Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Mercedes W203 1,8 Kompresor, zaczynając naprawę miałem wielką nadzieję że będzie dobrze.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



https://www.pardiserwis.com/
https://www.pardiserwis.com/

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

26 thoughts on “Mercedes W203 1,8 Kompresor, zaczynając naprawę miałem wielką nadzieję że będzie dobrze.

  1. Pytanie na które nie znajduje nigdzie odpowiedzi. Czy powinno się wymieniać olej w tylnym moście oraz w skrzyni biegów? Jeżeli tak to na jaki? U Ciebie nigdzie nie widziałem filmiku z takich działań czy to znaczy że się tego nie robi – czy nikt tego nie robi a powinien?

  2. W starym w201 1.8 8v łańcuch był podwójny. W nowym w203 1.8 16v łańcuch jest pojedynczy. Nic dziwnego, że nie wytrzymuje, gdyż musi przenosić większe obciążenie związane z otwarciem zaworów.

  3. Gdybym trafila do takiego specjalisty moja clk nie bylaby w takim stanie jak ten. Prosilam mechanika z serwisu o sprawdzenie bo moim zdaniem slysze rozrzad na zimnym silniku. "Pani się wydaje,nic nie słychać" upierałam się, zrobil ze mna jazde probną i stwierdził, ze to co slysze to może zawieszenie, a nie rozrząd. Na drugi dzien rano już nie odpalił i finał taki jak na video. Zadzwoniłam do serwisu a pan do mnie" A w czym ja zawiniłem? Do rozrządu się nie zagląda" na takiego mechanika w Poznaniu trafiłam. Teraz naprawiany jest z dala od tego warsztatu.

  4. Witam, mam problem z c200 1.8kompresor CGI. P201a błąd i praca na 3 cylindrach. Chcial bym, żeby zobaczyła osoba która się zna na tym. Nie chcę mi się prowadząc po mechanikach tylko po to żeby płacić za złe zrobiona robotę

  5. No chyba też i ja niedługo odwiedzę ciebie z takim samym Mercedesem ale z 2003, w takim samym kolorze i takim samym silnikiem, bo 153k już mi stukło na liczniku i przyda się zajrzeć do silniczka.

  6. Ja mam problem wymieniłem rozrząd pojawia się błąd wałka ssącego. Wymieniłem nastawniki rozrządu to samo. Wykasuje błąd pojeżdżę trochę błąd się pojawia ponownie. Podłączyłem pod kompa parametry kąta nastawy wałków na ssącym się parametry zmieniają a na wydechowym stała wartość zmienia się o 0.2 stopnia tylko. Co mogę sprawdzić teraz

  7. Witam, bardzo fajnie opowiedasz o tych silnikach, a mam małą prośbę, mógłbyś mówić ile jakie części kosztują? Robocizna to inny temat, ale przykładowo ile np. koła od Pawła, różnego rodzaju uszczelki, oringi, ślizgi. Albo ogólnikowo ile dany remont wyniósł (jeśli robocizna nie jest również tajemnicą).
    Inny temat to jakie byś silniki polecał np. w w203, w203, w211, w212. Myślę nad zakupem 211 albo 212 ale nawet nie wiem które silniki są problematyczne (jak np. 2.2 CDI chyba z 2012r co robiłeś).
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!