Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Napędy hybrydowe bez tajemnic

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Chcesz wiedzieć czym różni się mikrohybryda od zwykłej hybrydy, a ta od hybrydy typu plug-in? Obejrzyj, posłuchaj, skomentuj! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

50 thoughts on “Napędy hybrydowe bez tajemnic

  1. Panie Adamie, może zrobił by Pan filmik jak dziś docierać taką nowiutką hybrydę z salonu. Kiedyś był obrotomierz, 3 tys obrotów i wszystko było jasne. Dziś zamiast obrotomierza np. w nowych Toyotach jest wskaźnik kiedy silnik jest doładowywany a kiedy przełącza się na silnik elektryczny. Więc jak to teraz jest z tym docieraniem takich silników? A może już się tego nie stosuje, tak jak baterie w starych telefonach, kiedyś się formatowało baterię a dzisiaj już nie trzeba tego robić. Pozdrawiam.

  2. No pięknie i konkretnie.
    Pominięto samochód elektryczny o wydłużonym zasięgu. Takim był Opel Ampera/Chevrolet Volt. Warte wspomnienia, ponieważ w tym kierunku -moim zdaniem – idzie Honda i najnowsza generacja Toyoty.
    Jacek

  3. Mistrzu czy mógł byś nagrać osobny film jak naśladujesz odgłosy różnych rodzajów silników. To co zaprezentowałeś na początku tego materiału – BOMBA !!!

  4. Zazwyczaj jest tak , że jeśli ktoś raz kupi hybrydę już przy takim typie auta zostaje. Obecnie mam Aurisa w hybrydzie i nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnego auta w pełni spalinowego.

  5. Ja nie jestem zwolennikiem nowoczesnych napędów hybrydowych ,dlatego że mamy więcej podzespołów i elektroniki która może się zepsuć ,co też nie będzie tanie w naprawach

  6. W UK plug in o zasięgu elektrycznym co najmniej 32 km jest traktowany tak samo jak elektryk dzięki czemu kupując plug ina można uniknąć prześladowań i dyskryminacji jaka dotyka kierowców normalnych samochodów i co najważniejsze jeździć swobodnie po coraz liczniejszych strefach wolnych od samochodów spalinowych. Plug in w mieście to w miarę akceptowalny napęd, bo nie ma najmniejszej nawet potrzeby babrać się z ładowaniem i kablami. Dobrze byłoby wywalić niepotrzebne ciężkie baterie z takiego plug ina ale niestety jest to kosztowna choć jak najbardziej sensowna modyfikacja. Kornacki mówi o przywiązaniu do prądu plug ina tymczasem dużo osób w Londynie kupuje plug iny i nigdy nie ładuje w nich baterii, bo jak to zwykle bywa w dużym mieście większość osób nie ma nawet możliwości. Poza tym nikt normalny nie będzie dziadował ładując prąd do auta, które może jeździć na benzynie. Plug ina kupuje się dla korzyści podatkowych, a co ważniejsze uniknąć prześladowań i dyskryminacji kierowców normalnych samochodów wraz z najgorszym i najpodlejszym zakazem wjazdu do stref wolnych od samochodów spalinowych. Jedyne wady plug ina to wysokie zużycie paliwa z powodu ciężkich baterii i mały bak ale jeżdżąc po mieście można z tym żyć i jest to o niebo lepsze niż posiadanie elektrowozu, częściowo można te wady wyeliminować kupując diesla plug in co jest właściwie najbardziej sensownym rozwiązaniem.

  7. Posiadam volvo v60 d6 z 2015r, DIESEL + plug in. Piękne połączenie. Auto duze, rodzinne kombi a zarazem 288KM I aż 640nm, 2 tony i 6.1sek do setki. Na baterii robię spokojnie 35-40km, czasem 45km. Idealne połączenie, bo elektryk po mieście do sklepów itp, a diesel w trasy. Cudne auto.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy otwarcie patrzą na motoryzację, a nie klapki na oczach i "jak auto to tylko benzyna, tylko v8, nigdy LPG" itp itd.

  8. Jeśli hybryda odzyskuje energię w czasie jazdy na silniku spalinowym to jak efektywnie wygląda ładowanie z jazdy spalinowym? Nieszkam w bloku i nie mam dostępu do gniazdka, codziennie jeżdżę około 70-80km do pracy po Holenderskich autostradach przy prędkości do 120km/h lecz większość to jazda na „ dupie „ w bliskiej odległości, hamowanie i korki ( kto widział jazdę w NL w godzinach szczytu ten wie o czym mowa ) 🙂 Nigdy hybrydą nie jeździłem a szukam oszczędniejszego auta

  9. Jak to wygląda tak naprawdę z ekologia? Czy hybrydy są bardziej eko patrząc całościowo na samochód? Od etapu produkcji do eksploatacji i serwisowania?

  10. Dlaczego nikt nigdy nie pomyślał o wykorzystaniu energii cieplnej z chłodnicy? 70% energii ze spalania paliwa w silniku spalinowym marnuje się poprzez wypromieniowanie w chłodnicy. Wystarczyłoby skonstruować mini turbinę parową, podobną do tych w elektrowniach, która ładowałaby akumulatory, a może i nawet bezpośrednio przekazywała energię na jedną z osi (jak w parowozach). Ciekawi mnie, dlaczego inżynierowie nie poszli w tym kierunku

  11. Witam panie Adamie i wszystkich,ktorzy pana ogladaja.
    Jestem posiadaczem bmw 330E tj.hybryda typu plug in.Jezdze nim od 3 miesiecy i jestem pod wrazeniem mocy i chyba juz nie zamienie na sama spalinowke.
    Chcialem jeszcze dopowiedziec o chybrydach typu plug in mozna je takze doladowywac podczas jazdy odzyskujac energie.Nie wiem czy bwszystkie ale napewno bmw 330e i mini countryman ,ktory posiada moja malzonka maja taka funkcje.Jest bardzo przydatna w dalsze trasy jak nie mamy zbyt duzo czasu na zatrzymywanie sie i ladowanie.Pozdrawiam

  12. Z tymi napędami jest ja ze szczepionka na wiadomo co, niby dobrowolnie a jednak po czasie zmusza. Ja jak długo się tylko da zostaje przy v6 lub v8 ale opłaty są za to coraz wyższe w kraju Szekspira. Wiec pewnie za kilka(naście) lat trzeba będzie się rozejrzeć za jakaś alternatywa.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!