source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.
Mój był stopiony wewnątrz na zewnątrz nie było widać czyszczenie nic nie dało i zamiast 2 tysięcy na nowy wydałem 5 tysi zanim mechanik doszedł do tego
dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu
I na co ta ekologia ,jak i tak trzeba albo wypalić i idzie wszystko w atmosferę ,albo wymyć i idzie to w ,,ścieki,, Ekologia na papierku a syf i tak idzie do przyrody
dieslami to jednak masochiści jezdzą. bogaci.
Crv i 1,6 co za czasy 🙆🏻♂️🙆🏻♂️🙆🏻♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Profilaktycznie sprzedaj auto i kup nówkę, wtedy nie będziesz musiał sprawdzać co się psuje
Można wiedzieć jak firma się nazywa
Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.
Nie polecam takich partaczy, raz oddałem na czyszczenie to sie okazało, że gość nawet nie wyciagnal z auta dpf
gdyby nie te czasy, to zwykła szlifierka kątowa z tarczą wystarczyła by 😉😉😉
I tak to nic nie da, bo to skutek a nie przyczyną dla której się zapchal lepiej sprawdzić turbo i wtryski
Przytrzymasz z łaski swojej 😂
Sami znawcy tematy nic tylko zakładać regeneracje dpf
Można prosić o namiary do tego mechanika od czyszczenia tych DPF z tego filmiku ?
Mój był stopiony wewnątrz na zewnątrz nie było widać czyszczenie nic nie dało i zamiast 2 tysięcy na nowy wydałem 5 tysi zanim mechanik doszedł do tego
kolanoskopia silnika
3:03 Honda w Tdi?
Kolejny ciekawy i interesujący odcinek👍🙂
Karwas słabiej jedzie do odciny na niskich biegach i ulecza się sam 🤣
Dpf pseudo ekologia 🚀
dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa
czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu
naprawa
Najlepsza regeneracja DPF'a to wiertło 20
A ja na myjni myje dpf….i suszę plomienicą….25 zł jak nowy…
Jak babka jeździła dieslem po parę km i zapewne nie miała świadomości że był tam dpf to co się dziwić że po 200 tys padł.
I na co ta ekologia ,jak i tak trzeba albo wypalić i idzie wszystko w atmosferę ,albo wymyć i idzie to w ,,ścieki,,
Ekologia na papierku a syf i tak idzie do przyrody
Honda to honda i kropka. Szwaby mogą się uczyć inżynierii silnikow
Przecież spaliny z diesla są czarne, więc obstawiam, że on od strony wydechu też taki będzie po przejechaniu 100 kilometrów xD