
Klimatyzacja Samochodowa — Akademia Dory LEKCJA 1 Czujnik Ciśnienia Klimatyzacji "PRESOSTAT"
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Pierwszy odcinek akademii o czujniku ciśnienia klimatyzacji. Jak się przyjmie będzie więcej. Prostuje temat czujników 4 pniowych prawdopodobnie się pomyliłem z opisem, piny 1 i 2 zwarte dla ciśnienia 2.5 bara sterowanie sprężarka i wentylatorem I bieg, piny 3-4 zwarte dla ciśnienia 17-26 bar II bieg wentylatora .
Wsparcie dla kanału. Możecie wysyłać dowolna kwotę na numer konta 06 1090 2125 0000 0001 0539 6812 Santander bank z dopiskiem na rozwój kanału
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Witaj, Vectra c (2004r.)1.9cdti, mam zanik napięcia na wtyczce do sprężarki -czy to może być czujnik? Czy kończąca się sprężarka może coś uwalić w elektryce pojazdu ?
W tym czujniku 4 przewodowym podczas działania te zakresy zwierają się pokolej?
1. Załączenie się pierwszego zakresu, dołącza się kolejny zakres, i ostatni w tym przypadku wszystkie piny zwarte?
2. Załączenie pierwszego zakresu, z kolejnymi zakresami pierwszy rozłaczany tylko jeden pin podaje sygnał zwrotny do komputera?
lekcja 1- załączamy !!!!! DO HUJA PANA
Mam problem z klimą manualana w aucie Seat Leon 1. Po przekręceniu zapłonu wentylatory startują na 1 biegu. Spreżarka sie nie załącza. Sprzęgło na krótko sprawdzone i działa.
Golf v 1.9tdi bkc. Climatic. Klimą nabita, szczelna. Nie startuje kompresor. Na komputerze odczytałem błąd czujnika ciśnienia. W blokach pomiarowych nie podawał całkowicie danych. Czujnik wymieniony oraz wiatrak przy chłodnicy bo nie działał. Klimą chłodzi ale nie tak jak kiedyś. Po kilku minutach przy ustawienia na pokrętle max zimno i pełnym nadmuchu schodzi przy kratce na 22*C. Druga sprawa zimnym zaczyna dmuchać dopiero po przejechaniu 2-4km. Wiatrak nie włącza się od razu po odpaleniu auta tylko po kilku minutach na postoju lub właśnie po przejechaniu jakiegoś odcinka. Brak błędów. Na komputerze ciśnienie pokazuje 8-12bar. Gdzie szukać przyczyny późnego uruchomienia?
Super kanał pozdrawiam
Jeśli nie ma na czujniku
Gdzie sprawdzić dane producenta?
Mistrzu Dora, w jakich markach aut stosowane są czujniki 6Voltowe?
Dobry temat podejrzewam że ma uszkodzony czujnik bo wczoraj byłem sprawdzić szczelność jest ok czynnik jest ciśnienie jest kompresor się załącza a nie dmucha zimnym powietrzem chyba czujnik do wymiany
Może pomożesz gdzie szukać , w Peugeot 407 nie załącza się klima ponieważ wyskakuje błąd czujnika ciśnienia, ten 3 pionowy , ale napięcie jakie dochodzi do niego to tylko 3v
Witam,chciałem we własnym zakresie sprawdzić szczelność instalacji klimatyzacji czy jest to możliwe bez tego specjalistycznego sprzętu?
swietny materiał super ..a mam pytanie do kolegi czy w owym francuzie 3 pin jesli sprężarka miała zwarcie na elektro magnesie to czy jest opcja ze uszkodziła coś podrodze czy są jakieś zabezpieczenia przed taką usterką?
Witam Pan w serwisie po podłaćzeniu zegarów stwierdził ze cisnienie jest na poziomie 4 barow i cos tam czynnik jest, ale sprezarka nie staruje. sprawdzilem juz przekaznik i bezpiecznik i jest okej. Co moze nie grac ?
Filmik super tyle że zwykły laik niema takiego sprzętu i mam pytanko czy da się zrobić zworkę bezpośrednio w kosce w czujniku 3-pin bez jakichkolwiek skutków ubocznych? Jeśli tak które piny połączyć?
Czyli taki czujnik moze spowodować brak sterowania kompresorem. Ale czy może też spowodować np nieustanną pracę wentylatora na zespole chłodnic ?? Bo po pierwszej diagnozie klima nie działa tzn nie zapina sprężarki, czujnik temp silnika jest sprawny, ecu podbija obroty po wciśnieciu przycisku AC ale klima nie startuje. Za to wentylator pracuje cały czas bez przerwy od zimnego auta nawet. I nie wygląda na zwarty przekaźnikiem.
Super odcinek mozna sie duzo dowiedzieć.Na jakim napieciu działa sprężarka klimatyzacji w grupie VAG.I czy napiecie na sprężarek jest stałe czy sie zmienia przez sterownik.
Fajnie 👍💪🇵🇱😀 pozdrawiam
Załączasz a nie załanczasz. Włączasz a nie włanczasz, nie da się tego słuchać.
Jest Opel Astra g. Mój pojazd ma błąd p1540. Jak mogę rozwiązać tę sytuację? Pozdrowienia z Turcji.
Wymieniłem czujnik ciśnienia klimatyzacji. Sprawdziłem okablowanie ale wynik się nie zmienił.
Potrzebuję twojego doświadczenia przyjacielu.
Czy przy wymianie czujnika klimy trzeba spuszczać czynnik z układu przed jego odkręceniem ?
Dobra robota a komentarz dla zasięgu. 😃
Super żeś pokazał działanie czujników 😊
Łapka 👍
Witam. Zasilacz laboratoryjny to 3A typ utp3313tfl-ii ?
Super !.Pozdro.
Mam do Ciebie pytanie – ponieważ mój przypadek pojawił się po raz trzeci. Mianowicie z systemu klimatyzacji w moim Peugeot 3008 jest wywalany cały gaz. Dodam ze nie ma żadnej nieszczelności układu, po czym napełniam w serwisie i problem pojawia się ponownie po kilku miesiącach.
Mam za daleko do Ciebie aby przyjechać na serwis.
Jakieś wskazówki co do mojego problemu abym mógł nakierowac potencjalnego serwisanta?
Pozdro
Po napełnieniu klimatyzac
Cześć bardzo pomocny filmik, z ciekawych tematów do omówienia napewno chciałbym się dowiedzieć jak radzisz sobie z nieprzyjemnym zapachem z klimy ( odgrzybianie,ozonowanie, mycie parownika?), czego używasz do szukania nieszczelności i jak radzisz sobie z naprawą węży spawanie czy zawsze wymiana na nowe ?
A może jakiś z odcinków o zmianie gazu starego na 134a
Fajnie ze jesteś i robisz te filmiki bo tak jak ty to nikt nie tłumaczy super tak trzymaj
Witam pomysł na na odcinek stół probierczy wszystko co trzeba na ten temat wiedzieć
No wkoncu mordo jesteś
Świetny film!
Tematy wg mnie warte omówienia:
– zawory sterujące pracą sprężarki, diagnostyka
– wymiana uszczelnień sprężarki
– bezpieczniki termiczne sprężarki, dlaczego sprężarka się przegrzewa
– niewielkie nieszczelności układu (spadek o 0.05 bar / 30min)
Regeneracja sprężarek klimatyzacji co się psuje, co da się naprawić. Poprosiłbym taki odcinek 😁
Dla mnie fajny odcinek byłby o tym czy można zastąpić stacje klimatyzacji? Jak robiono to kiedyś?
Działaj Panie dalej idzie Ci dobrze , nagraj może czyszczenie Parownika , Skraplacza
wow nowa kamera 🙂 jakość super 😉 teoria i praktyką 🙂
Jak to Majster mawia "Bardzo dobra robota". Dora mój pomysł na odcinek to działanie klimatyzacji automatycznej czyli jak elektronika steruje elementami wykonawczymi w zależności od zadanych parametrów.