
Naprawa Mechatroniki Skrzyni BMW ZF 6HP19
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Zapraszam na mojego Facebooka:MatPanewka
Subskrybuj mój kanał żeby być na bieżąco
1.Track: Danell Arma – Shift
Link: https://youtu.be/RN7SKiew7bg
2.Track: Linko – Far Away
Link: https://youtu.be/1UaHfJ0Q7aA
Koszty:ZF komplet zaworów elektrycznych solenoid
Oryginalna ZF płyta separacyjna.6 tłoczków,adaptery,przejsciówki 1650PLN plus miska400PLN olej LM top tec ATF1800 10l 650PLN
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Czy po wymianie oleju w skrzyni i zrobieniu resetu/adaptacji za pomocą isty trzeba jeździć według jakiejś procedury czy poprostu istą robię reset po wymienie oleju i jeżdżę normalnie jak zawsze ?
Cześć, czy można wyczyścić solenoidy mechatroniki?
Witam gdzie można kupić części do skrzyni
Hej. Ile jest łącznie wszystkich kulek?
Gadasz jak do ulągów czasem niebieski i niebieski jest ten sam ale pomarańczowy jest inny nie wolno pomylić jak Pani w podstawówce 😀 mimo wszystko przydatny materiał dzieki
Rozumiem że najpewniejszą jest wymiana wszystkich części P&P ale przyczyną były najprawdopodobniej tłoczki czy zauważyłeś coś jeszcze niepokojącego ?
Posiadam uszkodzoną płytę mechatroniki w Kii Stinger, mianowicie jak stwierdził mechanik jest pęknięta. Niestety takiej skrzyni, jak i mechatroniki nigdzie nie dostanę ponieważ auto jest ze Stanów. Czy jest możliwe zespawanie pęknięcia takiej plyty i późniejsza obróbka? Ma to sens? Jedyny ratunek.
Witam potrzebował bym rysunek gdzie jakie kulki idą i z jaką siłą dokręcać mechatronike. Proszę o pomoc
Pytanie od niewiedzącego – czy nie trzeba robić dostosowania przez jazdę wg wytycznych producenta?
Siemanko film kozak wszystko pokazane i omówione z najlepszej strony . Mam pytanie jestem posiadaczem e91 330xd 2009r i mam taki problem ze z 4 na 5 przy dynamicznej jeździe gubi bieg po czym wrzuca go z dużym szarpnięciem. Auto oddawałem do autoryzowanego warsztat wymieniali 2 razy mechatronike i oleje sprawdzali konwentem i cały czas jest to samo już rok czasu auto jedzi do mnie i co chwilę wraca na warsztat bo jest cały czas to szarpnięcie z 4-5 . Wymieniane były czujniki temp paliwa xdrive był zrobiony i dalej jest to samo .. może mógł byś coś doradzić???? bo z problemem borukam się już ponad rok I cały czas to samo …
Można prosić kontakt do warsztatu
Mat kupiłam pul roku temu e 91 3.0 d w automacie ze skrzynią automatyczną było wszystko ok …namówili mnie na wymianę miski i oleju w skrzyni wszytko orginalne zf …..teraz mi szarpie z 2 na 3 bieg :/…….zrobiłam też adaptacje oraz reset uczenia się …..problem zniklł ale powrócił ….na rozgrzanym jest dobrze w miarę a na zimnym szarpie z 2 na 3 …….co z tym zrobić? …….myślę nad wypłukaniem jakimś skrzyni 🤔
Witam chciałbym się dowiedzieć gdzie zamawiałeś części
Mam pytanie czy ten adapter znajduje się również w skrzyni tiptronic audi 6hp19 między mechatronik a skrzynią?
Witam
Można prosić o jakiś kontakt ?
siema pojawił mi się błąd 5088 po zgaszeniu silnika i odpaleniu auto śmiga pada mechatronika? wymienić na uzywke czy naprawiać
Fajnie że się dzielisz swoją wiedzą i fajnie to pokazujesz wielu innych mechaników potrafi tylko hejtować na FB
Witam piszę bo znalazłem ten film i mam pytanie mam w BMW skrzynie GA6hp19Z czy to ta sama? Mam taki problem ze samocho gdy zrobi parę kilometrów i się zagrzeje ma problem a objawy to że zatrzymam samochód wrzucę P parking. I będę chciał dać D DRIVE lub R to skrzynia sama przeżuca na P gdy uda się wbić DRIVE i dać na N. Wyrzuca błąd kod 507b wczoraj pojawiły się dodatkowe objawy to znaczy coś zaczęło śmierdzieć spalenizną w samochodzie i nie zmieniała biegów lub jak już zmieniała to z takim przeciągnięciem na obrotach jakby nie umiała przezucić czy to też ta mechatronika? Bo po pierwsze samochód nie wchodzi na tryb awaryjny skrzyni a chyba powinien jakby było coś mechanicznego znajomy miał podobnie i słyszałem że te joystick lewarek zmiany biegów lubią się wycierać płytki elektroniki i może dlatego śmierdziało spalenizną choć nie wiem czy był wymieniany olej w skrzyni bo auto mam pół roku. Można prosić o radę? Dziś będę rozbierał ten joystick i zobaczę czy coś się tam przypaliło. I jeszcze ile oleju wchodzi do takiej skrzyni bardzo proszę o pomoc. Czy jest pan może w Polsce? Bo może by mi pan pomógł? Z góry dzięki za info
Tłoczki są montowane gumką do dołu czy do góry w 6hp26?
Witam posiadam skrzynie 5hp19 i mam brak wstecznego czy kosz bendzie mi pasowal z inej skrzyni 5hp19 ale oinym kodzie
Czy przy błędzie w skrzyni 4f51 monitorowanie 5 padł konwerter czy mechatronika ?
Mam identyczny objaw. Po podłączeniu kompa pokazywało błąd przy zmianie biegu 3 na 4 . Potem po skasowaniu błędy i przegoneniu auta wyskoczył ten sam błąd ale przy zmianie biegu 4 na 5. Czy to może być mechatronik czy może coś innego. Może sprzęgło się ślizga ?
Lapka 👍
Kikdown?
Ile taki zestaw naprawczy kosztuje? Np do skrzyni w BMW e83 ZF. Ok już wiem 2700 🙂
Kurczę. Mam to samo
Witam
Co może być przyczyną po zmianie oleju i adaptacji skrzynia głupie.Na zimnym szarpie .Jak się rozgrzeje jest ok ale tylko przy spokonej jeździe jak dodam gwałtownie gazu to wywala błąd.(kontrola sprzęgła b-e oraz kontrola biegów podczas zmiany 6-5)Była zrobiona procedura rozpędzania i spowalniania powturzona 6 razy.Myślisz że to też może być mechatronika.Zauważyłem też że przed zmianą oleju falowały obroty przy stałej jeździe w okolicach 1500obr.
Wigan. Czemu jest szarpniecie przy zmianie z pierwszego biegu???
Witaj
Co ile powinno się zmieniać płyn transmisyjny w automacie żeby uniknąć takich napraw????
Gdy moja sie popsuje bd czekać na ciebie miesiac i przejade cala polska zeby u cb to zrobic
siemanko, używałeś Vaccum testera?
Odnośnie dość starej skrzyni 5hp18 sprawa wygląda pewnie podobnie z częściami i z robotą? Mam podobny problem od niedawna szarpnięcie z 4 na 5bieg i ogólnie już tak nie zmienia płynnie biegi. Skrzynia z przebiegiem 508tys
@MatPanewka czy błędy 4E86 oraz 4E87 również mogą wskazywać na konieczność wymiany solenoidów? Co sądzisz o zakładaniu używanych solenoidów?
Jest możliwość wzmocnienia skrzyni jeśli chodzi o wytrzymałość nm ??? Pacjent BMW 335d 2007r
Część 🙂 w moim e61 czasami mam problem kangura przy redukcji z 2 na 1, przy dojechaniu do skrzyżowania. Nie jest to częsty objaw, czasami agresywnie zmienia z 2 na 3 ale nie zawsze. Objawy są rzadko, ogólnie podczas przyspieszania zmienia biegi płynnie i bez szarpnięć. Przymierzać się już do remontu?? Czy może wymienić olej??
Jeśli w fabryce takie skrzynie montuje przyuczony do zawodu Turek to bystry chłopak MUSI być w stanie naprawić automat. Dlatego nie wierzę w jakieś niestworzone historie o rzekomym ultra-wysokim poziomie trudności. Jestem pewien, że istnieją zestawy naprawcze ORYGINALNYCH gratów, a być może (wcale nie gorsze) tańsze zestawy konkurencji. I nie lekceważyłbym chinoli – oni bardzo cisną do przodu z jakością w ostatnich latach. Cały problem to słaba znajomość języków naszych mechaniorów. Ci którzy popracowali na Zachodzie mają dużo łatwiej, mają przetarte ścieżki do dostawców i znają przynajmniej techniczne nazewnictwo. Prawda jest taka: wystarczy się nie bać i rzecz przećwiczyć na "złomowej" skrzyni.
Zaś rzekoma wiedza tajemna NIE ISTNIEJE. Istnieje tylko instrukcja serwisowa, za którą trzeba zabulić, często słono. Jednak i tak się opłaci wobec jawnej grandy jaką czynią serwisy automatów (a na zaś jak znalazł!). Dziesięć tysi (i więcej, czasem znacznie!) za naprawę skrzynki to cena d..y wyjęta – jakaś złodziejska astronomia…
Gdybym był mechaniorem to cisnąłbym właśnie na automaty W tym jest duuuuuża kaska. Nawet bez złodziejskich cen usługi! Wystarczy przełamać barierę własnych obaw…
Cześć mam problem z włączeniem. Trybu sport błąd 5087 co robić
Kabelki i wtyczki ok .
Super robota, oglądam chyba z 10 raz bo sam przymierzam się do tego zabiegu ale ciekawi mnie czemu rozbierasz po raz 2 w 18min.,co pomyliłeś bo nie chciał bym popełnić błędu i narobić sobie bałaganu.
Cześć @Mat Panewka bardzo fajny poradnik. Czy po tej regeneracji skrzynia zaczęła od razu lepiej pracować? Jestem po takiej regeneracji i zmiana biegów jest gorsza niż przed. Reset skrzyni został wykonany ale jazda adaptacyjna nie była zgodna ze sztuką, wyglądała jak zwykle użytkowanie.
@Mat Panewka Kupiłem bmw x5 e53 jednak objawy są takie jak tu na tym filmie.. Przy spokojnej jeździe auto zmienia biegi normalnie ale przy wciśnięciu do dechy 3 tyś obrotów i brak zmiany biegu.. To samo rano kiedy wsiadam ale przejadę chwilę stanę czynność powtórzę czyli otworze auto odpalę ponownie i już bez tego błędu skrzyni biegi zmienia normalnie oczywiście jeśli za chwilę nie wcisnę Kicka.. Co sądzisz? Pozdrawiam
Mat panewka pytanko, e60 n52 automat 6 biegów. Zjawisko takie..tylko na zimnym po zatrzymaniu i postoju ponad 20sek powiedzmy po puszczeniu hamulca zanim ruszy to szarpnie. Jak się rozgrzeje to zanika zjawisko..co sądzisz o tym. Tak jak by wyrzucała bieg. Jak się zatrzymam i powiedzmy wrzucę na N i spowrotem na D przed ruszeniem to nie szarpnie
Mam pytanie. Wymieniłem skrzynie biegów na używana. Olej również. Czy w tym przypadku trzeba robić adaptacje?