na gazie od wczoraj
A czy po samodzielnym wyczyszczeniu listwy konieczna jest jakas kalibracja jeszcze? Kabel zeby podpiac sie do gazu mam nie wiem tylko jakie oprogramowanie, bo wczesniej uzywalem w passacie a teraz mam honde hrv pierwsza 🙂 generalnie na gazie jak wiecej buta dostanie to tak jakby sie przyduszala na pol sekundy, na benzynie tego nie ma i tak kombinuje w ta strone. Swiece ladne, aparat zaplonowy przeczyscilem
Mam pytanie czy na pełnym zbiorniku można wyczyścić tez listwę ?
Witam czy po czyszczeniu trzeba ustawic regulacje ?
Dobra robote Pan robi ogladam, Pana..filmiki..
dzikuje i zdrowia Panie Mariuszu..
Ja rozebrałem wtryskiwacze, to nie takie trudne, ale musiałem dojrzeć do tej decyzji 🙂 potem środek penetrujący lub nafta, patyczke do uszu szmatka co kłaczków nie zostawia i czyścimy wnętrze wtryskiwacza, tam jest takie drobne sitko, uważać, żeby nie przerwać i nie zostawić kłaczków, potem dmuchamy sprężarką od tyły w wtryskiwacz, parę razy psikamy do środka penetrator typu WD i przedmych powietrzem, nie moczyłem całych w płynie, uwaga na oringi bo gumę można uszkodzić. Teraz chodzi idealnie na jałowych obrotach.
Czy przez wtryski może czasem kopcić? Lekki Buch może para leci przy rozgrzanym podczas ruszania lub przyspieszania.
Regulacja polega na ustawieniu odpowiedniego skoku każdego tłoczka. Różne listwy mają różne skoki. Moja jest Stag AC W01 i jej zakres to od 0,46mm do 0,5mm. Domowym sposobem zrobimy to mając czujnik zegarowy z odpowiednią końcówką która po wykręceniu 4 dysz, króćców wyjściowych do cylindrów zmieści nam się w otwory i dotknie tłoka. Regulujemy skok śrubą imbusową na cewkach, potrzebujemy do tego też jakieś kable i podpięcie pod 12 V aby tłoczek się wysuną ( max 4 sekundy aby nie spalić cewki). Popowiem że ze sprychy rowerowej można dorobić końcówkę do czujnika zegarowego. Taki sam gwint
Hej mam następujący problem ,polega on na tym że gdy oproznie butle z LPG do zera to po zatankowaniu przełącza się na sekundę lub po prostu próbuje się przełączyć na gaz i od razu pita tak jakby gazu nie było, pomaga na to odłączenie całej instalacji od prądu czyli resecik tak jakby co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Dziękuję za film Udało się wyczyścić listwę
A to może być też spowodowaniem że się nie przełącza samo na gaz jak i po wciśnięciu guzika ?
Zrobiłem tak jak w tym filmiku. Wszystkie problemy zniknęły. Jesteś wielki. Pozdrawiam serdecznie.
Chce tylko zapytac co moze byc takim klekotem na przeloczeniu na gaz chodzi jak diesel ?
Chciałbym zapytać czy nie trzeba puźniej regulować tej listwy ???
Cześć, po wyczyszczeniu i zamontowaniu wszystkiego, auto po przełączeniu się na gaz, odrazu gaśnie. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego?
Mam pytanie.Czy mam problem z listwą wyjątkową jeżeli auto chodzi w miarę dobrze na gazie przez pierwsze 10km od uruchomienia silnika A później nie ma mocy i pracuje jakby na dwa cylindry ? .
Właśnie wyczyscilem listę i faktycznie jest różnica szczególnie widać na wolnych obrotach. Nic skomplikowanego można ogarnąć samemu. Dzięki autorowi za pomoc
Wyczyśćiłem listwe według instrukcji, działa idealnie bez ponownego ustawiania wtryskiwaczy. Wcześniejszy problem szarpanie nie równa praca silnika.
Witam mam problem w lancerze problem polega na tym po 1. nie pokazuje mi stanu gazu na diodach na przełączniku gaz benzyna , 2gi problem mam gaz w butli problem taki ze po przełączeniu się na gaz auto po krótkim czasie szarpie jak by kończył się gaz i wybija mi na przełączniku gazu ze nie ma gazu miga sama dioda z benzyny po przełączeniu na benzynę świeci się tylko kontrola benzyny po przełączeniu na gaz miga tylko dioda benzyny nic wiecej , gdy zgasze silnik i odpale przełącza sie na gaz normalnie i po chwili to samo co może byc nie tak…słychać ze elektrozawór sie przełącza
Witam. Czy po wymianie listwy wtryskowej AC W01 na nową identyczną potrzebna jest kalibracja?
Witam mam problem z gazem zaczal mi duzo palic i na zimno gasnie a wczesniej nie bylo roznicy czy zimny czy cieply rozkodowalo mi bylem u gazownika i powiedzial ze trzeba wymienic listwe wtryskowa a to koszt 450 zl czy czyszczenie by dalo rezultat
właśnie wczoraj jebutneły mi wtryskiwacze do forda mondeo 2.5 V6 firmy landirenzo przynajmniej tak mi sie wydaje…na gazie jedzie potem check engine migocze silnik pracuje jak by miał 100 lat przelaczam na benzyne wszystko w normie..na jednych wtryskiwaczach przejechane chyba ze 150 tysiecy…ale podkreslam ze ten samochod dalej jedzie na gazie ale tak jak by mial zaraz zgasnąć wiec mozliwe jest ze jeden wtryskiwacz padł a reszta dziala? szkoda mi silnika wiec przestalem jezdzic na gazie od wczoraj