Mercedes w210 naprawa blacharska fartuchów . Bardzo trudny dostęp, była potrzeba wyciągnięcia całej elektryki w raz z komputerami. W dalszym etapie spokojnie można będzie robić konserwacje podwozia.
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
7 thoughts on “Mercedes w210 naprawa blacharska fartuchów”
Zajebista robota: wstawiona blaszka, która zardzewieje w tydzień a po 2 latach będzie tylko brązowym próchnem, przy użyciu technologii, która do takiego samego stanu doprowadza wszystko co przegrzeje w okolicy. GRATULACJE. Tylko potem nie jęczcie, że okular gnije jak oszalały – od 4 lat jeżdżę z dziurami, nie dotykam tego, tempo ich powiększania się pozwala oszacować, że za jakieś 5-7 lat będę zmuszony zmienić na innego okulara, z małymi dziurami… no chyba, że nie znajdę – wtedy piaskowanie "do białego", rstop (lub inny chemiczny cud), żywica z włóknem, szpachla, lakier – i kolejne 10-15 lat użytkowania (bo ma prawdziwe mniej niż 300kkm)
czy ktoś ma wiedze na temat błotników nowych lakierowanych dostępnych jako zamienniki do w210 ? mam kolor 189 i dostanie błotników oryginalnych bez rdzy graniczy z cudem. Pasują te zamienniki ? Pozdro
Zajebista robota: wstawiona blaszka, która zardzewieje w tydzień a po 2 latach będzie tylko brązowym próchnem, przy użyciu technologii, która do takiego samego stanu doprowadza wszystko co przegrzeje w okolicy. GRATULACJE.
Tylko potem nie jęczcie, że okular gnije jak oszalały – od 4 lat jeżdżę z dziurami, nie dotykam tego, tempo ich powiększania się pozwala oszacować, że za jakieś 5-7 lat będę zmuszony zmienić na innego okulara, z małymi dziurami… no chyba, że nie znajdę – wtedy piaskowanie "do białego", rstop (lub inny chemiczny cud), żywica z włóknem, szpachla, lakier – i kolejne 10-15 lat użytkowania (bo ma prawdziwe mniej niż 300kkm)
Akurat siedze w swoim egzemplarxu ktory jedyna rdza to na dolach drzwi poszyczia i podloga nominal i to nie jedt mietek co po obornikach jezdzi ?
Wstyd trochę…na Mercedesa takie dziury….
Czy do wymiany nadkola trzeba ściągać przedni zderzak ?
Marzenie mojego dziecinstwa. dzisiaj dostac w dobrym stanie graniczy sie z cudem
czy ktoś ma wiedze na temat błotników nowych lakierowanych dostępnych jako zamienniki do w210 ? mam kolor 189 i dostanie błotników oryginalnych bez rdzy graniczy z cudem. Pasują te zamienniki ? Pozdro
warto ratowac , unikatowe samochody