Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Który smar do hamulców? Które prowadnice hamulcowe smarujemy a które nie?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



#marewel #ciekawostkiwarsztatowe #smardohamulców

▶️https://www.youtube.com/channel/UCNm-F0-wXpg0mJ88G80Wr7Q/join

▶️ ZADONEJTUJ MAJSTRA JEŻELI LUBISZ JEGO FILMY ► https://tipanddonation.com/marewel-6832

▶️ WESPRZYJ KANAŁ – PAYPAL ► https://www.paypal.com/pools/c/8mSsDMiCN5
▶️ SERWER TS ► 137.74.7.169:10038
▶️ MAJSTER INSTA ► https://www.instagram.com/marewel_marcinguz
▶️FB GRUPA ► https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
▶️ FakBook ► https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
▶️ MAJSTER VLOGUJE ► https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “Który smar do hamulców? Które prowadnice hamulcowe smarujemy a które nie?

  1. ATE Plastilube jest do prowadnic na styku klocków, nie powinno używać się do prowadnic w osłonie gumowej. Do prowadnic w osłonie gumowej ATE zaleca właśnie ATE Bremszylinderpaste jak do tłoczków. Zamiennie do prowadnic polecam CRC Breaklube pro który znacznie dłużej się utrzymuje i również do tego jest przeznaczony.

  2. Z tego co mi wiadomo to pasta Bremszylinder jest używana tam gdzie są gumki i płyn hamulcowy , więc i do prowadnic zacisków , natomiast , plasti lube do miejsc gdzie osadza się klocek hamulcowy , na jarzmie . pozdrawiam 🙂

  3. Ate Plastilube uzywamy tam gdzie nie ma elementow gumoych czy kontaktu z plynem, czyli tam gdzie pracuje klocek w zacisku, bron boze plastilube do prowadnic bo zawiera on oleje mineralne i elementy gumowe jak harmonijki itd pecznieją. A Ate bremzcylinderpaste uzywamy do wlasnie do skladania zacisku i do prowadnic bo moze on miec stycznosc z gumą i plynem. Tak mowi ATE o swoich produktach nawet filmik na YT jest, wiec chyba nie do konca kolego masz racje.

  4. Co ciekawe na stronie producenta ATE plastilube nie powinno się stosować „NIGDY” na elementy gumowe. Wychodzę z założenia, że gumki bolców jarzm są to „inne” elementy gumowe i są odporne na takie smary… bo sam dawałem zawsze na bolce…

  5. Smar tzw zwykły ŁT jest do niskich temp, a te elementy zwłaszcza z tyłu potrafią się grzać – jak nie odbija tłoczek .. Te w tubkach są drogie i dobrze poznać ich SYMBOLE i kupić zamiennik. Miałem miedziowy i też działała lata. Przy każdym ściąganiu kół sprawdzać gumy i przesów prowadnic. Ten II zacisk – słusznie bez SMARU, bo tylko klei kurz. Gumy przy i w zaciskach zalecają wymienić co 50 tys ale nie tandetę typu autofren … są trw, ate, BREMBO TYLKO DO WENTYLOWANYCH TARCZ !!

  6. Chłopie nie opowiadaj głupot i nie wprowadzaj ludzi w błąd, zobacz sobie filmik na You Tube. Gość z ATE Polska informuje że pastę ATE plastilube stosuje się tylko do smarowania gniazd osadzenia klocków w jarzmie, a nie wolno smarować prowadnic bo pasta nie może być stosowana tam gdzie występuje guma, po prostu ją uszkodzi. Do smarowania prowadnic może być stosowana Bremszylinder-Paste bo jest bezpieczna dla gumy. Czasami zasięgnij informacji od przedstawiciela danego produktu co i jak zanim zrobisz jakiś materiał, bo ogląda cię młodzież i łyka wszystko co powiesz w filmiku i robi tak jak ty, pasta plastilube im uszkodzi gumkę, na pieprzy się syfu i zacisk stanie na prowadnicach

  7. Nie mogłeś nagrać tego materiału kilka lat temu? Teraz to na podstawie własnych doświadczeń to wszystko wiem. 😛 Ale materiał jak najbardziej wartościowy. Osobiście do prowadnic używam smaru do tłoczków i bardzo fajnie wszystko chodzi.

  8. 2:44
    DODAM Z WLASNEGO DOSWIADCZENIA ZE SMAR CERAMICZNY(BIALY) LUBI SIE MOCNO WYSUSZYC W PROWADNICACH
    WYDAJE MI SIE ZE PLASTILUBE LEPIEJ SIE ZACHOWUJE.
    ZAUWAZYLEM TEZ ZE TRW POD WPLYWEM TEMPERATURY PLYNIE (TRW DO CYLINDERKOW JAK PLASTILUBE? PODCZAS GDY PLASTILUBE MA DUZO WYZSZA ODPORNOSC TEMPERATUROWA

  9. Ok 2 pytania
    1. Czy tego smaru do cylinderków to oprócz prowadniczek można go też użyć do posmarowania klocka w miejscu styku z jarzmem?
    2. Czy jak cofa się tłoczek to powinno się odkręcić zbiorniczek z płynem hamulcowym czy odpowietrznik? Albo ani tego ani tego?

  10. Dwa elementy to prowadnice – klocka hamulcowego i zacisku. Prowadnice zacisku albo nie są smarowane wcale – typ ATE (chyba, że na zewnętrz), albo musza być posmarowane smarem nieszkodliwym dla gumy – Bremszylinder albo np. Textar Hydratec (smary silikonowe lub glikolowe) . Absolutnie nie smaruje się ich ATE Plastilube ani np. Textar Ceratec bo sa na bazie mineralnej i niszczą gumę EPDM!!! Natomiast prowadnicę klocka i sam klocek w odpowiednich miejscach smarujemy właśnie Ate Plastilube albo Textar Ceratec. K2 jest uniwersalny – nadaje się i tu i tu. Darmowe szkolenie z tego zakresu macie tutaj:
    https://www.youtube.com/watch?v=2eoklTmUaJs (czas 10:10 )

Dodaj komentarz

Zadzwoń!