Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak wyczyścić zawór EGR – objawy uszkodzenia oraz jak zaślepić.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



ABC zaworu EGR czyli jak wyczyścić EGR jakie są objawy EGR oraz czy można zaślepiać zawór EGR oraz jak to zrobić.

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

44 thoughts on “Jak wyczyścić zawór EGR – objawy uszkodzenia oraz jak zaślepić.

  1. Spoczko filmik 👍
    Ale co zrobić po zaślepieniu egr miedzianą blaszką z przewodami podciśnienia?
    Również je zaslepic?
    Można o koment co i jak?
    Oczywiście egr na podciśnieniu m-b 2.7cdi
    Łysy podeślij fachowe info.
    Wielkie dzięx pozdr.

  2. Właśnie tego szukałam… Volvo v70 II, traci moc, kopci, szarpie/zacina, jednak nie stale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jest ok. na jakiś dystans,spalanie większe. Wprawdzie check się nie zapala, ale wszystko wskazuje na EGR (ew. turbo) dlatego zacznę od przeczyszczenia zaworu itd. Aaa i ma 450tys stąd ten 1 krok 😉 dobry kanał, gdyby były odp. byłby zaje… fajny 🙃

  3. Co zrobić gdy mamy do czynienia ze starym autem, w którym komputer "widzi" że jest problem z EGR? Przykład z życia: Mercedes W202 silnik 2.2CDI, EGR zaślepiony i notorycznie wybija błąd wyżej wspomnianego zaworu. Okazuje się że wybija przez niedziałające klapy wirowe (odczepiła się dźwignia siłownika od cięgna sterującego uchylaniem klap). Czy w tak starych mercedesach da się wyprogramować EGR? Czy też ewentualne usunięcie klap rozwiąże problem uporczywie wyskakującego błędu? Szkoda mi jeździć po serwisach Mercedesa – autoryzowanych czy też nie, ponieważ rachunek mógłby mnie do grobu doprowadzić. Znów przykład, serwis nieautoryzowany naprawiający mietki: 3 krotne podpięcie kompa i skasowanie błędu, podmiana przepływki, odkręcenie i zakręcenie osłony silnika, oraz przełożenie śruta blokującego podciśnienie do zaworu EGR – ehmmm koszt "naprawy" 350zł 😮 dodam, że byłoby o 100 więcej, gdybym chciał fakturę…

  4. Niestety te rozpuszczalniki cudowne nie są: trzymałem teraz ponad godzinę w alkoholu izopropylowym i tylko trochę tej sadzy odeszło, podobnie z benzyną ekstrakcyjną (robiłem oczywiście tak żeby te płyny nie mogły odparować). Faktycznie efekt daje tylko wielokrotne psikanie takim środkiem żrącym przeznaczonym specjalnie do czyszczenia EGR-u. Bezobsługowe to to nie jest, jak się robi pierwszy raz to godzinę może zająć no i trzeba naprawdę uważać.

  5. Panowie, na tej szafce narzędziowej leży Pompka podciśnieniowa (próżniowa) , można było użyć tej pompki i pokazać, jak się otwiera ten zawór i zamyka, przy okazji czy przy właściwym podciśnieniu, Pozdrawiam

  6. Witam mam mondeo MK3 2.2tdci i mam takie pytanie odnośnie EGR tutaj na filmie widać że po wciśnięciu tego zaworka od dołu leciutko się otwiera a imbir właśnie niechce się otwierać muszę z całej siły nacisnąć czymś żeby się otworzył czy to znaczy że imbir EGR padł?

  7. Astra IV 1.7tdi. Rok 2011 zakupiony w Polsce. 95 000 km. Od roku mam kłopot z silnikiem. Od czasu do czasu w czasie jazdy silnik traci moc. Na wyświetlaczu ukazuje się napis żeby udać się do serwisu. Po zatrzymaniu i po ponownym uruchomieniu silnika jest OK. Bywa że na wolnych obrotach praca jest nierówna Odczuwalne jest "falowanie". Podkreślam że tak jest od czasu do czasu. W serwisie w Warszawie na ulicy Sokratesa po podłączeniu komputera stwierdzili że wszystko jest ok. Wzięli kasę za sprawdzenie i "nara". W drugim serwisie podejrzewali uszkodzony EGR i go oczyścili. Nadal jest to samo. Jedyny pozytyw to to że widząc że coś jest nie halo poradzili przyjechać z reklamacją. Pojadę, ale zastanawiam się czy coś to da. Miał ktoś coś podobnego?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!