Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Magistrala CAN [RS Elektronika] #137

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Tym razem trochę o samochodach a właściwie o magistrali CAN, jaką się tam stosuje.
Jeśli spodobał Wam się odcinek, zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebook’u:

https://www.facebook.com/RSElektronika

Jeśli macie jakieś sugestie w sprawie tematów kolejnych odcinków, kierujcie je na:

reduktorszumu@gmail.com

Zapraszamy także na nasz drugi kanał o tematyce audio –
Reduktor Szumu
https://www.youtube.com/user/ReduktorSzumu

Zapraszamy na stronę http://reduktorszumu.cupsell.pl do zakupu koszulek i gadżetów z logiem Reduktora Szumu. W ten sposób możecie przyczynić się do rozwoju naszego kanału.

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

42 thoughts on “Magistrala CAN [RS Elektronika] #137

  1. Proponuje porównać magistralę CAN z RS485 na warstwie fizycznej. Wziąć oscyloskop i porównać. Może wtedy się okaże że na tym poziomie to to samo i CAN wcale nie jest bardziej niezawodny. No i 485 tak samo jak w CAN może być wiele masterów.

  2. Przepustowość, nie ma nic wspólnego z prędkością transmisji danych. W przybliżeniu prędkość transmisji – bliska prędkości swiatla, a przepustowosc – ograniczona przetwarzaniem sprzetowym danych.

  3. Szkoda, że kiedy zdawałem przedmiot Komunikacja w sieciach mikrokomputerowych nie było jesCze tego filmu. Byłoby idealne 5.0. Pozdrawiam i dziękuję za świetny kanał!

  4. Czemu Polacy zamiast sprawdzić wymowę choćby na translate google wciskając symbol głośnika, tworzą potworki typu : blutut, blutus a co najgorsze blutacz. Uszy krwawią. Poza tym mega dawka wiedzy.

  5. Super temat, ale chciałbym zobaczyć w praktyce na stole podłączone do CAN jakieś przykładowe obwody. Cena, wielkość, zalety i wady itp. Druga sprawa to czy CAN nie jest przesadą np w motocyklach. Mam info o wielu usterkach występujących w w pewnym motocyklu japońskim produkowanym obecnie. O wysypujących się sterownikach – wgrywaniu nowych aktualizacji itp.
    Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!