Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Mercedes-Benz KŁAMIE DO KOŃCA!? Sprzedali WADLIWE S 63 AMG za 1 000 000 zł

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Tego się nie spodziewaliśmy!!! Mercedes-Benz złapany za rękę nadal kłamie…

Udostępniajcie film wszędzie, gdzie jest to możliwe oraz zostawcie łapki w górę. Problemy z gwarancją w marce uchodzącej za „premium” są coraz częstszym zjawiskiem i wspólnie musimy z nim walczyć.

To już 6 odcinek, w którym prezentujemy przypadek wartego blisko 1 000 000 zł Mercedesa
S 63 AMG Coupe, sprzedanego w polskim salonie Mercedes-Benz, posiadającego od
nowości poważną wadę związaną z układem napędowym.

Przebieg tej sprawy dobitnie pokazuje podejście niemieckiego producenta do klienta w
Polsce, gdzie jak się okazuje gwarancja na nowe pojazdy pozostaje sprawą fikcyjną, i w
przypadku poważniejszych wad, firma Mercedes-Benz za wszelką cenę stara się zbyć klienta
i przerzucić na niego koszty naprawy pomimo teoretycznego obejmowania pojazdu
gwarancją.

W tym materiale zaczynamy ujawniać oszustwa firmy Mercedes-Benz prezentowane przez
niemieckiego producenta w sprawie wadliwego S 63 AMG, które były przez nas szczegółowo
dokumentowane na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy.

Jeśli również macie poważne problemy z samochodami marki Mercedes-Benz,
piszcie do nas na: problemymercedes@gmail.com lub na kontakt@problemymercedes.pl

W wyniku ogromnej liczby dotychczasowych Waszych zgłoszeń powstała także strona
internetowa: www.problemymercedes.pl, gdzie możecie zapoznać się ze szczegółami naszej
sprawy, ale przede wszystkim zgłosić i opisać swój problem z pojazdami i obsługą serwisową
marki Mercedes-Benz.

————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_globalmotors/
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_globalmotors/
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

28 thoughts on “Mercedes-Benz KŁAMIE DO KOŃCA!? Sprzedali WADLIWE S 63 AMG za 1 000 000 zł

  1. Podjedz tym złomem pod salon sprzedaży w którym go kupiłeś .
    Podpal pojazd
    Zgłoś szkodę z AC
    I problem z głowy
    Przed podpalenie zaparkuj wśród innych mercedesow żeby spłonęły wszystkie
    Może wtedy otworzą się oczy swewisu

  2. BMW … i wszystko jasne ! Nie audi , ani mercedes. Jeździłem już wszystkim i po 10 latach BMW 530, 535, 540d chciałem zaszaleć S6 V8 pierwsze 1200 km super. Rewelacja nawet tak sobie pomyślałem nie patrząc na silnik to się lepiej prowadzi no i za szybko pochwaliłem. Od tamtej pory od warsztatu do warsztatu cuda robili . Świece , cewki bo drgania na zimnym silniku bo brak mocy bo olej znikał.
    Teraz adwokat się ta sprawa zajmuje a ja odbieram w poniedziałek moje BMW 530 d. Dwu letnie w M pakiecie i z gwarancja BMW i wiem jedno jeszcze nigdy mnie to auto nie zawiodło ani marka a zwłaszcza ten silnik przy racjonalnym serwisowaniu czyli olej co 12 tys nowy ( tak jako przykład) nigdy nie miałem z modelem E czy F problemów. Jasno tez muszę powiedzieć , ze moje auto były eksploatowane jako do maksymalnie 210 tys km kupowałem je przy stanie licznika około 100 tys a robię rocznie około 40 tys km. Dużo trasy i dużo miasta tryb mieszany. Poddałem je każdym warunkom atmosferycznym na trasie a nie jeżdżę pomału czy oszczędnie. Jedyny zastrzeżenie , ze w modelach F fotel lubi się szybko wytrzeć , kierownica i guziki tez lubią się zmyć jak niegdyś w audi. A jestem bardzo pedantyczny i ze tak powiem paluszkami delikatnie dotykam kierownicy i auta bo bardzo staram się dbać o to co posiadam.
    Tobie życzę powiedzenia i trzymam kciuki bo tez walczę z marką! Pozdrawiam

  3. odnosnie tego ściągania prawo lewo, powinien Pan zamiast bawic sie w zamiane kół i testy tego wadliwego pojazdu poprosic dealera o udostepnienie do jazdy testowej auta DEMO, dowolnego, nie koniecznie AMG i sprawdzic na drodze czy przejawia te same cechy, no bo jesli oni tlumcza to tak ze jest to "obecny stan techniki marki Mercedes" no to inny model powinien sie zachowywac tak samo, prosty test mowiacy wszystko, jesli w innym aucie byloby to samo to by oznaczalo ze faktycznie taki jest stan techniki marki Mercedes, jesli nie wykazywaloby takich cech ,oznczaloby to ze trafil sie Panu bubel ktory nie powinien przejsc kontroli jakosci

  4. ściąganie w prawo przy przyspieszaniu to obecny stan techniki w Mercedes-Benz …. szok, w aucie za milion. Moze to nie jest az tak dynamiczny samochod jak S63AMG ale Toyota Corolla Hybrid 180KM z napędem na przód za 100 tys zł nie ściąga ani na lewo ani na prawo ,zarowno podczas przyspieszania jak i hamowania, co więcej nie pojawiają się w nim żadne wibracje w pełnym zakresie prędkości. Powiem więcej jeżdziłem różnymi Lexusami od najtańszych do najdroższych i również te auta nie przejawiały takich cech jak ściąganie czy wibracje. Widac obecny stan techniki aut japońskich znacznie przewyższa obecny stan techniki aut niemieckich (((:

    Pamiętam jak pare lat temu zgłaszałem trzeszczące hamulce w BMW F10 (auto nowe), tłumaczono to podobnie, że wszystkie auta tak mają i co się okazało, zmieniłem po jakimś czasie auto na Lexusa – tam ta wada nie występuje. To jest prozaiczny przykład ,hamulce, ściąganie prawo lewo, cieknący wał, padające wtryskiwacze, wariacje elektroniki (gasnące elektorniczne zegary) to była norma w moim BMW, ale nie tylko moim spotkalem kiedys w ASO wlasciciela nowej X5tki, na gwarancji wymienili mu cały silnik …. dramat jaka jakosc prezentuja dzis niemieckie samochody, że nie wspomne o wałkach wlasciciela marki aut "dla ludu" który oszukiwał na emisji spalin swoich pojazdow …. to jest kompromitacja niemieckiej motoryzacji. Niemieckie auta szczegolnie premium nadaja sie tylko pod abonament i koniecznie wydluzona do konca leasingu gwarancje, nigdy nie kupilbym takiego auta na wlasnosc.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!