Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Jak Zrobić Starter Do Auta – Czy Odpali Auto Bez Akumulatora ? – Testy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Ogniwa do kupienia na — http://baterie18650.pl/

— Kreatywny Vlog—————- https://www.youtube.com/c/KreatywnyVlog
— Jeśli Chcesz Wesprzeć Kanał — https://patronite.pl/Kreator
— Inna Metoda Wsparcia — https://www.tipanddonation.com/kreator

— FORUM ———————— http://www.Kreator.click
— SKLEP Z KOSZULKAMI ———- https://kreator.teetres.com/
— FaceBook ———————-https://www.facebook.com/Kreatorek
— Grupa Wsparcia Kreatowisko — https://www.facebook.com/groups/kreatowisko
— Grupa Wsparcia Ogniwa & BMS — https://www.facebook.com/groups/Lajonki/
— Instagram ——————– https://www.instagram.com/kreator_youtube/

Jak coś nie wejdzie na maila to wejdzie tutaj 🙂

Paczkomat LEG01L
Mail – Kreatorek.tube@gmail.com
tel. 570 189 348

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

32 thoughts on “Jak Zrobić Starter Do Auta – Czy Odpali Auto Bez Akumulatora ? – Testy

  1. a moze Ty mnie oswiecisz. Mam taki stary jump starter co jest na nim napisane ze ma 900 A a jak go rozebralem to tam jest aku 17 AH gdzie maks prad rozruchowy jest 300 A. o co w tym chodzi ?? tam w srodku nie znalazlem zadnej elektroniki

  2. Witam, pomysł świetny tym bardziej że na podanej stronie cena baterii jest naprawdę dobra. Trzy pytania: 1. Połączenie to trzy w szereg i cztery szeregi równolegle? 2. Jak połączyć taśmę niklową z ogniwami, lutownicą da radę? 3. Kwestia ładowania, czy prostownikiem przez 21W żarówkę da radę, tak jak się ładuje żelowe aku? Bo rozłączać za każdym razem to słabo!

  3. I tak masz badziewne kable rozruchowe, między 1 zaciskiem a drugim nie masz mostka zrobionego więc tak naprawdę prąd płynie przez 1 część żabki, jak to zmodernizujesz i zlutujesz polaczenie żabka +kabel to prom kosmiczny tym odpalisz, ja takie kable zrobiłem , zmodernizowałem(ulepszyłem) i na przewodzie 16 mm2 (4 metrowe) odpalam bez problemu 1.9 tdi z wyciągniętym akumulatorem poza samochód 😀

  4. Widziałem startery z superkondensatorów. Superkondensatory mogą wyciągnąć nawet od 900A
    Ale mają bardzo małą pojemność w porównaniu do akumulatorów
    Np 700 faradów to niby ogromna wartość w świciecie kondensatorów elektrolitycznych gdzie pojemności są liczone w tysiącach mikro Faradów. Ale nie wiem jak to policzyć na Ah
    Jedynie co mogę powiedzieć że pakiet o pojemności 700F starczy na 3/4 odpalenia ale to wszystko zależy od różnych czynników

  5. Wspaniały film – jednak dla bezpieczeństwa lepiej zakupić takie cacko jako urządzenie fabryczne, no i uważać – gdyż omyłkowe, odwrotne podłączenie biegunów zasilania wyśle w zaświaty część elektroniki samochodu wliczając komputer jako pierwszy w kolejce …

  6. LiFePo4 są zajebiste na duży Amper prądu ale mają mniejszą pojemność 2500mah to tak średnio bo 30 % mniej niż w 18650 co mają 3500mah. Ale co ważniejsze mają kilka tysięcy cykli ładowania a nie kilkaset jak Li ion. Do auta jeszczde lepsze są akumulatory LTO Litowo tytanowe to już jest mega moc. bo 400 Amper na 1 celę

  7. Film powinien mieć opis "Nie róbcie tego w swoim aucie". Akumulator w samochodzie pełni rolę dławika/prostownika napięcia. Pół biedy jak strzeli tylko regulator napięcia. Gorzej jak regulator (po odłączeniu aku) strzeli wysokim prądem w elektronikę pojazdu. Wtedy UCH/ECU/BSI i reszta na śmietnik.

  8. Mam taki starter z padniętym akumulatorem agm i właśnie myślę nad przeróbką mógł byś polecić jaki balancer użyć i ewentualnie jakaś przetwornica ładująca generalnie ma to być zamknięty układ i ładowanie z 12v prądu stałego

Dodaj komentarz

Zadzwoń!