source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
23 thoughts on “Multimetr niezbędnik w mechanice Vlog#15 jak zacząć przygodę z mechaniką”
Kurde …..co by nie mówić …..dobry odcinek , nie zawsze tego się używa , nie każdy jest elektronikiem ani elektrykiem , fajnie że Michał nie wyśmiewa się z tego tylko pokazuje jak i co . Dzięki za pomoc
Prąd stały jest jak najbardziej idealny w Nisko napięciowych instalacjach na krótkich odcinkach przewodów gwarantujący stałe napiecie. 1.Plusy stałe napięcie teoretycznie bez użycia kondensatorów(bez bo car hifi) 2.Minusy Pojemność akumulatora nie gwarantuje czasu pracy Prąd zmienny wysyłany jest w impulsach na większe odległości, nie powodując straty przez opór przewodnika/nie nagrzewając go tworząc straty w efektywności
Świetny odciniek. Jako laik mam pytanie, czy napięcie na bezpiecznikach powinno być takie samo jak na aku czy może być mniejsze? Na aku prawidłowo, a na bezpiecznikach pod maską na wszystkich jest stałe 6.8? Czy to w porządku? Pozdrawiam
UWAGA! Mówi prąd stały a mierzy napięcie! Ustawienie takiego mierniczka na pomiar prądu i przyłożenie końcówek do zacisków aku, grozi kalectwem, śmiercią, albo czymś gorszym.
Łysy a jeżeli auto ma akumlator żelowy i auto samo reguluje ładowanie (gdy aku jest full ładowanie spada do 12.8 v) A gdy aku jest prawie pusty 13,8. I teraz pytanie czy jak aku jest pelny i laduje 12.8 to czy ta "pelnosc" akumlatora jest utrzymywana… I pytanie ogolne dotyczace ładowania czy to normalne że auto samo steruje "mocą ładowania"
Ok. Jakies podstawy były pokazane. Miernik za 10 zł nie ma zakresu 440 mA z bezpiecznikiem. Proponuję zmierzyć napięcie ,, przemienne" tymi multimetrami na pracującym silniku. Co pokażą? Dlaczego? Pozdrawiam
Kurde …..co by nie mówić …..dobry odcinek , nie zawsze tego się używa , nie każdy jest elektronikiem ani elektrykiem , fajnie że Michał nie wyśmiewa się z tego tylko pokazuje jak i co . Dzięki za pomoc
L
Super prosto jasno i czytelnie
Dzięki za pomoc
Prąd stały jest jak najbardziej idealny w Nisko napięciowych instalacjach na krótkich odcinkach przewodów gwarantujący stałe napiecie.
1.Plusy stałe napięcie teoretycznie bez użycia kondensatorów(bez bo car hifi)
2.Minusy Pojemność akumulatora nie gwarantuje czasu pracy
Prąd zmienny wysyłany jest w impulsach na większe odległości, nie powodując straty przez opór przewodnika/nie nagrzewając go tworząc straty w efektywności
A jak sprawdzic czy jest napiecie w kostce np od wiatraka klimatyzacji
Gitara
Druciany to masz miernik… Bieda
PO polsku się mówi PÓŁTORA AMPERA.Z rodzajem meskim PÓŁTORA.rodzajem żeńskim PÓŁTOREJ.(Półtorej cegły,PÓŁTOREJ kromki itp).
Michuu a w rozruszniku podczas odpalania jaki jest prąd??? Pozdro dla Miłośników M4K^^
Hejka:) Muchy pozdro
Świetny odciniek.
Jako laik mam pytanie, czy napięcie na bezpiecznikach powinno być takie samo jak na aku czy może być mniejsze? Na aku prawidłowo, a na bezpiecznikach pod maską na wszystkich jest stałe 6.8? Czy to w porządku?
Pozdrawiam
UWAGA!
Mówi prąd stały a mierzy napięcie!
Ustawienie takiego mierniczka na pomiar prądu i przyłożenie końcówek do zacisków aku, grozi kalectwem, śmiercią, albo czymś gorszym.
Super mówisz, ale taki super Michaś byłeś, pełny szacun, za spokojny
Łysy a jeżeli auto ma akumlator żelowy i auto samo reguluje ładowanie (gdy aku jest full ładowanie spada do 12.8 v) A gdy aku jest prawie pusty 13,8. I teraz pytanie czy jak aku jest pelny i laduje 12.8 to czy ta "pelnosc" akumlatora jest utrzymywana… I pytanie ogolne dotyczace ładowania czy to normalne że auto samo steruje "mocą ładowania"
Bajdełej , łotewer , aku to funkcje miernika ?
Ok. Jakies podstawy były pokazane. Miernik za 10 zł nie ma zakresu 440 mA z bezpiecznikiem. Proponuję zmierzyć napięcie ,, przemienne" tymi multimetrami na pracującym silniku. Co pokażą? Dlaczego? Pozdrawiam
czy to jest transmisja dla głuchoniemych? tyle tych gestów rękami nie wiem
Prąd zmienny to nie "plus/minus/plus/minus", w gniazdku zawsze faza i zero występują na tych samych przewodach, nic tam się nie zmienia.
Uwaga jak zablokuje Wam np wycieraczki to może brać nawet 10A lub i do 20a a wtedy miernik jest zagrożony
Łysy wytłumacz dlaczego ziemniak też ma prąd
Na początek proponujję kupić sobie zestaw startowy w Tesco 😂😂😂
10 amperów, 230 woltów, 100 gramów…