Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Kontrowersyjne płukanie silnika.. CZY TO JEST BEZPIECZNE?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest PŁUKANKA DO SILNIKÓW 🚗

Na salę operacyjną AUTODŻURU wjechało dziś moje auto, na którego przykładzie opowiem Wam co nieco o płukaniu silnika i pokażę, jak naszym zdaniem powinien wyglądać przegląd olejowy w każdym samochodzie.

Dodatkowo w kadr dzisiejszego odcinka wepchnęła się Beemka, która jakimś cudem dojechała do warsztatu i z małego problemu, zrobił się o wiele większy… Posłuchajcie, co mówię, bo naprawdę warto! Miłego oglądania! 🙂

📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur

📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl

#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #WYMIANAOLEJU

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

47 thoughts on “Kontrowersyjne płukanie silnika.. CZY TO JEST BEZPIECZNE?

  1. Witam. Panie Krzysztofie, czy po zalaniu płukanki można poruszać się się autem w tym czasie, czy koniecznie płukanie musi odbywać się na postoju przy wolnych obrotach silnika?? (tak zalecają producenci płukanek) Pytając o jazdę, oczywiście mam na myśli spokojne przemieszczanie się, nie przekraczając 1800 obrotów do zmiany biegu. (silnik 2.0 CRDI przebieg 72tyś)

  2. Filtr powietrza do brudnego (nieoczyszczonego) boxa, przekaz malo merytoryczny (pelna improwizacja) Jak dla mnie czlowiek chce zaistniec w YT, na nieszczescie, statystycznie bedzie ogladalnosc. Strach sie bac takich warsztatow.

  3. Wręcz kochasz Liqui Moly!
    Ale dawać się dymac też kochasz 😀 żart.
    Otoż LM jest robiony w Megúin!!! To są produkty Meguina. I ja takowego kupuje. Za 40% taniej (łacznie z oliwą) niż LM. Bo LM tyle że w reklamy wpompował i dał zlecenie komuś kto produkuje oleje! Mało kto w Polsce wie o tym

  4. Trafiłem tu dzisiaj przypadkiem- yt mi podsunął ten film – aż dziwne, że yt tak dokładnie wie, co robię- bo wczoraj wieczorem robiłem plukanke. Bardzo fajnie się słucha- widzę, że zostanę tu na dłużej. Jest sub i dzięki za film.

  5. Ford transit 2003rok tdci 360 tys nalotu nigdy nie płukany. Zlewam olej wlewam nowy nic nie trzeba płukać. Wymiana max co 10 tyś. Olej bardzo dlugo dość jasny w silniku. Nie widzę potrzeby płukanki chyba że ktoś zmienia co 30-40 tyś to może wtedy tak aczkolwiek zapewne jest w tedy tak zawalony gównem że pewnie tylko może pogorszyć sprawę niż polepszyć.

  6. 10 min po co bajki ludziom opowiadasz to nic nie daje kolejny produkt korporcyjny do dymania ludzi olej ma wlasciwosci myjące wymiana oleju 10-15 tys max załatwia wszystko jeszcze machasz tym liqui hajs masz z tego i tyle

  7. No ale do oktawi wlaliscie plukanke pomimo tego, ze juz byla widoczna zla praca silnika i widac, ze to nie pomoglo a wrecz zaszkodzilo no bo klient juz nie wyjechal z warsztatu, ciekawe ile jeszcze by pojezdzil nawet bez wymiany, czyli wniosek taki, ze nie do kazdego i oktawia nie spelniala warunkow a wlaliscie, trzeba bylo odmowic albo nie zalecac pulkanki 7:34 no wlasnie, moze warto bylo zajrzec? i przemyslec i zrobic z glowa 7:25. To tak jak by isc do lekarza na ekg i juz nie wyjsc bo zalecil witaminy w zastrzyku i by sie tlumaczyl, nooo tak juz pacjent byl chory na inne choroby i dlatego nie zyje, nie wazne ze silnik zajechany byl ale klient przyjechal i zepsuliscie mu silnik, koniec kropka, moim zdaniem sprawa klienta do wygrania w Sadzie

  8. Pytanko. Czy naprawdę warto robić płukankę, mam Mazdę3 2018 od nowości ok 85k, benzyna 2.0 wolnossący, oczywiście niewyżyłowany silnik (bez GPFa) i większości jeżdżone odległości po kilkadziesiąt km a nie krótkie odległości. Olej, filtry wymieniane zgodnie z zaleceniami producenta.

  9. Hej ty stary z życie Hej ty stary zgrzycie chcę ci powiedzieć że używana część jest czasem lepsza A nawet częściej niż czasem niż nowa bo kiedy miałem Citroena xarel to zamówiłem z internetu cewkę zapłonową po dwóch tygodniach się popsuła cewka zapłonowa którą kupiłem w sklepie też się popsuła dość szybko Bo chyba w miesiącu a jak Kupiłem cewkę oryginalną ale używaną ze szrotu to dopiero pochodziła następna kilka lat od momentu kiedy wymieniałem

  10. OK skoro płukanka… to czy przy serwisie olejowym nie powinno się tak na wszelki wypadek odkręcić michy olejowej i wyczyścić całe to gów.o w środku które tam spadnie???? a przy okazji jest możliwość sprawdzenia siatki smoka czy się nie zapcha….. Co Pan o tym sądzi…. Kolejnym pytaniem jest to czy nie jest lepiej np. "zapobiegać" tj. zmieniać interwał co 10 tys km… a nie co 20- 30 tys. km Super poruszony wątek… Pozdrawiam…

  11. Robiłem płukanki mimo zmian co 10tkm oliwy. Silnik niby gownolit chlejacy olej po 100tkm u mnie zrobil 438tkm i oleju zaleznie od uzytkowania ubywalo ok 500ml lub wcale, ewentualnie nie zauwazalnie na bagnecie. Auto sprzedalem i dalej smiga. W innych autach i u znajomych tez stosuje plukanki i nikt nie narzeka.

  12. Ciekaw jestem jakie masz zdanie o silnikach 2,5 tdi w vw t5. W tym odcinku stoi taki oliwkowy na placu… sam się zastanawiam nad taka płukanką przy przebiegu 365tys km…

  13. Ja robię inaczej, teoretycznie lepiej, za namową Artura, z "Przyzwoite Konserwacje".
    1. Wymiana oleju najtańszego o specyfikacji forda 5W/30, wraz z tanim filtrem olejowym, z Filtrona. Dopiero z nowym olejem plukanka.
    2. Po płukance, wiadomo zalewamy go docelowym nowym olejem Shell Magnatec i podobno najlepszy filtr olejowy, z firmy Man.
    Robię tak co 10K km.

  14. Jak tak patrzę na wszystkie kanały motoryzacjyjne to Zawsze ale to zawsze stoją u mechaników auta z grupy VAG i ciągle remonty silników, problemy itd. Czy to przypadek? Gdzie są np. Toyoty?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!