Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Lexus zakupiony na aukcji w USA miał ukrytą usterkę – Uszkodzony system Hybrydowy!!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Formularz do zgłoszenia naprawy urządzenia: https://tiny.pl/r5mgg
🎉 Urodzinowa wyprzedaż na Komputronik.pl: https://ktr.fan/urodzinowa-wyprzedaz-kt
🎁 Liveshopping na 26. urodziny Komputronik: https://fb.me/e/1YuXLtyY1
🔋 #PowerPromo: https://ktr.fan/power-promo-kt
➡ Raty 0%: https://ktr.fan/raty0-urodziny

Urządzenie zostanie przyjęte w serwisie z którym ściśle współpracuję, część z tych napraw trafi na kanał YT.
Aby móc swobodnie tworzyć treści na YT, przeniosłem obsługę klienta i część napraw do partnerskiego serwisu.
——————————————————————————————————————————————————- Naprawa sprzętu audio, oświetlenia scenicznego i instrumentów klaw: https://tiny.pl/r5mtn
——————————————————————————————————————————————————-
INFORMACJE O MNIE:
Wchodźcie na moją grupę Facebookową “Naprawa Laptopów i sprzętu Apple – grupa wsparcia technicznego” aby otrzymać wsparcie https://tiny.pl/7rhjp

drako4service@gmail.com – preferowany kontakt do mnie w celu biznesowym.
PATRONITE: https://patronite.pl/rakowiecki
Instagram: https://www.instagram.com/srubokret_i_spolka/
——————————————————————————————————————————————————-
SPRZĘT NA KTÓRYM PRACUJĘ:
– stacja bazowa lutownicy kolbowej + szczypce: https://tiny.pl/r5mr9
– kolba: https://tiny.pl/r5m98
– grot cienki SMD: https://tiny.pl/r5m93
– grot gruby SMD: https://tiny.pl/r5mwg
– grot minifala: https://tiny.pl/r5mw9
– grot do zdejmowania KBC: https://tiny.pl/r5mwc
– grot do BGA szeroki: https://tiny.pl/r5mw5
– szczypce: https://tiny.pl/r5mw1
– Hot Air na którym pracuję: https://tiny.pl/r5mw2
– Hot Air który polecam ze względu na cenę/jakość: https://tiny.pl/r5mcq
– automat. czyścik grotów: https://tiny.pl/r5mcn
– multimetr: https://tiny.pl/r5mcz
– rozlutownica https://tiny.pl/r59vt
– precyzyjny miernik LCR https://www.lcrresearch.com/product-page/lcr-pro1-plus

– stół warsztatowy: https://tiny.pl/9lf4t
– fotel biurowy “Shine”: https://tiny.pl/9lf49
– stabilny regał: https://tiny.pl/9lf4f

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

35 thoughts on “Lexus zakupiony na aukcji w USA miał ukrytą usterkę – Uszkodzony system Hybrydowy!!

  1. Panie Danielu, nie Pan pierwszy spotkał się z tym "pstrykiem" na bezpieczniku 🤭
    Niedawno miałem telefon od znajomego, którego wcześniej informowałem gdzie jest bezpiecznik zabezpieczający – "operacja się udała ale pacjent nie żyje, na wyświetlaczu napis o problemie z napędem hybrydowym"… Szkoda, że nie nagrałem komentarza po moim zapytaniu czy zatrzasnął "pstryczek" 🤣🤣🤣🤣🤣
    Bardzo dobry film, więcej takich! Widzę, że nie tylko ja walczę ze skorodowanymi przewodami…
    Pozdrawiam serdecznie!

  2. Z filmu na film mam dla pana Danielu i dla całej firmy coraz większy szacunek. Taka dociekliwość i zaangażowanie emocjonalne, jakie prezentujecie, jest doprawdy budujące. Prawie nie mogę się doczekać, żeby móc skorzystać z Waszych usług😉

  3. Dramat z happyendem 😋 fajny samochód, tylko dziwi jakość komponentów leksusa, w Japonii jest mega wilgoć, chyba że na USA robią gorsze 🙃 jak w leksusie jest taka "jakość" to co się dzieje w innych markach…

  4. Samsung HT-FS5200 ktoś umie wgranie format usb na pedrive SYSTEM androida TV żebyś działanie u 4K Oprogramowanie sprzętowe pod android TV bo coś chwile zacina powinno śmigać co może być problem

  5. kiedys byles bardziej naturalny, a teraz bardziej jak showman. nie potrzebujesz tego Daniel 15:45 5 czy 6 ciec w 15s, bardzo przyjemnie sie ogladalo jak sie spotkales z panem z samochodem
    poza tym jak zawsze swietnie sie Ciebie sluchalo

  6. W stanach takie auta z reguły spisane są jako total loss przez ubezpieczyciela albo przez koszt naprawy u mechanika. Wtyczki i pojedyncze małe części często są nie do dostania, tak jak wiele innych części (mimo, ze to popularny model ze stajni Toyoty i wiele części jest wspólnych dla kilku modelów), bo większość warsztatów wymienia całe moduły.
    Dla przykładu Zwykła wymiana uszczelki pod głowica w silniku może kosztować kilka tysięcy dolarów ($150 za godzinę roboty mechanika), co przy aucie wartym $3-5k sprawia, ze naprawa się nie opłaca.
    Dlatego tak wiele aut idzie na eksport. Generalnie po przekroczeniu 100k mil, wartość auta bardzo spada (nie dotyczy Toyoty/lexusa).
    W Polsce (i w ogóle w Europie) koszty napraw są o wiele niższe i chyba mniej leniwi mechanicy.
    Moje europejskie auto już dobija do 100k mil i tylko kwestia czasu jak przyjdzie jakaś awaria, kiedy koszt walnie po kieszeni.
    Dlatego rynek zdominowany jest tutaj przez toyota/lexus, Honda/acura i Subaru.
    Pozdrowienia i dzięki za świetny content

  7. Poczekajcie aż będzie jeździło więcej hybryd i elektryków, gdzie będą się upalać obwody, wtyczki i ogniwa, a serwisy będą rozkładać ręce. Jeszcze będziecie płakać za dieslami 😆

Dodaj komentarz

Zadzwoń!