Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Mercedes W124 – typowe usterki

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mercedes W124 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Film zawiera zdjęcia prasowe Mercedesa.
Muzyka: Jingle Punks – Galactic Damages, Topher Mohr and Alex Elena – Work Week
https://www.youtube.com/audiolibrary

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “Mercedes W124 – typowe usterki

  1. Układ kierowniczy nie jest tak precyzyjny, jak w nowszych Mercedesach? To da się zrobić bardziej precyzyjny układ kierowniczy, niż w w124? To auto reaguje nawet na delikatne odchylenie kierownicy od punktu 0. Nie jechałam bardziej precyzyjnym pod tym względem samochodem. Każdy, którym kiedykolwiek jeździłam, miał choćby lekki lag między skręceniem kierownicą a momentem skrętu kół. Natomiast Baleronem można wykonywać wywijasy nawet w ciasnej przestrzeni. Manewrowanie tym autem, to czysta przyjemność. Mam porównanie z podobnym autem w tej klasie Volvo w kombi. Gabarytowo samochód identyczny (4,7 m), natomiast Volvo potrzebuje co najmniej (z podkreśleniem na co najmniej) połowę placu więcej do nawrócenia, niż w124.

  2. Najlepszy silnik to dla tego modelu optymalnie jest 2500.ŚŁbym punktem w mercedesie że naprawiaja go ludzie bez doswiadczenia i z przeswiadczeniem że auto mające 30 lat ma przebieg rzedu 300 tyś .To bardzo trwałe i solidne auta..

  3. Nie masz chlopcze pojecia o czym muwisz mb124. 1wersja wyszla w 84r Na waskiej listwie. Od 88 albo 89 szeroka listwa do 93 r byly grubsze blachy i 1 stronnie ocynkowane .Od 93 to juz bylo w 124 E klasa ktora miala ciensze blachy nie ocynkowane E klasa roznila sie od starszej wersji : lampy przód ,grill ,maska silnika 2 × airbag, elektr szyby , schowek miedzy siedzeniami, elektr skladane zaglowki tylne, plastikowe nakladki na progi tylne lampy przy dymione kierunkowskazy biale ,klapa bagaznika posiada krutsza listwe chromowana w 124 E klasa byla produkowana do 95r a do 97r tylko z wiekszymi silnikami

  4. … a poza tym – jest to czołg.
    Mój zaliczył dzwona 100/h w przepust betonowy.
    Jeśli ktoś wyłapie zadbany egzemplarz – dbać, lać i jeździć – a jazda nim to prawdziwa przyjemność – również manewrowanie – skręt niesamowity.
    Jeśli benzyna – nie pchać gazu.
    Jeśli to 300d wolnossak to po dziadku jeszcze wnuki pojeżdżą.
    Autko zdecydowanie warte sporadycznego podłubania przy nim.

  5. jeżdze w 124 3,0 prócz serwisów olejowych wymieniłem łącznik wału i pożegnałem rudą aha nowy akumulator.Silnik suchutki ,wał nie wyje mimo diesla obłedna cisza wewnątrz a kultura pracy r6 powala nowoczesne jednostki
    co do jazdy trzymanie boczne w 124 dobre ten samochód na ostzrejszych zakretach dotyka lusterkami asfaltu ale za to nie tracisz plomb jak najedziesz na studzienkę ba krawężnik tyle w tym temacie chłopak pojęcia niema

  6. Nie da się słuchać tego bełkotu – jeżeli to miała być zamierzona parodia testu, jakiś kabaret – to wyszło świetnie – może byś testował gumę do majtek, albo dudę – spróbuj koniecznie !!!!!!!!!!!!!

  7. Nie rozumiem jaki masz w tym cel że wymyślasz te wszystkie bzdury na temat Wspaniałego Kultowego Mercedesa W 124. Osobiście jestem właścicielem tej klasy Mercedesa 2.0 DIESEL 75KM 1989r. od kilku lat. Z tego co opowiadasz mam wrażenie że jest to pierwsza twoja jazda dla potrzeb filmu tym Mercedesem i nigdy nie miałeś tej przyjemnosci jezdzic na codzien. Mam tylko jedną prosbe nie obrażaj Mercedesa oraz jego Miłośników i Właścicieli… Pozdro dla wszystkich BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!