Paczkomat LEG01L
Mail – Kreatorek.tube@gmail.com
tel. 570 189 348
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
a moze Ty mnie oswiecisz. Mam taki stary jump starter co jest na nim napisane ze ma 900 A a jak go rozebralem to tam jest aku 17 AH gdzie maks prad rozruchowy jest 300 A. o co w tym chodzi ?? tam w srodku nie znalazlem zadnej elektroniki
Witam, pomysł świetny tym bardziej że na podanej stronie cena baterii jest naprawdę dobra. Trzy pytania: 1. Połączenie to trzy w szereg i cztery szeregi równolegle? 2. Jak połączyć taśmę niklową z ogniwami, lutownicą da radę? 3. Kwestia ładowania, czy prostownikiem przez 21W żarówkę da radę, tak jak się ładuje żelowe aku? Bo rozłączać za każdym razem to słabo!
I tak masz badziewne kable rozruchowe, między 1 zaciskiem a drugim nie masz mostka zrobionego więc tak naprawdę prąd płynie przez 1 część żabki, jak to zmodernizujesz i zlutujesz polaczenie żabka +kabel to prom kosmiczny tym odpalisz, ja takie kable zrobiłem , zmodernizowałem(ulepszyłem) i na przewodzie 16 mm2 (4 metrowe) odpalam bez problemu 1.9 tdi z wyciągniętym akumulatorem poza samochód 😀
Widziałem startery z superkondensatorów. Superkondensatory mogą wyciągnąć nawet od 900A Ale mają bardzo małą pojemność w porównaniu do akumulatorów Np 700 faradów to niby ogromna wartość w świciecie kondensatorów elektrolitycznych gdzie pojemności są liczone w tysiącach mikro Faradów. Ale nie wiem jak to policzyć na Ah Jedynie co mogę powiedzieć że pakiet o pojemności 700F starczy na 3/4 odpalenia ale to wszystko zależy od różnych czynników
Wspaniały film – jednak dla bezpieczeństwa lepiej zakupić takie cacko jako urządzenie fabryczne, no i uważać – gdyż omyłkowe, odwrotne podłączenie biegunów zasilania wyśle w zaświaty część elektroniki samochodu wliczając komputer jako pierwszy w kolejce …
LiFePo4 są zajebiste na duży Amper prądu ale mają mniejszą pojemność 2500mah to tak średnio bo 30 % mniej niż w 18650 co mają 3500mah. Ale co ważniejsze mają kilka tysięcy cykli ładowania a nie kilkaset jak Li ion. Do auta jeszczde lepsze są akumulatory LTO Litowo tytanowe to już jest mega moc. bo 400 Amper na 1 celę
Film powinien mieć opis "Nie róbcie tego w swoim aucie". Akumulator w samochodzie pełni rolę dławika/prostownika napięcia. Pół biedy jak strzeli tylko regulator napięcia. Gorzej jak regulator (po odłączeniu aku) strzeli wysokim prądem w elektronikę pojazdu. Wtedy UCH/ECU/BSI i reszta na śmietnik.
Mam taki starter z padniętym akumulatorem agm i właśnie myślę nad przeróbką mógł byś polecić jaki balancer użyć i ewentualnie jakaś przetwornica ładująca generalnie ma to być zamknięty układ i ładowanie z 12v prądu stałego
Witam, Jakie koszta takiego pakietu na gotowo??
Pierdolenie
a moze Ty mnie oswiecisz. Mam taki stary jump starter co jest na nim napisane ze ma 900 A a jak go rozebralem to tam jest aku 17 AH gdzie maks prad rozruchowy jest 300 A. o co w tym chodzi ?? tam w srodku nie znalazlem zadnej elektroniki
lol "przewód 35mm^2"
Czekam na tira
Witam, pomysł świetny tym bardziej że na podanej stronie cena baterii jest naprawdę dobra. Trzy pytania: 1. Połączenie to trzy w szereg i cztery szeregi równolegle? 2. Jak połączyć taśmę niklową z ogniwami, lutownicą da radę? 3. Kwestia ładowania, czy prostownikiem przez 21W żarówkę da radę, tak jak się ładuje żelowe aku? Bo rozłączać za każdym razem to słabo!
A co zimową porą ? Gdy silnik ciężko odpala? Zapraszam do mnie na test urządzenia rozruchowego własnego wykonania https://youtu.be/VPycSSwL-NA
Łączny koszt z ładowarką?
I tak masz badziewne kable rozruchowe, między 1 zaciskiem a drugim nie masz mostka zrobionego więc tak naprawdę prąd płynie przez 1 część żabki, jak to zmodernizujesz i zlutujesz polaczenie żabka +kabel to prom kosmiczny tym odpalisz, ja takie kable zrobiłem , zmodernizowałem(ulepszyłem) i na przewodzie 16 mm2 (4 metrowe) odpalam bez problemu 1.9 tdi z wyciągniętym akumulatorem poza samochód 😀
Powodzenia jak odlaczysz ten swój starter możesz odrazu kupić alternator
Będzie jeszcze coś o winie ? :p
Jak moze benzyna pracowac przy odpietym aku? Skad bierze iskre na swiece i caly prad potrzebny do pracy? Ktos wyjasni?
Widziałem startery z superkondensatorów. Superkondensatory mogą wyciągnąć nawet od 900A
Ale mają bardzo małą pojemność w porównaniu do akumulatorów
Np 700 faradów to niby ogromna wartość w świciecie kondensatorów elektrolitycznych gdzie pojemności są liczone w tysiącach mikro Faradów. Ale nie wiem jak to policzyć na Ah
Jedynie co mogę powiedzieć że pakiet o pojemności 700F starczy na 3/4 odpalenia ale to wszystko zależy od różnych czynników
Odpalić bez akumulatora ok I co dalej ???? Myślał ktoś o diodach
Panie! Więcej filmów dla młodych działkowców? robienie instalacji, albo jakaś kolejna budowa…typu altana od podstaw?^^
Super odcinek pozdrawiam was
Jakie to są baterie i gdzie je można dostać ??
Wspaniały film – jednak dla bezpieczeństwa lepiej zakupić takie cacko jako urządzenie fabryczne, no i uważać – gdyż omyłkowe, odwrotne podłączenie biegunów zasilania wyśle w zaświaty część elektroniki samochodu wliczając komputer jako pierwszy w kolejce …
No to do kompletu brakuje filmiku z budowy tego cuda
Hehe land Rover najtańszy suvik a nie Land Cruzer:-)
Witam zostawiam pierdoły 👍
Pozdrawiam z Grzybowa 🐈🐗
LiFePo4 są zajebiste na duży Amper prądu ale mają mniejszą pojemność 2500mah to tak średnio bo 30 % mniej niż w 18650 co mają 3500mah. Ale co ważniejsze mają kilka tysięcy cykli ładowania a nie kilkaset jak Li ion. Do auta jeszczde lepsze są akumulatory LTO Litowo tytanowe to już jest mega moc. bo 400 Amper na 1 celę
Spójrz na ten ranking yutuberów wysoko ostatnio wskoczyłeś http://ranking.vstars.pl/?side=15&&sort=subscriberCount
Film powinien mieć opis "Nie róbcie tego w swoim aucie". Akumulator w samochodzie pełni rolę dławika/prostownika napięcia. Pół biedy jak strzeli tylko regulator napięcia. Gorzej jak regulator (po odłączeniu aku) strzeli wysokim prądem w elektronikę pojazdu. Wtedy UCH/ECU/BSI i reszta na śmietnik.
5:00'.K..wa genialne,a teraz lobby akumulatorowe dobierze Wam się do dupy!
Witam znalazłem cos do analizy dla specjalisty od Regeneracji Baterii do elektronarz https://www.facebook.com/gtxservice/videos/2004550063190812/
Mam taki starter z padniętym akumulatorem agm i właśnie myślę nad przeróbką mógł byś polecić jaki balancer użyć i ewentualnie jakaś przetwornica ładująca generalnie ma to być zamknięty układ i ładowanie z 12v prądu stałego
Świetny pakiet starter.Jestem w szoku,że taki pakiecik może odpali diesla.Pozdrawiam;)
Jaki idzie prąd z alternatora do baterii? Czy to ich nie uśmierci?
skoro land gruzera odpalił to wszystko odpali 😁
Odłączenie klem przy pracującym alternatorze może uwalic regulator. Wiem z praktyki 😛
Jak ma dobre napięcie i duży prąd rozładowania to czemu nie odpali, nawet zwykłymi bateriami paluszkami się da 😉