Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak zmierzyć spadek napięcia na przewodzie masowym od alternatora do akumulatora pod obciążeniem?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Spadek napięcia na przewodzie masowym od akumulatora do alternatora (przez blok silnika) przy dużym obciążeniu elektrycznym powinien mieścić się w zakresie 0V – 0.2V, najlepiej dużo poniżej 0.1V. Wartości powyżej 0.1V mogą oznaczać, że mamy problem z klemą -, złączem przy karoserii, przy silniku lub gdzieś przewód masowy uległ uszkodzeniu, przerwaniu.
Na wstępie warto przyjrzeć się klemie, ew. ją wymienić, jeśli nadmiernie się grzeje, dalej zweryfikować złącza i na końcu ew. wymienić cały przewód masowy od akumulatora do najbliższego złącza z karoserią lub silnikiem. Zazwyczaj przekrój przewod masowego to 16-35mm2, CU.
Nie stosować mniejszego przekroju niż oryginalny przewód, ale można i zalecanym jest stosować większy przekrój, przez co rezystancja przewodu będzie mniejsza przy większym obciążeniu elektrycznym.

👊 SUBSKRYBUJ YOUTUBE FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
👉 WWW ► https://www.forumwiedzy.pl

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

#Pomiar #Masa #Elektryka #Akumulator #Alternator #Napięcie #ForumWiedzy #Klema #Poradnik #Motoryzacja #Auto #Samochód #Naprawa #Mechanika #Elektryka

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

22 thoughts on “Jak zmierzyć spadek napięcia na przewodzie masowym od alternatora do akumulatora pod obciążeniem?

  1. Kuwa rozbawiłeś mnie ! Klima wiadomo strasznie zwieksza pobór prądu. 😉 Wyjaśniam, tym testem udowodniłeś NIC!. Wystarczy włączyć światła. Znając ich moc i prąd płynący z akuma, mierząc spadek, poznajemy rezystancje styku. To nie jest magia ! Zaznaczam NIE ODPALAMY SILNIKA ! To jest jak pomiar na ćwiczeniach. Ponownie "zamulasz" wyjaśnienia i pomiary.

  2. Mam pytanie może Pan będzie wiedział, mam corsę b 1.0, gdy silnik się zagrzeje to podczas przyspieszania wciskaniu gazu to silnik się jakby tłamsi natomiast na zimnym jest ok. Od razu dodam że czujniki wału jest wymieniony na nowy

Dodaj komentarz

Zadzwoń!